Mocca Kirjoitettu January 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2009 Me ostettiin viime vuoden ystävänpäivämerkkejä. Siinä on niitä sydämen kuvia jne. Onneks ostettiin, sillä näyttää todellakin siltä, ettei mitään kivaa ollut tarjolla eikä heti ole tulemassakaan.Omakuvapostimerkin hinta on 1,40€/kplTulee kyllä turhan tyyriiksi noin kalliita postimerkkejä alkaa teettämään, kun kutsu määrä on suuri. Pitää toivoa, että tänäkin vuonna olisi sieviä ystävänpäivä merkkejä ja käydä niitä roppakaupalla ostamassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anniska Kirjoitettu January 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2009 Tilasin Paperellan sivuilta neliökirjekuoria äsken, kiitos vinkistä!60kpl postikuluineen 10,40e.Kuulostaa sekin ryöstöltä 100kpl/1e - jälkeen... Ystävänpäivän aikaan sitten merkkiostoksille! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
theBride Kirjoitettu January 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2009 Vuonna 2009 julkaistaan 58 postimerkkiäTuon linkin takaa löytyy infoa tänä vuonna julkaistavista postimerkeistä. Esim tulevasta ystävänpäivän merkistä löytyy kuvakin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
theBride Kirjoitettu January 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2009 Vuonna 2009 julkaistaan 58 postimerkkiäTuon linkin takaa löytyy infoa tänä vuonna julkaistavista postimerkeistä. Esim tulevasta ystävänpäivän merkistä löytyy kuvakin.Niin ja sivun alareunassa olevasta linkistä pääsee katselemaan enemmänkin kuvia... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anniska Kirjoitettu January 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2009 Paperellasta saapui tilaamani neliökirjekuoret. Kauniin väriset (kerma) ja hyvät. suosittelen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Teukka Kirjoitettu January 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2009 Sulkemiseen ei ole nyt jippoa, mutta kiitti ideasta tehdä kuoret tapetista! Mä en tajua tommosia asioita ollenkaan.Eiköhän jostain löydy joku kiva tarra, tai sulattaa steariinia vähän ja länttää sen jollaki kiinni, tavallaan sinetti. En kyllä tiedä miten käytännössä toimii Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
150809 Kirjoitettu February 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2009 Mistähän ihmeestä löytäisin kuoret kutsuille, joiden koko on 130mm x 185mm...??Tavalliseen C5:seen ne kyllä mahtuu, mutta onkos niitä sitten joku nähnyt jossain jonkin muun värisenä kun perusvalkoisena (tai valkaisemattomana, joka on vielä huonompi..)?Mutta olis kiva tietää onko olemassa mitään "välimallin" kuorta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
launa Kirjoitettu February 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2009 (muokattu) itellan(postin) sivuilta löytyy myös kirjekuoria. Muokattu: February 22, 2009, käyttäjä: launa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
EinoAntero Kirjoitettu May 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2009 Kluuviin on auennut Ordning&Reda, niillä on irtokuoria ja -kortteja. Ja kuulemma kohta niitä saa nettikaupastakin www.webshop.ordning-reda.fi. Sitä odotellessa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solange Kirjoitettu May 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2009 Itse tilasin pari kuukautta sitten brittien ebaysta kermanvärisiä neliökirjekuoria 15 x 15cm 75kpl, hintaa postikuluineen tuli n. 10e. Paketti oli perillä muutamassa päivässä. Tarkempaa yritystä jolta ne tilasin en muista, mutta useammallakin puljulla oli tollasia kuoria tarjolla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nougat Kirjoitettu January 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2010 Mistähän löytäisin pieniä ja värillisiä kirjekuoria? Olen nyt katsellut läpi kaikki nettikaupat mitä mieleen tulee ja missään kaupoissakaan en ole nähnyt. Vinkeistä oisin kiitollinen Tyyliin näin: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sievä Kirjoitettu January 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2010 Etsystä löytyy! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrs M. Kirjoitettu January 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2010 http://cgi.ebay.co.uk/100-SMALL-MULTI-COLO...=item4ce674392cTuolla näyttäisi olevan juuri tuollaisia mitä haluat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nougat Kirjoitettu January 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2010 Voi kiitos!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrs M. Kirjoitettu January 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2010 Ole hyvä Tilasin itselleni joku aika sitten, myös ebaysta, A5 kokoisille kutsuille hopeisia kirjekuoria, kun tuon kokoisia ei oikein Suomesta saa kauniin värisinä. Minulle ne tulivat tosi nopeasti ja olivat myös edullisia (100kpl n.10e). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hymyliini Kirjoitettu June 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2010 Minä löysin tuollaisia kirjekuoria Turun muovitukusta hintaa oli 10senttiä/kpl Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siipileikki Kirjoitettu September 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2010 Kamalan moni on etsinyt neliönmallisia kirjekuoria, mutta entä PITKULAISEN SUORAKULMION mallisia? Nettikaupoista ei ainakaan löydy, pitänee lähteä kiertelemään askartelukauppoja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tiina Kirjoitettu October 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2010 Tänne ei oo kukaan kirjotellut pitkään aikaan, mutta jospa saisin joltakin vastauksen..Mulla sellanen ongelma, että pitäs löytää kirjekuori, joka oon kooltaan n. 11,5cm x 19,0cmlöytyyköhän mistään edes suunnilleen ton kokosia vai pitääkö alkaa itse askartelemaan..Väri mieluiten joku vaalea (valkoinen, luonnovalkoinen...) tai sitten musta tai turkoosi..Ja mikähän ton kokoisen kirjekuoren virallinen koko on? Onko niitä edes olemassa, on niin hassunkokoinen.Auttakaa!!Kiitos jo etukäteen.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laurora84 Kirjoitettu November 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 7, 2010 En lukenut koko ketjua läpi, joten pahoitteluni, jos tämä vinkki on jo täällä...Elikkäs minä askartelin kutsujen kuoret tapeteista. Ainakin täällä päin tapeteista saa mallipaloja rautakaupoista, ja niistä palasista sitten tein kuoret. Kustannuksiksi siis tuli vain liima, jollei työlle lasketa hintaa. Tosi kauniita noista tuli! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuikkuu Kirjoitettu January 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2011 Minäkin etsin suorakaiteen mallisia kirjekuoria (kortit kokoa 9x20 cm), värinä luonnonvalkoinen tai hopeinen. Sinooperista, Akateemisesta eikä Suomalaisesta kirjakaupasta löytynyt. Ei kyllä yhtään hassumpi idea kuorien askartelu tapetista, meille kun tulee tapettia puolitettuna kaitaliinaksi pöytiin. Siitä samasta tapetistahan voisi askarrella kuoret jos vain huumoria riittää muun askartelun päälle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
WhiteLion Kirjoitettu February 6, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2011 Minäkin etsin suorakaiteen mallisia kirjekuoria (kortit kokoa 9x20 cm), värinä luonnonvalkoinen tai hopeinen. Sinooperista, Akateemisesta eikä Suomalaisesta kirjakaupasta löytynyt. Minä tilasin Ebaystä mustia pitkulaisia kirjekuoria (10,5 x 24 cm), samalta myyjältä taitaisi löytyä myös muita värejä. Tämän kokoiset kirjekuoret tuntuvat löytyvän nimikkeellä No.10, mutta itse alunperin löysin tämän kuoren vain hakusanoilla black envelope. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kukkutimuru Kirjoitettu November 3, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2011 Jos on yhtään väkertäjän vikaa, niin suosittelen kyllä lämpimästi kuorien tekemistä itse. Me ei löydetty sopivia kuoria, joten päädyttiin tekeen ne ompelukonetta käyttäen. Ei nää nyt tietenkään oo kaikkien makuun, mutta ommelta ja paperia muuntelemallahan noista saa vaikka minkälaiset. Ei tullut kalliiksi, ja meidän noin 70 kutsua syntyi päivässä. Tarkemmat ohjeet näihin kuoriin löytyy täältä jos on intoa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Happily ever after Kirjoitettu February 7, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2013 Löytyisiköhän jostakin vielä pienempiä kirjekuoria? Etsinnässä olisi paikkakorteiksi soveltuvia kirjekuoria, joten aikalailla pikkuriikkiset olisivat etsinnässä (jotain 50x30mm). Ajatus olisi kirjoittaa kuoreen vieraan nimi ja kiinnittä kirjekuori pienellä pyykkipojalla viinilasiin. Saisin sitten sujautettua "salatehtävä"-leikin tehtäväkortit kuoriin sisälle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu February 7, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2013 ^olisiko joku näistä: (kannattaa etsiä jenkeistä jotain 2 ' x 1½ ' kokoa)baby envelopesminiatyre envelopesamazon ks myös ebaymini envelopes Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts