Talvikku Kirjoitettu August 3, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2011 Tein nyt sitten lopulta tilauksen cchobbyyn jo viime viikolla, ja sieltä ainakin tuli sähköposti että tilaukseni on käsittelyssä. Katsotaan josko saapuvat perille tällä tai ensi viikolla... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talvikku Kirjoitettu August 29, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2011 Cchobbyn tuotteet saapuivat n.1-2vk tilauksen jälkeen! Tuotteet juuri sitä mitä pitääkin, eli tyytyväinen olin heidän palveluunsa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Layne Kirjoitettu September 4, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2011 Hei, tietääkö kukaan onnistuuko tuolta theknot.com sivustolta tuotteiden tilaaminen Suomeen?? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Animan Kirjoitettu December 26, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 26, 2011 Entä onko kukaan tilannut Truly, Madly, Deebly -nettikaupasta askartelutarvikkeita (http://www.trulymadlydeeply.com.au/store/catalog/index.html)? Muistan kuulleeni tästä kaupasta jostain aikaisemmin ja näyttävät toimittavan ympäri maailmaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ultzi Kirjoitettu January 2, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2012 Itse olen käyttänyt ebay:tä ja jonkun verran myös Amazonia, oma väriteema (varsinkin emeraldin vihreä) on sen verran erikoinen, että Suomessa ei näytä missään tuollaista sävyä olevan. En tahdo ottaa mitään "tumman vihreää" joka on jotain sinne päin vaan mielummin tilaan sitten netistä. Ainakin kartonkia olen saanut, tilasin koekappaleen joten sain sen ilmaiseksi. Ainoa haaste on koon ja kartongin painon arvailu, mutta onneksi on olemassa Google. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venla_84_ Kirjoitettu January 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2012 Kuinka kauan ebayn & Amazonin kautta tehdyissä tilauksissa on kestänyt, että ne ovat saapuneet Suomeen? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pampuliina Kirjoitettu January 27, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2012 ^Briteistä tulee viikossa, Kiinasta voi kestää kolmekin viikkoa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
GwenMari Kirjoitettu February 17, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2013 Onko joku tilannut kutsujen paperia/kartonkia netistä? Haluisin valkoista/ivory helmiäs-paperia: kutsuihin, paikkakortteihin, menuihin jne. Ei valmiina kortteina vaan "paperina" A4 tai A3 koossa, josta saan itse leikattua omat koot (vanhemmilta löytyy paperileikkuri). Toki jos valmiita pohjia edullisesti löytyy kiinnostaa sekin! Vaikeeta vaan kun katsoo papereita esim jenkkien nettikaupoista, ei laadusta tai tarkasta ulkonäöstä osaa sanoa kuvien perusteella.. eli jos jollakin hyvä kokemus jostakin liikkeestä olisi kiva kuulla Kiinnostaa myös suomen eri liikkeiden vertailutietoa kutsujen materiaaleista! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxie80 Kirjoitettu February 22, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2013 Onko joku tilannut kutsujen paperia/kartonkia netistä? Haluisin valkoista/ivory helmiäs-paperia: kutsuihin, paikkakortteihin, menuihin jne. Ei valmiina kortteina vaan "paperina" A4 tai A3 koossa, josta saan itse leikattua omat koot (vanhemmilta löytyy paperileikkuri). Toki jos valmiita pohjia edullisesti löytyy kiinnostaa sekin! Vaikeeta vaan kun katsoo papereita esim jenkkien nettikaupoista, ei laadusta tai tarkasta ulkonäöstä osaa sanoa kuvien perusteella.. eli jos jollakin hyvä kokemus jostakin liikkeestä olisi kiva kuulla Kiinnostaa myös suomen eri liikkeiden vertailutietoa kutsujen materiaaleista! Sama kiinnostuksenkohde täälläkin. Eli mistä saisi edulliset kutsukartongit jne. ja mielellään myös kaksipuoliset teipit ja muut askartelutarvikkeet mahdollisimman edullisesti? Suomen hintataso näyttää näissäkin olevan aika hurja, mutta miten aina onnistun Amazonissa ja Ebayssä löytämään myyjät, jotka eivät toimita Suomeen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
cari Kirjoitettu April 7, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 7, 2013 Onko joku tilannut kutsujen paperia/kartonkia netistä? Haluisin valkoista/ivory helmiäs-paperia: kutsuihin, paikkakortteihin, menuihin jne. Ei valmiina kortteina vaan "paperina" A4 tai A3 koossa, josta saan itse leikattua omat koot (vanhemmilta löytyy paperileikkuri). Toki jos valmiita pohjia edullisesti löytyy kiinnostaa sekin! Vaikeeta vaan kun katsoo papereita esim jenkkien nettikaupoista, ei laadusta tai tarkasta ulkonäöstä osaa sanoa kuvien perusteella.. eli jos jollakin hyvä kokemus jostakin liikkeestä olisi kiva kuulla Kiinnostaa myös suomen eri liikkeiden vertailutietoa kutsujen materiaaleista! Sama kiinnostuksenkohde täälläkin. Eli mistä saisi edulliset kutsukartongit jne. ja mielellään myös kaksipuoliset teipit ja muut askartelutarvikkeet mahdollisimman edullisesti? Suomen hintataso näyttää näissäkin olevan aika hurja, mutta miten aina onnistun Amazonissa ja Ebayssä löytämään myyjät, jotka eivät toimita Suomeen...Ebayssa kannattaa laittaa viestiä näille, jotka eivät näennäisesti toimita Suomeen. Olen pariltakin myyjältä kysynyt, että toimittavatko Suomeen, jos tiedoissa on lukenut muuta, ja kysynyt postikuluja ja ovat kyllä olleet valmiita toimittamaan! Itse tilasin kutsukorttipohjat ja kuoret pakkauksena Paperellasta. Mielestäni aika kohtuullisen hintaisia paketteja ja toimitus oli perillä jo seuraavana päivänä . Eli hyvällä tuurilla tilauksen voi tuolta saada melko nopeaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu October 23, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2013 Olisikohan kenelläkään sattunut silmään valmiit "timanttikoristeet", joita voi itse sitten liimailla koristeeksi? (irtotimskuja kyllä löytyisi)Tarkoitus olisi tuunata laukku "samaan sarjaan" kenkien kanssa. Eli jotain kolmion mallista "palasta" etsin, jos ei nyt ihan tuollaista koristetta löydy. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
gerbeda Kirjoitettu January 17, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2014 Tipzilla,mistä noi kengät olet ostanut?Näyttävät juuri sellaisilta mitä olen miettinyt....... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu January 19, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2014 Tipzilla,mistä noi kengät olet ostanut?Näyttävät juuri sellaisilta mitä olen miettinyt.......Ne on Saksan Amazonista, itse asiassa näyttää vieläkin niitä olevan (eri myyjä kylläkin), ja vielä halvemmat kuin viime syksynä! Tässä linkki.Tuolloin vertailin monia tuon tyylisiä avokkaita (lähinnä eri koristeet), esim nämä ja nämä ja nämä.Nyt kävi kyllä ohrasesti.. rupesi taas tekemään mieli tilata vielä tuollaiset vaikka turkooseina, kun on niin halpoja.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rouvaksi_2015 Kirjoitettu February 11, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2014 Minä suosin ehdottomasti Sinelliä. Nopeat toimitukset, uskomattoman runsas valikoima ja hyvät hinnat Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arctopolis Kirjoitettu February 14, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2014 Olen tilannut pari kertaa Askarteluliike Matikaisesta paperia ja kartonkia kutsuja ja ohjelmakortteja varten, ja sujuvasti on palvelu toiminut. Hinnat ovat myös olleet ok, ainakin tämän kaupungin kivijalkaliikkeisiin verrattuna. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoldenGirl Kirjoitettu February 15, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2014 Meillä alkaa kutsukortit olemaan valmiina ja Sinelli on ollut se pelastava kauppa, mistä tarvikkeet olen saanut Hinnat ovat ehkä hieman korkeita, mutta kerrankos sitä satsaa asiaan, jotka kerran elämässä tekee(toivottavasti) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts