Mollastiina Kirjoitettu December 12, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 12, 2012 En ole varma, ymmärsinkö oikein, mutta eikös paksullekin pahville saa käsin kirjoitettua vaikka mitä, kunhan pinta on tasainen? Jos taas tarkoitit, että meneekö se tulostimesta läpi, niin se voi olla hankalampaa. Itse olen nähnyt kortteja, joiden kanteen on leimailtu teksti, Sinelli ainakin myy sellaisia kirjainleimasimia. Leimaamallahan korttipohjan paksuudella ei ole mitään väliä. Meidän kutsut oli jotain suht. tavallista askartelukartonkia. Nauha menee ympäri koko kortin, sen päät on etupuolella tuon rusetin alla, ja sisäpuolen tekstit on tulostettu erilliselle paksuhkolle paperille (katso tuo ylin kuva). Nauhan päällä oleva sitaattilappu on kiinni kaksipuoleisella teipillä ja tuo itse kutsuteksti 3D-tarroilla. Toivottavasti tästä oli edes jotain apua, kysele, jos ymmärsin jotain väärin tms. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Napsuu Kirjoitettu January 4, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2013 Meille tulee Makea designilta tällainen kutsukortti, ehkä tosin pienillä muutoksilla (oikea yläkulma)Sama teema jatkuu menussa, ohjelmassa ja muissa jutuissa ja viirinauhat juhlapaikan somistuksessa kuva lainattu täältä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
teris Kirjoitettu January 4, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2013 Löytyiskö lisää kuvia pitsin käytöstä kutsukorteissa tai muuten romanttishenkisiä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sellofaani Kirjoitettu January 8, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2013 Meillä on kaverin tekemät kutsut, jotka koostuvat A4 posterista ja kaksipuoleisesta A5 osoista, jossa toisella puolella on kutsuosio ja toisella kartta Toi on aivan loistava toi 'kartta'. Onko sen teille joku ihan itse piirtänyt tai tehnyt, vai löytykö jostain esim netistä? Mäkin haluun tuommosen kartan! Mitenköhän tuommosen sais tehtyä..? Jeps; mistähän tuollaisen kartan tosiaan saa? Meilläkin kartta etsinnässä...Ai kappas, mä en oikeestaan enää yläkerrassa käy, niin en ole aiemmin huomannut Mutta kysymykseen kuitenkin myöhäinen vastaus: kutsukortin piirtäjä on myös kartan loihtinut. Uskoisin, että ei ole mitenkään mahdottoman vaikea tehdä, kun ottaa kartan malliksi/ alle ja etsii kuvanmuokkausohjelmaansa sopivia puu-, pelto-- ynnä muu brusheja maisemointiin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rimiina Kirjoitettu January 9, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2013 Onpa taas ihania kutsuja tullu!! Aivan mahtavia! Pitäis itsekin saada eka prototyyppi aikaiseksi noista kutsuista. Materiaalit jo ois tossa odottamassa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
teittihe Kirjoitettu January 12, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2013 ^Minä olen katsellut samaa kutsua. Meille tulee tosin vain tämä pienempi versio ja kanteen pelkät nimet.Mistä näitä korttipohjia saa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu January 13, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2013 ^ Täältä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxie80 Kirjoitettu January 13, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2013 En ole varma, ymmärsinkö oikein, mutta eikös paksullekin pahville saa käsin kirjoitettua vaikka mitä, kunhan pinta on tasainen? Jos taas tarkoitit, että meneekö se tulostimesta läpi, niin se voi olla hankalampaa. Itse olen nähnyt kortteja, joiden kanteen on leimailtu teksti, Sinelli ainakin myy sellaisia kirjainleimasimia. Leimaamallahan korttipohjan paksuudella ei ole mitään väliä. Meidän kutsut oli jotain suht. tavallista askartelukartonkia. Nauha menee ympäri koko kortin, sen päät on etupuolella tuon rusetin alla, ja sisäpuolen tekstit on tulostettu erilliselle paksuhkolle paperille (katso tuo ylin kuva). Nauhan päällä oleva sitaattilappu on kiinni kaksipuoleisella teipillä ja tuo itse kutsuteksti 3D-tarroilla. Toivottavasti tästä oli edes jotain apua, kysele, jos ymmärsin jotain väärin tms. Joo tarkoitin tosiaan tuota tulostamista. Käsin en uskalla alkaa kirjoittamaan, käsialani on aika kauhea enkä osaa kirjoittaa niin kauniisti että se täyttäisi omat kriteerini. Mallikutsussa on kannessa etunimet ja hääpäivämäärä kirjaimin kirjoitettuna. Voisihan siihen jotakin muutakin laittaa, mutta nimet olisi kiva. Pystyisiköhän jostakin tekemään tarran omista nimistämme ja päivämäärästä..? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
avista Kirjoitettu January 13, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2013 Oi miten hienoja kutsuja täällä on, huomaa että on panostettu. Siis kun omiin kutsuihini vertaan.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lumikettu Kirjoitettu January 17, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2013 Löytyiskö lisää kuvia pitsin käytöstä kutsukorteissa tai muuten romanttishenkisiä? Meidän kortissa käytettiin vähän pitsiä: Kartonki näyttää ehkä mustalta, mutta se on oikeasti suklaanruskea, samoin silkkinauha pitsin alla. Fontteina on muistaakseni joku Champignon ja tuota kapiteelifontin nimeä en muistakaan. Esikuvana oli Now & Foreverin Love Story, jota ei taidakaan enää edes löytyä mallistosta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
teris Kirjoitettu January 20, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2013 Tosi hieno, meneekö pitsi ja nauha ympäri kortin? mulla on ongelmana miten pitsin laittaa pystyreunaan, katkaiseeko reunat ja liimaa pohjaan vai jättääkö päät roikkumaan mikä ei näytä kovin siistiltä. Mulla myös tummanruskea kortti mihin valkoinen tai vaaleanpunainen sisälehti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hemera Kirjoitettu January 23, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2013 (muokattu) Tässä on meidän kutsujen pohja. Kansi tulee olemaan kultainen/hieman kimmeltävän valkoinen johon tulee sivuun satiininauha joka pitää kannen kiinni.Halusin kutsuihin logon johon sisältyisi myös S ja P kirjaimet etunimiemme mukaan. Tämä logo tulee olemaan niin menuissa, ohjelmissa ja muissa paperisilpussa mitä häihin liittyykään. Se olisi myös hieno saada painetuksi tienvarsikyltteihin. Saa nähdä kuinka onnistuu. Kortista nyt kriittiset tiedot poistettu siksi tyhjiä kohtia Muokattu: January 23, 2013, käyttäjä: Hemera Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malyn Kirjoitettu January 25, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2013 Now and Foreverilta saa vaikka minkälaisia kortteja ja kutsuja sielä on kyllä todella ihania kokonaisuuksia ja vaan vaikka pelkkiä kutsukortteja. Ja saa todella hyvin muokattua omiin tarpeisiin! Kannattaa käydä katsomassa Niin.. ja tää ei ollu mikään mainospuhe meillä kortit tilattiin Vistaprintiltä, koska se oli melkein neljä kertaa halvempi kuin Now and Forever Vistaprintiltä tuli paljon yksinkertaisemmat kutsut, mutta mun mielestä ne sopii hyvin just meidän häihin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
minga Kirjoitettu January 26, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2013 lumiketulla on tosi nätti kutsu. Meidänkin häissä on pitsiä luvassa, mutta itse etsin pitsileimasinta. Kutsut tilataan varmaan Now and Foreveriltä, mutta ajattelin kirjekuorien alakulmaan painaa pitskuviota. Sama kuvio toistuu sitten muissakin jutuissa juhlapaikalla. Kunhan sen leimasimen vaan jostain löytäisi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukkanen<3 Kirjoitettu January 26, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2013 Täältä löytyy pitsileimasin! Oon nähny näitä myös sinellissä ja tiimarissakin. http://www.donno.fi/tuote/leimasin-pitsiliina-vintage-notes-12-5-x-12-5-cm-akryylipalikkaan/PMA+907160/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_NcV_ Kirjoitettu January 26, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2013 Kakkupaperin ja maalin yhdistelmällä saa myös pitsiä hyvin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iines01 Kirjoitettu January 30, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2013 Tosi ihania kortteja! Täällä jo innokas morsian vilkuilemassa vaikka hääpäivää ei ole vielä ees päätetty Meille tulee melko varmasti aika pienet häät, joten haluan ehdottomasti tehdä ihanat kutsut niille ketkä kutsutaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tittuli84 Kirjoitettu January 31, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2013 (muokattu) . Muokattu: September 9, 2013, käyttäjä: tittuli84 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu January 31, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2013 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tittuli84 Kirjoitettu February 1, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2013 (muokattu) . Muokattu: September 9, 2013, käyttäjä: tittuli84 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu February 1, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2013 ^ olepas hyvä Kaikki nappailtu googlen kuvahaulla esim. "wedding invitation nougat" (tosin tulee myös karkkeja ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_NcV_ Kirjoitettu February 2, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2013 minga: sinellistä löytyy (mielestäni) nätti pitsileimasin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mittumaarit Kirjoitettu February 7, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2013 Elikkä tässä olisi kuvia meidän kutsukorteista, jotka tein tuossa kevään aikana valmiiksi. Kutsut on lähetetty jo aika päiviä sitten ja häätkin jo juhlittu, mutta unohdin aivan tulla esittelemään nämä tänne. Blogissani (http://onnenhippusiaa.blogspot.fi/) tosin vilautin näitä jo kutsujen lähettämisen jälkeen ja siellä on vielä lisää kuvia kutsuista. En ole ennen lisännyt tänne kuvia, enkä ole hirveän hyvä näiden juttujen kanssa, joten toivotaan että tämä onnistuu.. OIjoi onpa kauniit kutsut <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonppu Kirjoitettu February 7, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2013 Todella hienoja kutsuja täällä! Saa itsekin hyviä ideoita, kun pitäisi alkaa kohta tekemään kutsuja. Ongelma on vaan siinä, että muutan joka toinen päivä mieltäni siitä millaiset kutsut haluan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
teris Kirjoitettu February 8, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2013 Löytyykö mistä juuttinarua? määrästä ei ole tietoa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts