viccy Kirjoitettu August 14, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2013 Häiden aikaan ollaan molemmat 24, yhdessä oltu sitten reilu 9 vuotta ja kihloissa niistä melkein 3. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
neiti halla Kirjoitettu August 14, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2013 Naimisiin mennessä olin 25 ja mies 29, yhdessäoloa oli silloin tasan 10 vuotta takana. (Ennen hääjuhlaa ehdin täyttää 26, miehellä on synttärit vasta joulukuussa.) Kihloihin menimme joskus puolen vuoden seukkailun jälkeen teininä ja vähän vakavammin otettavasti sormusten yms kanssa sitten vasta pari kesää sitten. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heinäsorsa Kirjoitettu August 25, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2013 (muokattu) Molemmat ollaan naimisiin mentäessä vielä 19-vuotiaita. Meidän suvussa on naiset olleet tosi ehtiväisiä. Naimisiin on menty nuorina ja lapsiakin ovat jotkut saaneet ennen kuin täyttivät edes 20 vuotta. Seurusteltu ollaan useampi vuosi ja asutaan yhteisessä kodissa, kihloihin mentiin viime vuoden puolella. Muokattu: August 25, 2013, käyttäjä: heinäsorsa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lilja- Kirjoitettu August 26, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 26, 2013 Alttarille astellessa minä olen 22 ja sulho juuri täyttänyt 28 Häät vietetään helmikuussa 2015. Yhteiseloa saman katon alla tulee tällöin olemaan 7 vuotta joista kihloissa vajaat 3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pihko Kirjoitettu August 27, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2013 2015... Minä silloin 28 ja mies 34. Eka kerta kumpaisellakin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninni_ Kirjoitettu August 27, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2013 2015 häitä tanssittaessa minä 26 ja mies 30. Tosin molemmilla synttärit edessä sitten parina seuraavana kuukautena. Yhteistä taivalta takana siinä vaiheessa 10 vuotta ja kihloissa 8 vuotta. Huh, kylläpä toi kihlajaisaika onkin pitkä näin mustaa valkoisella katottaessa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
N3aa Kirjoitettu August 28, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2013 Ensi toukokuun häissä molemmat 23 v Mies tosin täyttää saman vuoden elokuussa 24v. Nyt marraskuussa tulee seurustelua täyteen 2 vuotta, kihlauksesta lokakuussa vuosi ja nyt elokuussa avoliitossa asuttu vuosi Joidenkin mielestä ehkä nopeaa toimintaa, mutta me emme ole hetkeäkään epäröineet päätöstä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PaulitaP Kirjoitettu August 28, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2013 Tulevana lauantaina häät ja ollaan molemmat 24-v. Ollaan oltu yhdessä yli 6 vuotta, joista 5 vuotta asuttu yhdessä, joten ei kyllä todellakaan hätiköidä tässä päätöksessä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veivi Kirjoitettu August 30, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2013 Häiden aikaan minä olen 23 ja mies 21. Viitisen vuotta yhteistä taivalta takana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mewwi Kirjoitettu August 30, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2013 Morsian on alttarille tullessaan 21 ja mies on 27. Seurustelua tuleen täyteen häiden aikaan kolme vuotta, joista kihloissa 2v. Joten täälläkin monen mielestä nopeaa toimintaa (anopin mielestä meidän pitäisi odottaa 8v ). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MimiCassandra Kirjoitettu September 2, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu September 2, 2013 Häissä ollaan ensi toukokuussa 30- ja 40-vuotiaat, seurustelua tuolloin takana vajaat 3 vuotta. Kihloissa oltu 8 kuukautta Eipä sitä kukaan muu voi arvioida muiden tahtia. Toisille 3 vuotta on pitkä aika, toisille 10 vuotta lyhyt. Meillä on mennyt enemmän niin, että ihmiset oikein odottivat jo, että koskas yhteenmuutto, häät ym ym.. Kyllä tässä kohtaa tietää ja tuntee vahvasti, kun oikea osuu kohdalle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gizmo09 Kirjoitettu September 2, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu September 2, 2013 Hääpäivänä morsian 29v ja sulhanen 28v, tosin morsian täyttää heti kuukauden päästä sen 30v. Yhteistä taivalta tuona päivänä tulee täyteen 7v. joista 6v kihloissa. Yhdessä on asuttu jo pari kuukautta päälle se 7v tuolloin Me ollaan vähän erilainen perhe Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
muruz Kirjoitettu September 10, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu September 10, 2013 olimme molemmat 22. yhdessä oltu siinä vaiheessa vähän yli 4 vuotta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SamiHämis Kirjoitettu September 10, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu September 10, 2013 m45 ja n39 kummallakin jo toinen kerta toden sanoen. Asuttu 1v yhdessä ja kummankin lapsen kanssa. Tunnettu on jo 2.5 vuotta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lizzard Kirjoitettu September 12, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu September 12, 2013 Molemmat ollaan 26 vuotiaita. Tunnettu n.10-11 vuotta, oltu yhdessä 9 vuotta ja kihloissa oloa tulee 1 v. täyteen hääpäivänä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Kirjoitettu September 12, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu September 12, 2013 (muokattu) Morsiamella hääpäivänä ikää 24, sulholla 27. Tuossa vaiheessa seurustelua takana 2v 10kk, yhdessä asumista 2v6kk ja kihloissa 9kk. Molempien eka kerta, ei lapsia vielä Muokattu: September 12, 2013, käyttäjä: Titan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
BusinessAngel Kirjoitettu September 12, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu September 12, 2013 Mä ehdin täyttää 31 ennen häitä ja sulho on sillon 27. Ollaan oltu yhdessä hääpäivänä melkeen 7 vuotta, joista 6 asuttu yhdessä. Kihloissa 2 vuotta. Muutettiin "nopeesti" yhteen, koska sulhanen muutti Englannista Suomeen ja siis mun luo. Muuten ollaan sitten edetty ihan rauhassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zanzku Kirjoitettu September 13, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2013 Jo aviomies on 24, itse täytin viikko häiden jälkeen 22-vuotta.Tunnettu ollaan 7 vuotta, tästä seurustelua 6 ja kihloissa 4,5 vuotta... Tätä se teinisuhde ja teinikihlat poiki Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
neanen Kirjoitettu September 17, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2013 Hääpäivänämme, syyskuussa 2014, minulla tulee olemaan vuosia 22 ja sulhasella 24. Yhteistä matkaa silloin takana 4,5 vuotta, josta hieman yli puolet asuttu saman katon alla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensku60 Kirjoitettu October 14, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu October 14, 2013 Häät 8/2014. Minä sillon 26v. ja mies sillon 27v. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aprikoosi Kirjoitettu November 2, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2013 Minä ja mies 30 molemmat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaimo vm.2014 Kirjoitettu November 3, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2013 Häät 2014 kesällä. Minä olen silloin 29-v. ja mies 31-v. Yhdessä ollaan oltu 9 vuotta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajno Kirjoitettu November 3, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2013 Minä melkein 22v, sulhanen 38v Yhteisiä vuosia tuolloin 2,5v. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nitta Kirjoitettu November 26, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 26, 2013 Tuolloin olen itse 27v ja mies 36 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kitura Kirjoitettu December 2, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu December 2, 2013 Molemmat 24v. Tunnettu tuolloin tasan kaksi vuotta, josta seurustelua takana lähes sama aika. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts