Rimiina Kirjoitettu May 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 20, 2012 Luulen että noihin nauhoihin riittäis joku 1,5m pituinen nauha. Pitää varmaan testata sit niitä väsätessä, et mikä pituus tuntuu sopivammalta.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-mimi Kirjoitettu May 21, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2012 Meidän vihkikirkossa on aika päinvastainen politiikka kuin monissa muissa - kuulemma ruusun terälehtiä ei saa heitellä, riisiä sen sijaan saa. Olen joka tapauksessa kallistumassa saippuakuplien puolelle niin ei tarvitse vääntää kättä seurakunnan väen kanssa heittelyistä. tähtisädetikut kuulostivat kyllä myös ihanilta, meilläkin on tulossa talvihäät samoin kuin i_sabelillä! ps. meillä heitellään välillä myös lautasia seinään, jos oikein ketuttaa. tai kirjoja.^otsikosta inspiroituneena Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Engelina Kirjoitettu May 23, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2012 ^ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aada12 Kirjoitettu June 5, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2012 Onko kukaan tilannu noita saippuakuplia ebaysta? Mietin, että uskaltaako sitä tilata jos ne menee postissa rikki.. Ja myös kokemuksia siitä tahraako kuplat vaatteita kuulisin mielelläni myös Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
verushka Kirjoitettu June 19, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 19, 2012 Mites raesokeri toimis? Onko joku kokeillut? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Air Kirjoitettu June 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 20, 2012 Jaan tästäkin aiheesta kokemukseni. Kun riisiä tai muuta linnunruokaa ei saanut heittää, päädyttiin raesokeriin. Näyttää kuvissa riisiltä, on levyttä mutta lentää hyvin, on halpaa ja liukenee veteen ensimmäisen sateen tullen. Sain tälle vielä suntiolta siunauksen, tosin vasta juuri kirkon ovella sisään mennessä. Sokeri tahmasi käsiä vähän, mutta ei esimerkiksi liuennut vaatteiden sisään ja tahmannut, vaan pysyi kuivana ja kiinteänä ja rapisi sitten hotellissa lattialle, kun riisuin korsettia illalla. Hyvä ratkaisu sis kaikin puolin.Noin Kartio kertoi kokemuksistaan Me olemme miettineet juuri raesokeria, suolaa tai sitten jotain jyviä, koska kirkkomme edessä ei saa heittää riisiä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lokakuunmorsian12 Kirjoitettu July 8, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 8, 2012 Vastauksena edelliseen: ainakin oman kokemukseni mukaan saippuakuplat tahraa ainakin silkki/satiinivaatteet, eli niihin jää kuplista inhottava läikkä. Kai se lähtee pesussa pois, mutta juhlan ajan kyllä sitten vaatteissa näkyy.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu July 8, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 8, 2012 Me ei heitellä, huiskutella tai puhallella mitään. Esiintymiskammoinen sulhanen rauhoittui sillä tiedolla, ettei kirkosta poistumisesta tarvitse tehdä "ohjelmanumeroa", tullaan kirkosta varmaankin ulos ihan kahdestaan ennen vieraita tai vaihtoehtoisesti samaan aikaan heidän kanssaan. Kuvat kuitenkin poistumisesta saadaan, joten tämä riittäköön minulle Tähtisadetikut olis kyllä ihania. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fionaQ Kirjoitettu July 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2012 Meillä ollaan päätymässä saippuakupliin, kun niistä tykkään muutenkin niin paljon:) Ainoa pelko on, että ne kuplat jättää jälkiä vaatteisiin... Onko kenelläkään saippuakuplista kokemusta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aada12 Kirjoitettu July 15, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2012 Mä vähän luulen, että päädytään kuitenkin sit riisiin. En halua vaatteiden tahriintuvan noista kuplista. Kiitos kokemuksista! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_NcV_ Kirjoitettu July 16, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2012 Ne häät missä itse olen saippua kuplia nähnyt, niin on kirkon ovella ollut aina senverran kova tuuli, ettei yksikään kupla ole jäänyt sotkemaan vieraita tai morsiusparia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iialiia Kirjoitettu July 19, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 19, 2012 Meillä puhallettiin saippuakuplia. Reilua sataa vierasta varten oli varattu 40 putkiloa, ja oli ihan hyvä määrä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pelargonia Kirjoitettu July 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2012 Meille tulee Onnen kuplia, eli niitä tahraamattomia saippuakuplia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aada12 Kirjoitettu July 30, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2012 ^Voi ei! Miksi mä en oo kuullu näistä aiemmin no mentiin kuitenkin jo ostamaan riisit. Jos jotain positiivista tästä haen niin riisi on ainakin halvempaa saako kysyä Pelargonia mistä hankitte noi kuplat? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marlanne Kirjoitettu July 30, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2012 Mekin ajateltiin noita saippuakuplia,mutta en löytänyt tuolta ebaysta niitä. Mistäköhän kategoriasta ne vois löytyä ? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aada12 Kirjoitettu July 30, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2012 ^Meinaatko ihan tavallisia saippuakuplia vai noita onnen kuplia. Tavallisia löysin ebaysta esim. tällä hakusanalla: wedding bubbles. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marlanne Kirjoitettu July 30, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2012 Juuri noita,kiitos paljon ! Usklataakohan noita tilata,ettei mene rikki matkalla ? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aada12 Kirjoitettu July 30, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2012 Mä voisin kuvitella, että ne on muovipulloissa. Kannattaa tietty varmistaa ensin. Mutta jos me oltais valittu kuplat, niin oisin tilannu ne ebaysta aika huoletta. On nimittäin sen verran halvempia mun mielestä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pelargonia Kirjoitettu July 30, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2012 ^Voi ei! Miksi mä en oo kuullu näistä aiemmin no mentiin kuitenkin jo ostamaan riisit. Jos jotain positiivista tästä haen niin riisi on ainakin halvempaa saako kysyä Pelargonia mistä hankitte noi kuplat?Me tilattiin niitä ihan hääpukuliikkeestä, Turun Fianceesta. Nopealla googlauksella näyttää siltä, että niitä taitaa olla myynnissä muissakin hääpukuliikkeissä. Halvemmalla kyllä pääsette tuolla riisillä, nuo maksaa 1 €/pullo. Mutta jää kuitenkin kiva pieni muisto sitten vieraille siitäkin hetkestä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Enchante Kirjoitettu July 30, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2012 Meillä ei heitetä mitään. Yksi syy on se, että häät ovat talvella, joten en tahdo seisottaa vieraita pakkasillassa yhtään ylimääräistä. Harmittaa, sillä pimeässä illassa tähtisädetikut olisivat olleet kaunis vastaanotto kirkosta ulos astellessa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightatvogue Kirjoitettu August 2, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2012 Saippuakuplia meillä kun kaikenlaiset riisit on kielletty. Olin ajatellut että hankin kaikille vieraille omat putkilot, mutta näitä lukiessa tulin vähän epävarmaksi. Nyt joku rouviintunut / kaasona toiminut asiantuntevaa mielipidettä tähän. Jos on 44 kutsuttua vierasta joista lapsia 3 (jotka ainakin haluavat) niin paljonko varaan saippuakuplapulloja? Onko 40 overkill? Tai jos kaikille annetaan omat onko tuhlausta? Ollaan teetetty tarroja joissa lukee minun etunimi sydän sulhon etunimi ja nämä ajattelin lätkäistä niihin saippuakuplapulloihin (en halua siis niitä kuoharipullon näköisiä vaan niitä simppelin mallisia).ELI Minkä verran tulisi saippuaputkiloita varata ? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miuski85 Kirjoitettu August 2, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2012 (muokattu) Meidän häissämme saippuakuplien menekki oli kyllä hyvä. Ostin saippuakupla putkiloita 75kpl ja vieraita häissämme oli vajaa 90. Ainoastaan 5kpl saippuakuplia jäi tähteelle. Nämä ylijääneet haluan säilyttää muistona itselläni häälaatikossa.Itse olin tosi positiivisesti yllättynyt, kuinka innokkaasti vieraat ( myös miehet! ) halusivat puhaltaa saippuakuplia... Näyttää tosi ihanalta jälkikäteen valokuvissa. Muokattu: August 2, 2012, käyttäjä: miuski85 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
unsku Kirjoitettu August 2, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2012 Meillä taidetaan viskoa riisiä. Ruusun terälehdet olisi kauniita, mutta ne ovat kuulemma kiellettyjä. Onhan se varmaan ihana hauskaakin toisaalta päästä riisisateeseen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eeliza Kirjoitettu August 16, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2012 Itse en ole järin innostunut mistään jyväsistä tukassa tai tissivaossa. Joten mitään heitettävää tuskin tulee. Saippuakuplat olis ihania, mutta jäätyisivät varmaan jo siihen tikkuun talvihäissä. Tähtisadetikut on vahvana ykkösenä suunnitelmissa ja varavaihtoehto vois olla jotkut pienet kilikellot, joita vieraat vois kilkutella aikansa kuluks. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotherLion Kirjoitettu August 16, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2012 Meillä osa vieraista puhaltelee saippuakuplia ja lisäksi tulee vieraille 30kpl viirejä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts