jo-ann Kirjoitettu October 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2007 Tietääkö joku mistä saisi hommattua kullanväristä sprayta tai maalia? En ole onnistunut itse löytämään mistään.Kiitos avusta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pamsu Kirjoitettu October 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2007 No esim. ihan Tiimarissa on kultaista askartelusprayta ja romukaupoissa (HongKongit ja sellaset) on vähän tujumpia sprayta, esim. auto-osastolta löytyy. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miitu78 Kirjoitettu October 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2007 Mies eilen kysy että paljonko mun Tiimarista ostettu hopeaspay makso. Just jostain auto-osastoilta saa kuulema samaan hintaan ison purkin.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elza Kirjoitettu October 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2007 Motonet, kultasprey 4,90€, tällä tulee sellaista kivan kiiltävää kultaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest RouvaN Kirjoitettu October 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 25, 2007 Samoin tavaratalo Hongkong, siä on kans vaikka mitä värejä (ainaki tampereella) siis molempia maaleja ja spraytä. Eikä hinnat päätä huimannu (ja siis ne on kans sellatteita vähä tujumpia).. Spreijasin kiviä ja hyvä tuli! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaintS Kirjoitettu October 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 28, 2007 Rautakaupoista löytyy kultaista spraymaalia. Tikkurilalla on Taika-maalit, joita saa kultaisena. (Nekin saa rautakaupoista) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esteria Kirjoitettu June 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 2, 2008 Minä ostin Tokmannilta, maksoi 3.90e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-murmeli- Kirjoitettu June 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 2, 2008 Ihan Prismasta olen ostanut kultaista sprayta, sieltä maaliosaston vierestä. En hintaa muista, mutta ei se päätä huimannut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaryJo Kirjoitettu June 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2008 Mä oon ostanu kanssa Prismasta sitä kultaista askartelusprayta, mutta siitä jää hilettä käsiin, eli ilmeisesti kannattas laittaa fiksatiiivia tai mitä lie päälle... Kaveri käyttää forumissa olevan skeittiliikkeen, taitaa olla team place nimeltään, spraymaaleja. Kuulemma hyviä ja halpoja. Yks vaihtoehto on sit kanssa ihan noi rautakaupat, mutta sitä prisman askartelusprayta en suosittele! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
StellaNea Kirjoitettu July 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2008 (muokattu) www.cchobby.fi 2,50 e. Muokattu: July 1, 2008, käyttäjä: sarah83 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest isaac Kirjoitettu October 14, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 14, 2010 Kato Geezers.fi ja sielt spraymaalit-clash ja sielt löytyy Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piparkakkuprinsessa Kirjoitettu October 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2010 Tietääkö joku mistä saisi hommattua kullanväristä sprayta tai maalia? En ole onnistunut itse löytämään mistään.Kiitos avusta Kuukletinta olisi hyvä käyttää, ettei ihan uusavuttomaksi mene homma! Oletkin saanut jo paljon hyviä vastauksia ostopaikoista! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sami Kirjoitettu September 28, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 28, 2011 Spraymaalit voivat olla värin nimeltään kultaa, mutta himmeysasteiltaan erilaisia eivätkä välttämättä kovinkaan metallimaisia. Jos kiiltävää kultasprayta haluaa (siis joka kiiltää kuten esim. vastaava kromi-), Maston merkkisissä koristemaaleissa on sellaista spraytä, korkki kiitävän kultainen. Ei kestä ulkona eikä hankausta, mutta erilaiseen koristeluun hyvä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts