morsmaikku-13 Kirjoitettu February 7, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2013 Haluaisin kuulla muiden mielipiteitä asiaan ja eiköhän täältä löydy sellasiakin, joilla on samanlainen tilanne...Eli ollaan menossa maistraatissa naimisiin ja pidetään kirkollinen siunaus noin 2kk päästä maistraatista. Vain muutamat ihmiset (kaaso, bm, vanhemmat, sisarukset..) tietävät, että olemme jo naimisissa tuolloin kirkossa.Olenkin miettinyt tosiaan polttareita, että voiko sellaisia viettää vaikka on jo naimisissa? Kai tuo on ihan miten itse haluaa Vai pitäisikö polttarit viettää jo ennen maistraattia ja jollain hyvällä syyllä perustella polttarivieraille aikaista ajankohta.. Mielipiteitä asiasta otetaan ilolla ja mielenkiinnolla vastaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lindaw Kirjoitettu February 8, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2013 Olen ollut järkkäämässä kaksia "rouvapolttareita", ihan hyvin voi siis viettää polttarit ennen virallisen osion jälkeen ennen juhlia. Ainakaan minun korviini (olin kaasona molemmissa) ei kuulunut mitään valitusta keneltäkään vieraista. Toisissa polttareissa vieraat tosin tiesivät parin olevan jo naimisissa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kivitasku Kirjoitettu February 11, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2013 Oom myös ollut järkkäämässä polttareita vuoden naimisissa olleelle rouvalle. Karkasivat yllättäen naimisiin, joten polttarit pidettiin sitten pari viikkoa ennen hääjuhlia. Kenenkään mielestä tässä ei ollut mitään kovin ihmeellistä Tietysti ehkä polttarien järkkääjistä olis kiva tietää juhlakalun siviilisääty, vaikkei se juuri järjestelyyn vaikuttaisikaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts