Princess_84 Kirjoitettu February 3, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2013 ...eli jätättekö jonkun homman hääpäivän aamulle? Moni kertoo että kyseinen aamu on todella kiireinen koska silloin on tosi paljon hommaa. Itse en keksi siihen muuta kuin kukkien hakeminen ja juhlapaikalle vieminen! Ilmeisesti olen jotain tosi tärkeää unohtanut tai meidän häistä tulee puuttumaan jotain oleellista... Apua! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu February 3, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2013 ^ Me ei tehdä hääpäivän aamuna mitään hommia, koska kukkiakaan ei tarvitse noutaa. Yövytään edellinen yö hotellissa, mies lepäilee aamupäivän siellä ja valmistautuu puoliltapäivin bestamanin kanssa. Itse olen aamun kampauksessa ja meikissä, käyn kaasojen kanssa lounaalla ja menemme sen jälkeen hotelliin pukeutumaan. Ja sitten potrettikuvauksien kautta kirkkoon, eli oikeastaan mitään hommia aamulle ei ole. En usko, että olet unohtanut mitään, jos aiotte laittaa juhlapaikan valmiiksi jo edellisenä päivänä. Mitä muuta siihen hääaamulle edes voisi jäädä? Viisaammat hoi, neuvokaa, jos olen itsekin ihan hukassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maple Nut Kirjoitettu February 3, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2013 Nyt tuli jotenkin vainoharhainen olo. Kuvittelen, että tulee menemään samalla tavalla kuin Daliyan suunnitelmissa, mutta.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Princess_84 Kirjoitettu February 4, 2013 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2013 Juu edellisenä iltana on tarkoitus laittaa juhlapaikka kuntoon. Enkä niistä kukistakaan tiedä, ehkä ne voi hakea jo edellisenä iltana? Muutenkin olen aamun suunnitellut niin että käyn kampaajalla ja meikissä, siinä kaikki! No pitää vielä miettiä asiaa, ehkä hermoilen ihan turhia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
viimeinenkevät Kirjoitettu February 12, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2013 Itsekään en keksi siihen ihmeempää hommaa.. Kampaajalle ja meikkiinkään ei tarvitse mennä, koska meikkaaja ja kampaaja tulevat kaasojen ja minun luokse hotelliin. Kaveri kampaajani menee taas laittamaan bestmanit ja sulhon valmiiksi. Ainoa, että jonkun täytyy huolehtia kirkkoon tarvittavat jutut mukaan (saippuakuplat, ruusunterälehdet ja kyyhkyt). Varmaankin kaasot huolehtivat nämä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu February 12, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2013 Viisastuneena osaan nyt tulla kertomaan, että ei silloin hääpäivän aamuna tarvinnut tehdä oikein mitään Valmistauduttiin molemmat omilla tahoillamme, käytiin potrettikuvauksessa ja sitten pitikin jo olla kirkossa. Eli ketjun aloittajalle sanoisin, että ei turhaa stressiä asiasta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
amazingshopper Kirjoitettu June 20, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 20, 2013 Ei tehdä aamuna enää itse mitään. Syödään hyvä aamiainen ja siistiydytään jne.. Sitten juhlitaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukkamaaria2014 Kirjoitettu February 7, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2014 Herään kaasojeni kanssa hotellin sviitistä. Käymme aamupalalla, jonka jälkeen menemme kaikki kampaukseen + meikkaukseen. Sen jälkeen käymme lounaalla, puemme ja lähdemme juhlimaan. Sulhasen pitää hakea kukat ja tuoda morsiuskimppu hotellille. Kaikki koristelut yms tehdään jo perjantaina. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rouvaksi? Kirjoitettu February 7, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2014 Voi, mie olen suunnitellut hääpäivän aamun menevän niin, että herään pirteänä (toive olisi) ja syön hyvän aamiaisen sulhaseni kanssa kotona. Tämän jälkeen alkaa rauhallinen valmistautuminen mihin näillä näkymin liittyy aika paljon itse tekemistä, mutta se ei hirvitä. Tekemistä siis on. Kampauksen laittoa itselle sekä kaasolle. Molemmat todennäköisesti suoriutuu näistä itsenäiseti toinen toistaan tukien. Sitten vähän herkutellaan ja nautitaan meikkauksen ohessa. Erikseen missään ei käydä kuvia ottamassa, kotona voi valmistautumisesta räpsiä kuvia kyllä. Sitten tietysti varmistellaan että kukat on ok ja tarvittaessa niitä korjaillaan tai muutellaan. Mutta siinä sitä jo vähän olisi, tietysti kun lapset huolehtii jaloista pois ja sitten suuntaa ajoissa kirkolle niin onhan siinä jo riittävästi. Mutta tällaisella ajatuksella vielä tässä vaiheessa ja voi olla, yhtään itseään tuntien, että nämäkin suunnitelmat voivat muuttua vielä ja monta kertaa! =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hirilore Kirjoitettu February 7, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2014 Mulla on varattu kampaus ja meikki itselle ja kaasoille hääpäivän aamuna, ja toiveissa olisi sen jälkeen syödä lounasta ennen pukeutumista ja vihkimistä. Onneksi aikaa tarkemma logistiikan mietintään on vielä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pactasuntservanda Kirjoitettu March 15, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2014 Hääpäivän aamulle ei taida muuta jäädä, kun keskustaan meneminen kynsien lakkaukseen ja sen jälkeen kotona hiusten laitto, meikkaaminen ja pukeutuminen =) Täytynee siis käydä aikaisin aamulla lakkauttamassa kynnet, niin ne ehtii kuivumaan hyvin ennen kuin alan hiuksia laittamaan. Onneksi vihkiminen on vasta kello 15:30, eli varmaan riittää, että kävisi lakkaamassa kynnet heti kello 09:00. Tai sitten täytyy vielä miettiä, että kävisikö sen sittenkin tekemässä jo edeltävänä iltana... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mittumaarit Kirjoitettu April 5, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2014 Minä käyn salilla, syön hotelliaamiaisen ja menen tällättäväksi ♥ ja sen jälkiin takaisin hotellille pukeutumaan ja jännittämään h-hetkeä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
esssie Kirjoitettu April 7, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu April 7, 2014 Meillä vielä auki kuinka paljon avustajia saadaan (bestmanin ja kaasojen lisäksi), kun pääsemme laittamaan juhlapaikan kuntoon vasta hääpäivän aamuna. Ruuatkin teemme itse, ja viimeiset niistä pitäisi valmistaa/tehdä loppuun vasta samaisena päivänä ja kuskata juhlapaikalle, kukahan senkin tekee... taitaa kunnon yöunet ja rentoutuminen jäädä mulla vaan haaveeksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
viccy Kirjoitettu May 23, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2014 Hui esssie, kuulostaa aika raskaalta ja kiireiseltä! Tsemppiä kuitenkin!Me olimme jättäneet pääasiassa koristelut anopin huoleksi, ja isäni kävi hakemassa aamulla kukat sekä viemässä opastuskyltit paikoilleen. Eli minun osaltani ohjelmassa oli vain meikkaus ja kampaus, lounas, pukeutuminen ja sitten kuvaus ennen kirkkoa. Mieheni oli käynyt isänsä haudalla, syönyt lounaan, pukeutui ja laittoi tukkansa, jonka jälkeen hänkin suuntasi kuvaukseen. Anopilla oli jonkin verran vielä hommaa koristelujen kanssa, ulkolyhtyjen ja kynttilöiden laittaminen valmiiksi, sekä pöytäkukkakoristeiden viimeistely. Eipä sen kummempaa tainnut olla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sinun ikuisesti Kirjoitettu June 5, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2014 Minä todella toivon, että hääpäivälle ei jää mitään muuta tekemistä kun kampaajalle meno. Tässä on vielä sellainen jännitys momentti, että emme tiedä pääsemmekö juhlapaikalle edellisenä päivänä vai emme. Joten voi olla, että hääpäivänä on joko todella paljon tekemistä tai sitten ei mitään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shere Khan Kirjoitettu June 5, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2014 Minä, äitini ja kaasoni vietämme aamun kampaajalla, vihkiminen on klo 14. Joku meistä kiinnittää koristeet hääautoon, ellemme tee sitä jo kotona. Miehet (sulhanen, bestman, isäni ja kaksi veljeäni) hakevat kukat (kimpun ja vieheet siis), vievät juomat juhlapaikalle ja päästävät samalla bändin ja pitopalvelun sisälle sekä laittavat opastekyltit matkan varrelle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liljankukkanen Kirjoitettu June 6, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2014 Meidän häät juhlitaan vanhempieni kotona, joten toivon mukaan juhlapäivän aamulle ei jää muuta kuin valmistautuminen ja kukkien noutaminen. Teen meikin ja kampauksen itse, joten minun ei tarvitse edes poistua kotoa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Augusta* Kirjoitettu June 15, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2014 Käyn juoksemassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu March 11, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2015 Käyn kampaajalla ja meikissä pienellä naisporukalla (kaasot ja äidit) sekä lounalla. Tarkoitus olisi myös ottaa vähän kuvia tällä porukalla.Kukkakimpun noudon suorittaa varmaankin joku muu, vaikka ei siitä isoa lenkkiä tule kampaamosta pukeutumaan lähtiessä. Juhlapaikkaa on laitettu kuntoon edellisenä päivänä ja henkilökunta hoitaa suurimman osan, tienvarsikylttejä ei varmaan tule. En oikein keksi, mitä siihen aamuun nyt muuta... Löytyykö rouvilta vinkkejä, mikä unohtunut paniikkiasia piti hoitaa häiden aamuna? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts