mimmietpv Kirjoitettu April 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2007 (muokattu) Tietääkö kukaan mistä löytyisi morsiamelle 35 kokoisia hääkenkiä? Joka paikassa koot alkavat 36:sta tai 37:sta :'(. Kysyy epätoivoinen pienijalkainen Muokattu: May 21, 2013, käyttäjä: Tipzilla Ketjuja yhdistetty Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safir23 Kirjoitettu April 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 11, 2007 Hei kohtalontoveri! Mulla on myös noin pieni jalka ja monet juhlakenkäni ovatkin espanjasta, koska siellä on usein pienempi mitoitus. Mutta kun ei niitä sieltä asti pääse hakemaan, niin... En tiedä löytyykö perinteisiä satiinisia kenkiä näin pienenä, mutta omat nahkaiset juhlakenkäni ostin biancosta. Myyjä sanoi että oli hyvä tuuri, koska vain tiettyihin malleihin löytyy myös koko 35. Aina kannattaa kuitenkin kysyä. Kannattaa myös googlettaa, ainakin helsingistä löytyy varmaan erikoisliikkeitä. Jos niiden ei tarvitse olla satiiniset..Onnea etsintään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
enkeli7 Kirjoitettu April 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 11, 2007 heti löyty tällanen http://www.koputuksia.mpoli.fi/helsingissähttp://www.piccoladonna.fi/http://www.bellissima.fi/stilissimalla on niitten nettisivujen perusteella joitakin kenkiä koosta 3 alkaen (en tiedä vastaavuutta).... meslewin hääkengät näyttää myös alkavan koosta 35!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rottation Kirjoitettu April 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 11, 2007 Porissa on tanssikenkäliike nimeltään Alemana. Näin siellä tänään pikkutyttöjen kenkiä, jotka olivat kuin suoria kopioita morsiuskengistä. www.alemana.fi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trixy Kirjoitettu April 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 11, 2007 Stilissima tosiaan vaikka tilaa jos ei tarpeeksi pieniä muuten löydy, mutta tuo 3 vastaa 34 tai pientä 35 eli kyllä heillä niitä on. Ja tosiaan jos tilaa niin toki pääsee ensin sovittamaan että on sitten oikea koko... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safir23 Kirjoitettu April 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2007 Tuohon stilissiman tarjoaman malliston (onkohan rainbow club) kenkiin kyllä lisäisin, että minulle olivat ainakin pienimmät koot aivan liian isoja. Kokoni on 35 ja kokeilemani olivat muistaakseni juuri sitä kokoa 3. Mitoitukset muuttuvat jopa kengän mukaan, mutta stilissiman myyjä oli ainakin vähän niin kuin että oho! kun huomasi että jalkani on oikeasti niin pieni. Ihan vaan vinkiksi.. mut kannattaa tietenkin aina kokeilla, varsinkin jos pääsee hyvin helsingin liikkeisiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimmietpv Kirjoitettu April 17, 2007 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu April 17, 2007 Kiitoksia vinkeistä! Täytyy käydä katsomassa noita listattuja liikkeitä. Toivottavasti niissä on tyylikkäitä valkoisia korkosandaaleja! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunaja 76 Kirjoitettu April 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 19, 2007 Olen kanssa pienijalkainen ja minun tietojen mukaan 3 on sama kuin 36... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenni81 Kirjoitettu April 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 19, 2007 itse ostin sokokselta kengät. koko 3,ja olivat ihan hyvät minun 35 jalkaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marge Kirjoitettu June 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 20, 2007 Hei,Tuo brittiläinen koko 3 vastaa tarkasti ottaen kokoa 35,5.Minulle oli ihanaa mennä briteissä kenkäkauppaan ja huomata, että korkkarit sopivat jalkaan ilman vanutuppoja kärjissä! Kyllä se vaivainen 0,5 kokoakin vaikuttaa...Muoks: Onko kukaan kokeillut noita silikongeelipohjallisia päkiöiden alle? Ne paitsi helpottavat kävelemistä, myös pienentävät vähän kenkää, joten pikkasen iso kenkä istuu hyvin. Kannattaa kokeilla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hann2007 Kirjoitettu July 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2007 Itse löysin omani aleksi13, ovat kokoa 35 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LilyAnn Kirjoitettu January 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2008 Heippa, kaikille pienen jalan omaaville morsiammille/naisille suosittelen Turussa, Humalisonkadulla, sijaitsevaa PikkuNaisia liikettä, joka on erikoistunut pienikokoisten naisten vaatteisiin ja kenkiin! Esim. Äitini (kengänkoko 33-34) sekä siskoni (34-35) löysivät molemmat mieluisia malleja liikkeestä, keväällä mennään heille kengät tilaamaan häitäni ajatellen. Valikoimissa (ei ihan kamalan laaja) on suomalaisia ja italialaisia kenkiä, joita voi itselleen tarpeen tullen teettää eri väreissä yms. Hinnat ovat tietty hieman kovemmat, mutta luulen aikuisen, joka normaalisti etsii kenkänsä lasten osastoilta olevan valmis hieman enemmän maksamaan. Tästä pääset liikkeen kotisivuille! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaaja Kirjoitettu February 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2009 Tampereelta löytyy koon 35 kenkiä ainakin Morsiusgalleriasta ja Muotitalo Tyynelästä. Kuopiosta löytyy ainakin pukuliike Faunasta koon 35 kenkiä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kara Kirjoitettu February 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2009 www.brandos.fi löytyy myös koon 35 hääkenkiä. Haulla voit hakea esim. vain tuon koon kenkiä. Tilasin sieltä omani (tosin koko 36) ja olen tyytyväinen. 30 pv:n palautusoikeus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lajatu Kirjoitettu March 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 28, 2009 Helsingissä Hakaniemessä on Jalkinekauppa Derby, jonka toisesta myymälästä löytyy kenkiä koossa 35 (molemmat myymälät samassa rakennuksessa Hakaniemen kauppahallia vastapäätä). Myös hääkengiksi sopivia malleja löytynee. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moona- Kirjoitettu March 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 28, 2009 Itse ostan Bianco Footwearista paljon kenkiä kun sieltä löytyy monesta mallista koko 35 myös. Nyt siellä on ollut lähiaikoina myös paljon satiinisia kauniita juhlakenkiä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_Nina_* Kirjoitettu April 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 7, 2009 Hei!Humppilan kukkatalolla (Humppilan lasitehdasta vastapäätä) on muodin outletmyymälä, jossa parhaillaan on myynnissä erään kenkäkaupan loppuvarasto. Iso osa kengistä on kokoa 35-38 ja hinnat alkaen 3€ pari. Kannattaa käydä kurkkaamassa, jos vaikka pääsiäisenä kulku käy kakkostietä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serene Kirjoitettu April 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 7, 2009 Ostin eilen Helsingin Belissimasta kengät koko 34,5. Palvelu oli mahtavaa ja valikoimissa oli normiavokkaita ja korkkareita sekä ihan hääkenkiäkin, koot 32-36. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brandine Kirjoitettu October 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2009 Voi, olisikin kengänkokoni 35. Jalkani on kokoa 32, enkä tiedä lainkaan, mistä alkaisin hääkenkiä etsiä, sillä ajatus barbilenkkareista tai lasten ballerinoista ei kiinnosta erityisemmin. Olisiko kenelläkään vinkkejä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cranberry Kirjoitettu October 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2009 ^ Miten olisi morsiustytön kengät? Niistäkin löytyy paljon kauniita valkoisia ja koristeltuja kenkiä. Tosin ovat usein korottomia tai matalalla ja tukevalla korolla, mutta kuitenkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suziel Kirjoitettu October 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 11, 2009 http://www.elegantsteps.co.uk/categories/H...e-sizes/Size-2/Täällä myydän kokoa 2 olevia morsiuskenkiä. Itse olen kyseisestä liikkeestä kahdet kenkäni tilannut ja on luotettava liike. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Minimorsio Kirjoitettu October 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 11, 2009 Kannattaa kysellä myös Helsingistä Piccola Donna -nimisestä liikkeestä. Heillä on erittäin kauniita italialaisia kenkiä, ainakin numerosta 33 lähtien, ellei jopa pienempiäkin. Voi olla, että löytyy jotkut valkoisetkin, jos sellaiset on haussa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merenneito Kirjoitettu October 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 11, 2009 Minulla on yo-juhlia varten 1995 ostetut valkoiset kengät koko 1,5 (vastannee kokoa 32). Löysin ne Kouvolan K-kengästä, suomalaista laatua. Niissä on matala kapea korko. Olen yrittänyt löytää epätoivoisesti mustia vastaavia, mutta ei ole onnistanut. Täytyy ilmeisesti teettää ne... Lähimmäksi pääsin Vuosaaren K-kengästä, heillä oli ollut sellaisia mutta pienin koko oli enää 35. Onneksi häihin sopivat nuo valkoiset kengät. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
amt Kirjoitettu October 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 13, 2009 Iisalmen Kenkä- ja laukkuliike Styrmanissa kengänkoot lähtevät 32:sta, aivan mahtavan näköisiä kenkiä, mutta mahtava on luonnollisesti hintakin, kun erikoistavarasta puhutaan. Jos on Pohjois-Savossa käyntiä, niin suosittelen ehdottomasti tutustumaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naana85 Kirjoitettu September 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2010 tänne ei näköjään pitkähän aikahan oo kukaa kirjoottanu,mut jos jotakuta auttaa,niin semmonen kauppa on alavudella (nettikauppa myös) ku marjoxs....vaatteet mitootettu alle 160 senttisille ja kengät kokoa 32-35...ja tosi kivoja kenkiä on:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts