Guest Minä Kirjoitettu August 4, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2012 Mä teen tällaisia:Meillä on teemana rustiikkia, luonnonvalkoista ja "vanhaa". Rasioihin tulee sisälle sokerimanteleita.Tää tartteis kaavan tollaiseen rasiaan. Pystyt itsekin tekee kaavan jos löydät jostain samanlaisen valmiin rasian, ni sen ku avaa ni on kaava valmis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siikis Kirjoitettu August 4, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2012 Mä teen tällaisia:Meillä on teemana rustiikkia, luonnonvalkoista ja "vanhaa". Rasioihin tulee sisälle sokerimanteleita.Tää tartteis kaavan tollaiseen rasiaan. Pystyt itsekin tekee kaavan jos löydät jostain samanlaisen valmiin rasian, ni sen ku avaa ni on kaava valmis Tähän löytyy kaava ihan googlen kuvahaulla sanoilla pillowbox template. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pelargonia Kirjoitettu August 6, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 6, 2012 Onpas kivoja ideoita kaikilla. Meille tulee hääkarkiksi fazerin suklaapatukoita, ja jonkinnäköiset kääreet pitäisi niihin keksiä. En haluaisi että ne näyttäisi liikaa lahjapaketeilta, ehkä laitetaan joku kangas tai rusetti ympärille. Joku mietelause-tötterö voisi sopia vaikka siihen rusettiin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kesämorsio2013 Kirjoitettu October 5, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 5, 2012 Meille tulee tällaiset hääkarkit. Ihan "perus" suklaasydämet, joihin laitan sormustarrat ja värssyn/aforismin virkaa toimittaa Viivi & Wagner -sarjikset Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scuderia Kirjoitettu November 9, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 9, 2012 Luin ketjun läpi, eikä ainakaan silmään osunut että jollakin olisi kaipailemani mallisia "rasioita" ollut, joten kyselenpä osaisiko joku kertoa kokemuksia ns. avattavien pallojen käytöstä. Haluaisin suurinpiirtein tämän tyylisen pallon: http://www.rosebrand.com/product802/Clear-Plastic-Spheres.aspx?cid=253&idx=1&tid=1&info=Clear%2bPlastic%2bSpheres . Näihin siis sisään esim tuikku tai karkkia...Minua kuitenkin mietityttää siis se, että haluaisin maalata/sprayata pallot kultaiseksi tai hopeaksi, mutta onkohan niitä mahdotonta enää sen jälkeen viraiden saada auki tai irtoaakohan väri kun palloja aukoo. En kehtaisi ruveta tilaamaan mallikappaleita jos tätä kautta helpommin saa selvyyyttä Onko siis jollain kokemuksia tuon kaltaisista ratkaisuista? Ja muutenkin linkkejä voi laittaa jos jostain löytyy valmiiksi kultaisia tai hopeita avattavia palloja tms Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kesäheinä2013 Kirjoitettu January 30, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2013 Mä haluaisin "hääkarkit", jotka saisivat olla valkoiset tai muuten hyvin neutraalit. Teemavärinä valkoinen. Niihin tarttis olla vaan yhdistettynä paikkakortti. Tulitikkurasia on niin käytetty jo kaikissa häissä, etten sitä viitsi laittaa. Sydäntikkarit olis muuten ehkä jees, mutta eivät sovi meidän tyyliin... Onko pakko olla karkki? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu January 30, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2013 ^ eihän nyt mikään pakko ole ks. ketjuthäälahja vieraille (ei karkkia)vaihtoehtoja häänameilleerilainen "hääkarkki" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_NcV_ Kirjoitettu January 30, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2013 Ja voihan sielä tulitikkuaskin sisällä olla muutakin kuin tulitikkuja (tai karkkia)? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sangreal Kirjoitettu July 15, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2015 Voisiko joku viisaampi antaa neuvoa hääkarkkeja ajatellen ? Oon varmaan maailman surkein selostamaan mitä ees yritän sanoa mutta yritetään Elikkäs, hääkarkkeihin kun on yleensä ujutettu joku hääviisaus tms, niin oletteko itse kirjoittaneet ne ja leikelleet tms... vai myydäänkö niitä joissain askarteluliikkeessä vähän niinkuin valmiina? Toinen samaan aiheeseen liittyen, en oikeen nyt ole päässyt selvyyteen että onko sopivaa kääriä hääkarkit uusiin kääreisiin vai voiko jo valmiiden papereiden päälle laittaa jotain tyllin tyylistä? Vai onko ovielä jotain nopeampaa tapaa?Tässä kun loin listaamaan vielä kaikkea tekemätöntä, tajusin ettei ole kuin pari viikkoa aikaa ja näähän mä olin kokonaan unohtanut.Nöyrimmät kiitokset jo etukäteen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts