Appelsiini-Sonja Kirjoitettu September 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2007 Tietääkö joku mistä ja mihin hintaan saa omia leimasia? Siis sellaisia, että vaikka saa itse piirtämänsä kuvan siihen? Tai onko jollakin ideaa, miten saisi helposti kopioitua saman kuvan useaan kutsuun? En halua käyttää hommaan tulostinta. Kalkkeripaperi olisi tietysti yksi vaihtoehto, mutta kovin työläs. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onnipapunen Kirjoitettu September 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2007 Itse tilasin meille leimasimen osoitteesta www.nikunet.fiSemmoisen ainakin sai missä on meidän nimet ja päivämäärä, joten uskoisin heidän valmistavan muitakin yksilöityjä leimasimia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Appelsiini-Sonja Kirjoitettu September 18, 2007 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu September 18, 2007 Kiitos vinkistä! Ainakin nettisivujen perusteella vaikutti oikein ammattitaitoiselta firmalta. Otanpa siis heihin yhteyttä niin saa kutsut alkuun... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ennu. Kirjoitettu September 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 18, 2007 Mä tilasin meille leimasimen omalla kuvalla Vaasan leimasinkeskuksesta. Sähköpostin kautta tilasin ja muutamassa päivässä oli leimasin postilaatikossa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rouvaChevy Kirjoitettu October 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 16, 2007 Saisinko tiedustella, paljonko olette maksaneet leimasimista?En ole vielä tehnyt päätöstä mutta olen harkinnut teemaamme sopivaa kuvaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ragdoll Kirjoitettu October 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2007 Laiton tarjouspyynnön muutamaan paikkaan 7*7cm kokoisesta leimasimesta, jonka kuvan olin itse piirtänyt.. Kallein tarjous oli 60,- ja halvin 20,-.. Nikunet tarjosi halvimman, joten tilasin sieltä! Postikulutkin oli jotain 1,50 vaan. Toimitus oli nopeaa ja leimasin oli just sellanen ko pitikin! Suosittelen! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sviiden Kirjoitettu February 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2008 Tilasin Nikunetistä 40*40 mm leimasimen missä nimikirjaimet, maksoi postituskuluineen n 20€.Suosittelen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsmaikku2009 Kirjoitettu April 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 29, 2009 Saakohan Nikunetistä enää leimasimia?Ei ainakaan löytynyt heidän nettisivuilta.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsmaikku2009 Kirjoitettu May 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 9, 2009 Vastaan itse itselleni ja muillekkin tiedoksi, että Nikunetistä saa leimasimia omalla kuvalla.Hinta oli nyt esim. 6x4cm leimasimelle 30€ +postitus 3€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeenyus Kirjoitettu January 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2010 Minä tilasin meille 3*5cm leimasimen omalla kuvallaNäpertäjän nettikaupasta.Palvelu tosi hyvää ja nopeaa,työntekijä laittoi minulle kuvan siitä,millaiselta leimasin tulee näyttämään. Hintaa postikuluineen 25,00€!Nyt odottelen leimasinta kotiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZIKI Kirjoitettu January 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2010 Minkä tuon näpertelijän nettikaupan osoite on? En löydä tuollaista..? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
onnenapila Kirjoitettu January 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2010 ^ Jeenyus taisi tarkoittaa tätä: http://www.napertaja.com/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skybride Kirjoitettu February 19, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2010 Myös Etsystä saa useammaltakin myyjältä kustomoituja käsin tehtyjä leimasimia.Tässä pikaisella haulla yksi esimerkki. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anerina Kirjoitettu February 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2010 Ennen kuin lähden pommittamaan noita yrityksiä, niin osaako joku sanoa saako jostain noista mainituista yrityksistä leimasimia omalla tekstillä? Tai jostain muualta? Tarkoittaen tekstipätkiä ei mitään nimi-yritys-osoite -leimasimia. Kun ois tarve muutamalle... Mulla on jo varasuunnitelma ja -toteutus olemassa, mutta leimasin ois hieman helpompi. Anerina Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anerina Kirjoitettu March 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2010 Niin, eipä sen enempää tarvinnu pommittaa ketään, kun ihan selkeästi oli tieto sivuilla. Melkein osaan lukea. Näpertäjän sivulta ainakin löytyi hintaan 25e/kpl. Jos niitä neljä tarttis, niin hinta ois huikeet 100e... Saa nähdä tilataanko tuolla hinnalla.Toinen vaihtoehto on kalvosta teksti läpi (hieman hankala saada siroa ja nättiä jälkeä, kun kapeat kirjaimet) ja sit tuputtaa, hilettää ja kuumentaa. Voi olla, että tää menee taas sillä "säästetään mieluummin hermoja kuin rahoja" -linjalle. Mutta tieto on siis löytynyt. Taisin aika pian edellisen viestini perään sen löytääkin, mutta en tänne huomannu rustata. Anerina Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isolde Kirjoitettu March 26, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2010 Minä tilasin parit tekstileimasimat ("Ohjelma", "Program", "Menu" ja "Invitation") omalla fontilla eBay-myyjältä nimeltä loongchai74, ihan meilasin hänelle ja kysyin tekeekö hän tällaisia (myyjän eBay-kaupassa on kaikenlaisia muita leimasimia tarjolla). Hintaa varrettomille ja musteettomille leimasimille tuli pari euroa kappale + erittäin kohtuulliset postikulut, ja hyvin palvelivat tarkoitustaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mel Kirjoitettu February 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2011 Me mietittiin myös, että halutaan kutsuihin oma painettu kuva. Ensin harkittiin sapluunan kanssa äheltämistä, mutta koska halusin säästää aikaa ja hermoja päädyimme teettämään oman kumileimasimen. Työkaverini suunnitteli mahtavan häälogon nimikirjaimillamme, ja tänään tilasin leimasimen turkulaisesta Blue Sign Oy:stä. 60 x 40mm kokoinen leimasin maksaa 40e, toimituskuluista 10e päälle. Aivan erinomaista palvelua tässä firmassa! Laitoin tilauksen tänään, ja lupasivat leimasimen kolahtavan postiluukusta perjantaina. Olen vakuuttunut, että tämä oli jokaisen euron arvoinen asia. Ja koska kuvassa ei ollut mitään päivämääriä, voimme halutessamme käyttää leimaa hamaan loppuun asti kaikissa juhlissa. Nojoo, kunhan nyt ensin leimataan kaikki häihin liittyvät kirjekuoret, kutsu- ja kiitoskortit sun muut paperit . Suosittelen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kedi Kirjoitettu July 31, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2012 Näpertäjältä tilasin juuri leimasimen omasta logostamme. Hintaa tuli 25 euroa postikuluineen (n. 2cm x 3cm kooltaan tuo leimasin), toimitusaika maksusta n. 3 arkipäivää. Ja jostain syystä saimme kaupan päälle hieman isomman version tuosta leimasimesta! Eli kaksi leimasinta yhden hinnalla, ja juuri sellaisia kuin pitikin! En voi muuta kuin kehua ja suositella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Nelly- Kirjoitettu August 16, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2012 (muokattu) Minä tilasin leimasimen omalla kuvalla Blue Signista. Maksoi noin 30€ ja sain juuri sen kokoisen kun halusin ja oli päivässä valmiina noudettavissa, tietty postittavatkin jos tarvitsee. Kuten täällä jo aikaisemmin mainittiinkin niin palvelu on todella hyvää ja nopeaa. Muokattu: August 16, 2012, käyttäjä: -Nelly- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts