mvrzm Kirjoitettu December 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 7, 2007 up Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonnaaa Kirjoitettu April 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2008 Hei sattuisiko löytymään sähköpostiin ruusukkeen tekoa, vanha toi viesti mutta laitan sulle kuitenkin. Oon yrittänyt väsästä isoa ruusuketta auton konepellille mutta ei oikein onnaa tuo homma. =( [email protected] Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaza78 Kirjoitettu April 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2008 Hei!Mä voisin ottaa myös ohjeen jos sattuu vielä löytymään!!!-Kaza[email protected] Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gaby Kirjoitettu June 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2008 Tääkin vois ottaa ne ohjeet vielä jos vaan löytyy. Kiitos [email protected] Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malssi Kirjoitettu June 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2008 (muokattu) Tässä ois muutama, joita soveltamalla saattais saada jotain aikaan:Ekaks tällainen matala "rusetti"-tyylinen, johon saa keskelle laitettua koristeen.Sit ois tällanen pyöreä...Ja tällaisia,nää on mun mielestä kauniita.Edelliset kaikki englanniksi.Sit amoriini.comin sivustolta löytyy vanha keskustelu samasta aiheesta. Siellä joku on skannannut ohjeita askartelun pikkujättiläisestä, mut laitan tähän vaan linkin sinne, ettei tästä mitään oikeusjuttua tuu Eli tässä: melkein sivun alareunassa.Muok: kirjotusvirhe. Muokattu: June 5, 2008, käyttäjä: Malssi09 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hmri Kirjoitettu June 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2008 Mä tein kavereiden hääautoon koristeet lastusatiininauhasta, eikä se musta vaikeaa ollut. Senkun taittelee haluamaansa malliin. Nitoja ja rautalanka tarvitaan. Ison ruusukkeen saa varmaan helpoiten niin, että ottaa pahvinpalan pohjaksi ja alkaa siihen taitella: taittaa, niittaa, taittaa, niittaa jne... Kyllä siitä hyvä tulee ihan omaa järkeä käyttämällä ja omiin silmiin luottamalla, ei kannata liikaa tuijottaa ohjeita. Ja kokeilemalla oppii. Erehdyksen kautta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koovee Kirjoitettu August 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2008 Youtubesta löytyy monta ohjevideota kun laittaa hakusanaksi "ribbon bow", yksi esim. . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heinämorsian09 Kirjoitettu July 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2009 Siis apua!Meillä on häät lauantaina enkä osaa tehdä yksinkertaisesti tota rusettia autoon... Kuka osais vielä kuvien kanssa opastaa hyvin mut.. Me tarvitaan vaan yksi ruusuke iso auton eteen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aadis Kirjoitettu July 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2009 video on ainakin selkee ja mun mielestä hyvä. itse ainakin onnistuin hyvin ton avulla, muuten olis saattanu jäädä ruusuke tekemättä!! ensimmäinen harjoittelukappale: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laurora84 Kirjoitettu July 4, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 4, 2011 video on ainakin selkee ja mun mielestä hyvä. itse ainakin onnistuin hyvin ton avulla, muuten olis saattanu jäädä ruusuke tekemättä!! Loistava apu tuosta myös minulle, ruusukkeista tuli todella hienot! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakkautta vain Kirjoitettu July 10, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2011 Kiitos Laurora84:lle huippu video linkityksestä Melkein jo sorruin tilaan ruusukkeet, mutta eipäs tarvinnutkaan kun vihdoin löyty video jonka avulla ymmärrän mitä pitää tehdä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts