ndnd Kirjoitettu September 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2005 Tietääkö kukaan mistä löytyisi vanilijan värisiä kirjekuoria kokoa C5 (?, siis A4 kahtia taitettuna?)? Tehtoste- ja painovärinä meillä kortissa on kulta.Tuolla on ainakin jotain erikoiskuoria ja mikä parasta, halvemmalla kuin missään muualla: http://www.paperimaailma.fiItse asiassa tämä vois olla just sitä mitä kuvailit: http://www.paperimaailma.fi/product_details.php?p=59250 kpl saa hintaan 42 e eli n. 17 senttiä / kpl - ei paha hinta erikoiskuorista, mun mielestä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carmen Kirjoitettu September 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2005 ndnd, kiitoksia vinkeistä! Kävi kuitenkin niin onnellisesti, että löysin lauantaina aivan täydelliset kuoret kortteihimme ;D Lähdin oikein kierrokselle lähialueen tavarataloihin ja kirjakauppoihin - jaTiimarista löytyi juuri sopivan "kellertävän" vanilijaiset kuoret ja sopivaa kokoakin. Eikä hintakaan ollut paha: 16,5c/kpl ;DMyydään nimikkeellä "martioidut kirjekuoret", jos joku etsii samanmoisia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pirpana-81 Kirjoitettu September 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2005 Myydään nimikkeellä "martioidut kirjekuoret", jos joku etsii samanmoisia Oliko niitä erinvärisiä?? ja kertokaa mulle hyvät ihmiset et minkäkokoinen kirjekuori ostetaan normaalin postikortin kokoiselle kutsulle? Onko se A6?? Ei mulle sano muut koot mitään muuta ku toi A4 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
musica Kirjoitettu September 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2005 Normaalin postikortin kokoiselle ostetaan C 6 kirjekuoria.. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu October 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2005 Oliko niitä erinvärisiä?? ja kertokaa mulle hyvät ihmiset et minkäkokoinen kirjekuori ostetaan normaalin postikortin kokoiselle kutsulle? Onko se A6?? Ei mulle sano muut koot mitään muuta ku toi A4Juuri ostin noita Carmenin mainitsemia Martioituja kirjekuoria Tiimarista 3.30€ 30kpl. Kauniita peruskuoria. Vähän paksumpaa paperia ja kaunis pinta. Siellä oli valkoisia, luonnonvalkoisia (itse ostin näitä), haaleansinisiä ja haaleanviininpunaisia.Edit: C6 on koko... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nannuska Kirjoitettu October 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 3, 2005 mä ostin keltaiset keväiset/kesäiset kuoret. eteen tulee sydänhileleima ja taakse hileleima jossa on hääparin auto ajamas poikkeen ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rouhe Kirjoitettu October 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 5, 2005 Meillä oli ihan tavalliset valkoiset kuoret, joihin itse printattiin osoitteet ja teemanamme oleva ruusukuvio. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Heather06 Kirjoitettu October 21, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 21, 2005 viininpunaisissa kuorissa lähti... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 4.8.2007 Kirjoitettu October 21, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 21, 2005 Me tilattiin Sinellistä nämä, oli kyllä aikas hintavat (10kpl 4 euroa...), mutta kun sulhon mielestä oli niin hienot ja sopivat meidän kullan värisiin kutsuihin... Ja sulhohan maksoi ne, joten en pannut vastaan ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maria-83 Kirjoitettu October 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2005 Voisikohan joku valaista minua?Meidän kutsut on 15cm x 15cm. En ole nähnyt tämän kokoisia kirjekuoria missään. Pitääkö muuttaa kutsujen kokoa (mitä en missään nimessä haluaisi) Vai onko joku nähnyt tähän kokoon sopivia kirjekuoria ja vielä vaaleanpunaisia??? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 4.8.2007 Kirjoitettu October 23, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2005 Maria83, täällä on ainakin, tosin valkoisiahttp://www.sinellikauppa.net/catalog/produ...c38ffd6bfdbbdae Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maria-83 Kirjoitettu October 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2005 KIITOS PALJON 4.8.2007!!!Tipui 1000kg painoa harteilta. Eipä se nyt niin kamalaa ole, joe ei ole vaal.pun. kunhan ei tarvitse alkaa kutsukortin kokoa muuttaa. (leikkaamaan jokaisen reunasta sentin pois) heh heh ;D ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 4.8.2007 Kirjoitettu October 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2005 Eipä kestä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mohkofantti Kirjoitettu October 25, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 25, 2005 Ajattelin myöskin valkoisia tavallisia kirjekuoria ja jotenkin niitä koristaa, kuten ndnd oli tehnyt Toisaaltaan haluttaisi itse tehsä paperia ja siitä kirjekuoret. Mutta jos teen valmiiski kirjekuoren malliin, niin sitä taittaessa muotoonsa paperi murtuu. Eli täytyy nyt katsoa, että teenkö paperia itse vain en : saas nähdä miten innostun askartelemaan ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pirpana-81 Kirjoitettu October 25, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 25, 2005 Ostin juuri tiimarista valkoiset kirjekuoret joissa oli punainen koristeellinen sydän etupuolella vasemmassa reunassa. Maksoivat 3,20€/20kpl eli kappalehinnaksi tuli 0,16€ ei paha ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
M.E.K Kirjoitettu February 2, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2006 Mistäköhän saisi edullisesti punaisia tai mustia kuoria, osaisko joku sanoa?!? Yritin katsoo noitten askartelukauppojen sivuilta, mutta aika hempeetä oli valikoima... Onkohan joissakin painotaloissa?!? Vitsit kun en hokassut joulun jälkeen katsella.. ois varmaan saanut halvalla esim Tiimarista... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
siipi Kirjoitettu February 2, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2006 Mulla olisi etsinnässä limenvihreät C65(?!) Eli n. 10cmx20cm kuoret..tuota väriä tuntuu olevan hankala saada edes tavan paperina/kartonkina joten jos joku on nähvyt ko. kuoria jossain niin vihjaiskaa tänne! Kiitos! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sannakoo Kirjoitettu February 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2006 Onko muita verkkokauppoja Sinellin ja Paperimaailman lisäksi, jotka myyvät erilaisia kirjekuoria?Hakusessa on C65-kuoria (eli sellaisia pitkiä ja kapeita) ja mielellään jotain eko tai muuten vähän "erilaisia" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
siipi Kirjoitettu February 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2006 Täällä olisi myös haussa samainen kirjekuori ja limenvihreänä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Merjamaa Kirjoitettu March 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2006 Tietääkö kukaan mistä vois ostaa minikokoisia, leveys jotain 8 cm, kirjekuoria? Ajateltiin niitä hääkarkkeihin. Olen kierrelyyt kirjakaupoissa, mutta mistään ei tärpännyt. Sabluunoita niiden tekoon kyllä löytyy, mut valmiit olis niin helppoja.Aurinko Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gwyneth Kirjoitettu March 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2006 Mä oon nähnyt sellaisia neliön muotoisia pikkukuoria monen värisinä ainakin Vantaan Kehä kolmosen Sinellissä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indian Girl Kirjoitettu March 14, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2006 Jos käytte Tampereella, niin Farniasta Laukontorilta löytyy erivärisiä C65-kuoria (niillä oli kyllä joku toinen standardi mutta sama koko kuitenkin). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest memmuska Kirjoitettu March 14, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2006 Turussa Akateemisessa kirjakaupassa on paljon erinlaisia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moonmaid Kirjoitettu March 16, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 16, 2006 Samoin Tampereen Akateemisessa. Ja veikkauksena että Helsingissä vielä enemmän... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lippe Kirjoitettu March 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2006 Tähän on liitetty ja liitetään kaikkia kirjekuoriin liittyviä keskusteluja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts