Jemppa Kirjoitettu August 8, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 8, 2011 tuossa meidän kortin tämän hetkinen paras versio,,, taitaa olla neljäs versio menossa ja nyt alan olla tyytyväinen. Meillä muutenkin kaikki värit ja juhlapaikan somistus hyvin maanläheistä (länkkärityylinen juhlapaikka). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jenni Kirjoitettu August 24, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2011 Ihania kutsuja!Meillä kutsukorttiongelma ratkaistiin niin, että kerroimme tutullemme millaisen kortin haluaisimme ja hän suunnittelee sen niin että kutsu sopii häidemme väriteemaan! Tuttumme on muotoilija ja hänellä löytyy silmää näille asioille. Ajatuksena on, että hän suunnittelee tulostettavan teksti/kuva osuuden, jonka me tulostutamme. En ole vielä päättänyt tulostetaanko se heti paksummalle kartongille kopiointiliikkeessä vai tavallisella paperille jonka liimaamme kartonkiin niin että kartongista tulee reunat tekstipaperille. Lisäksi olen ostanut satiininauhaa, jonka kiinnitämme kortin alareunaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maalaismuikki Kirjoitettu August 30, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2011 Meillä lähti tämmöiset kutsut matkaan kesäkuussa: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuppe Kirjoitettu August 30, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2011 (muokattu) Mä tein tänään sellaset kokeilu versiot meidän kutsukorteista ja paikkakorteista. Olen teipillä taakse kaikki vaan kiinnitellyt (töissä tauolla oli pakko jo tehdä ne)joten mikään rusetti ei oo suorassa tai muuta Mutta saa näistä vähä esimakua joten pakko tänne hehkuttaa! Kun ei kenellekkään muulle voi. Miehelle kyllä näytin ja kysyin kumpi ois parempi paikkakorteista vai että laitetaanko joka toiseen toista (tähän toivon teiltä mielipiteitä!) Niin mies kysyy onks niissä muka jotain eroa. Selitin sit et nauhan väri eroa ja sit vastaus oli et "ihan sama..."Otin tälläsen kuvan jossa ilmenee myös vähäm meidän häiden tunnelmaa ja "teemaa". Eli siis ruusuja, kynttilöitä ja valeaa (no eihän toi mikää kummonen teema ole mut kuitenkin)Kuva tulee ihan pian... peini teknisiä vaikeuksia Muokattu: August 30, 2011, käyttäjä: yasmin.k Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuppe Kirjoitettu August 30, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2011 Voi mä oon kyllä surkea koneen kanssa! Toivottavasti nyt onnistuis nää kuvat.. HUOH! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
roma Kirjoitettu September 6, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 6, 2011 yasmin.k , itse en sotkisi kahden värisiä nauhoja paikkakorteissa. vaaleampi nauha oli omasta mielestäni kivampi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakkautta vain Kirjoitettu September 7, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2011 yasmin.k , itse en sotkisi kahden värisiä nauhoja paikkakorteissa. vaaleampi nauha oli omasta mielestäni kivampiMinun mielestäni taas kivat kun kahta eri nauhaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ella2012 Kirjoitettu September 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2011 Mikähän olisi paras tapa kiinnittää pitsiä korttipohjaan? Onnistuuko jollain perusliimalla? Tuntuisi, että kovin nestemäinen liima ryttää pahvin ja kuivemmat eivät pidä. Ei haittaa, vaikka korteista näkee, että itse ollaan tehty, kunhan ei ihan hirveästi Erikeepperit tursua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jenni Kirjoitettu September 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2011 Ehdottomasti sprayliimalla kannattaa liimata kaikki omat tekeleet. Lopputulos tasainen ja hyvä kiinnitys. Liima vaan ei itsessään ole edullisimmasta päästä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miu Kirjoitettu September 20, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2011 Meillä mentiin sieltä missä aita näytti matalimmalta, eli tällaiset super-simppelit kutsut lähtivät meidän vieraille Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu September 20, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2011 ^Mun mielestä tyylikkäät! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuppe Kirjoitettu September 20, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2011 Noi on tosi kauniit kutsut! Ei se tekemisen määrä merkitse siinä että tuleeko kauniit Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miu Kirjoitettu September 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2011 ^ No ei ne nyt meidän mielestä tietenkään rumat ole mutta monta kertaa siinä askarrellessa mietittiin, että ihan hirveästi yksinkertaisemmin asiaa ei olisi voinut toteuttaa. Seuraava aste olisi sitten ollut pelkkä printattu a nelonen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Lila* Kirjoitettu September 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2011 Hei, mä tykkään kanssa kovasti teidän kortista Meille tulee teemaväriksi myös mm. tuollainen veden/jäänsininen. Kuinka olette tehneet "rusetin" korttiin? ja mistä olet hankkinut satiininauhaa? Itse tilasin näytepalan kangastorilta ja olin siihen aika tyytyväinen. Vielä pitäisi vertailla muissakin paikoissa onko paljon sävyissä eroa. Tarkkaa touhua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miu Kirjoitettu September 26, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 26, 2011 ^ Voi eeiiii, mä oon ehkäpä maailman huonoin selostamaan mitään tällaisia tekovaiheita. Nyt tulee surkea yritys tuosta rusetin teosta: eli nauhasta tehdään ihan vaan lenksu/ympyrä (mä vedin päät yhteen liimalla tai kaksipuoleisella teipillä, en muista kummalla…) ja sitten siihen tuo vyö keskelle päälle. Todella easy.Ja mitä tulee tuohon nauhaan niin se oli ihan Eurokankaasta. Mutta meillekin kävi niiden kanssa pienoinen ongelma koska kyseisen värin valmistaminen on lopetettu ja oltaisiin tarvittu sitä lisää --> mistään Tampereelta ei enää löytynyt. Saman valmistajan uusi sävy on selvästi sellainen enemmän mintunvihreä, ei tuollainen tiffany blue kuten tuo. Tästä syystä jouduttiin tekemään osa korteista valkoisella nauhalla.Mutta siis, jos tuuri käy niin tuota saa esim. niistä Eurokankaista. Tampereella ainakin oli vielä muun levyisiä jäljellä, mutta ei tietenkään juuri tuota nimenomaista… Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polly-Anna Kirjoitettu October 12, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 12, 2011 Juuri sain kahlattua tämän ketjun läpi, ja täytyy kyllä sanoa että todella kauniita kutsukortteja olette saaneet tehtyä . Kohta pääsee itsekin askartelemaan, tarvikkeet on jo tilattu Sinellistä. Meille tulee puna-mustat kutsut, tulen sitten laittamaan kuvia kun saan ensimmäisen valmiiksi . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nebsu Kirjoitettu October 12, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 12, 2011 Tämmöset meilläHei, osaatteko arvon naikkarit kertoa, mitä tuo paperi (?) on, josta lähtee noin hyvin kuituja, kun on revitty? Ja mistähän sellaista saisi? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jemppa Kirjoitettu October 12, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 12, 2011 eikös tuo ole mulperipaperia, itse olen sinellistä ostanut http://www.sinelli.fi/product_catalog.php?c=264 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ranteennauha Kirjoitettu October 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 14, 2011 (muokattu) Tällainen itsetehty kutsu meille tulossa (vähän vaiheessa siis vielä). Kuvan korttimallista puuttuu vielä ulkopuolelle tuleva sinettilakka pitämään kutsua kiinni sekä lisäohjeisiin tulee vielä tekstatut otsikoinnit näkyviin.Kutsun pohja on Tapettitalon mallistoista oleva tapetti, en vain löytänyt silmääni miellyttävää kartonkia ^^. Ja kuluneen näköinen paperi on itse värjäämääni tulostuspaperia, pikakahvissa värjättyä. Muokattu: October 14, 2011, käyttäjä: ranteennauha Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aya Kirjoitettu October 15, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 15, 2011 (muokattu) - Muokattu: April 18, 2013, käyttäjä: Aya Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lighthouse Kirjoitettu October 18, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 18, 2011 Wau, kaikilla on niin tyylikkäitä ja omannäköisiä kutsuja. Itse olen tosi kömpelö askartelemaan, joten tilattiin painotuotteena Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
espe Kirjoitettu October 23, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2011 Itse menin myös siitä mistä aita matalin, eli tietokoneella itse tekstiosa ja sitten pahviin kiinni ja pari Tiimarin ruusua tarroilla kii Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest valerie Kirjoitettu October 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2011 Tänä aamuna valmistui meidän ekat kutsut. Enää 47 jäljellä... ja juhlainfot.. Miten toi teksti on mahdettu tulostaa tuohon valkoiselle paperille? Meinaan kun vasemmalla kirjaimet ja toisin päin kuin itse teksi. Vai onkohan kaksi eri paperia?? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jemppa Kirjoitettu October 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2011 veikkaus: olisiko teksti ensin tulostettu ja kirjaimet laitettu leimasimilla? ehkä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satsu82 Kirjoitettu October 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2011 Tai tehty taitto-ohjelmalla? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts