Guest Vieras_vieras_* Kirjoitettu October 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 7, 2009 Onkos kenellekkään käynyt niin, että tapettikaupan hyllyltä ei ole löytynyt mieleistä tapettia, mutta niistä kirjoista on. Maksaako tälläisen tapetin tilaus jotain extraa? Voiko niitä tilata vain yhden rullan? En tiedä varmaksi kaikkien kauppojen käytännöistä, mutta luulisin että yleensä maksaa "extraa". Itse työskentelin joitakin vuosia sitten k-raudan tapettiosastolla ja jos en aivan väärin muista niin tapetin tilaaminen noista kirjojen malleista maksoi asiakkaalle ehkä noin 10 euroa/tilaus. Ja toki niitä halutessaan voi tilata vain yhden rullankin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu October 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 7, 2009 Copper09 todella hieho idea kutsussasi: upea tapetti ja ihanasti yhteen sopivat syksyiset(?) värit! Kiva idea myös laittaa tapetti tuolla tavalla "vinoon". Taidankin *laittaa idean korvan taakse*. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iluvatar Kirjoitettu October 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2009 Mun mielestä tapettikortit on aivan mahtava idea koska sitä tapettia voi käyttää sit koristelussa! Mä meinaan tehdä kortit tapetista ja käyttää sitä sit menuissa ja pöytänumeroissa ja vaikka valokuva-albumin ja vieraskirjan päällystämisessä. En oo vielä kyllä löytäny ihan mieleistä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copper09 Kirjoitettu October 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2009 Hei vaan taas Meidän kutsujen proto vähän muuttui (paremmaksi) ja ajattelin laittaa kuvaa tänne... Tässä olisi siis lopullinen versio kutsustamme:Eikun askartelemaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_vieras_* Kirjoitettu October 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2009 ^ Vaikka omaa pelkistettyä-muotoilua-ihailevaa simääni miellytti ehkä vielä enemmän tuo ensimmäisen kutsumallisi idea, niin on kyllä hieno tuo jälkimmäinenkin. Todella ihanan lämpimät yhteensopivat värit siinä. Ja kerrassaan upean tapetin olet löytänyt! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu October 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 11, 2009 Meillä oli tarkoitus käyttää tapettia kutsuissa, mutta niistä ei tullut siistin näköisiä, sillä tapetti oli turhan paksua. Käytimme tapettia karkkirasioissa, kaitaliinoina yms. Karkkirasioissa ei tarvittu pahvia lainkaan vaan pelkkä tapetti riitti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copper09 Kirjoitettu October 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 14, 2009 Noniin... ja jälleen uusi kutsukorttimalli syntyi.. askarteluvimma pääsi valloilleen Kuinkahan monta versiota ehdin tehdä ennen häitä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
esmeralda76 Kirjoitettu October 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 25, 2009 tosi hyviä ideoita. täytyy lähteä itsekin tapettikauppaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeisKuu Kirjoitettu October 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 26, 2009 Hyvä idea tuo tapetti, sen ympärille voi rakentaa vähän teemaakin. Itse suunnittelin jo kutsujen lisäksi käyttäväni sitä polttarikansion ja vieraskirjan päällysteenä ja jos keksin Brunbergin suukoille jonkinlaisen tyylillemme sopivan (lue laiskalle ja yksinkertaiselle ) rasiaviritelmän tapetista. Muuhunkin koristeluun sitä voisi käyttää. Vaikka ihan seinille, onnistuisikohan ilman liisteriä? (:Osaisiko kukaan kertoa, onko kuvia tapetista kaitaliinoina jossain ketjussa? Kuten sanoin, olen laiska tarkistamaan. Yksi pöytäliinakeskustelu mielestäni foorumilla on ja olen sitä lueskellutkin mutten muista nähneeni kuvia tapetista kaitaliinana. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-A- Kirjoitettu August 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2011 Nostellaanpas tätä ketjua.Haluaisin nähdä lisää kuvia, saada ideoita ja vinkkejä tapetin käytöstä kutsuissa yms.Itse olen suunnitellut tekeväni kutsukortit tapetista, ajattelin tehdä myös karkkirasiat jotka toimivat myös paikkakortteina samasta tapetista sekä vieraskirjan päällystän tapetilla. Jos tapettia riittää niin jatkaisin samalla teemalla myös kiitoskortit.Tietääkö joku onko tapetin nurjapuoli aina valkoinen? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zemi Kirjoitettu July 26, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2013 Nosto. Olisi kiva nähdä lisää valokuvia täysin tapetista tehdyistä kutsukorteista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
- MEF Kirjoitettu July 26, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2013 Alan tekeen tässä lomalla joten kohta tulee... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vanitas Kirjoitettu April 25, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2015 Me käytettiin tapettia kutsuissa ja tosi hyvät tuli. Tapettiahan saa ilmaiseksi kun rautakaupasta tms. pyytää vanhoja mallikirjoja. Niissä on hurjasti erilaisia malleja! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts