nuppuli Kirjoitettu April 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2007 Minun kaksi kaasoani maksavat itse pukunsa,mitkä aikovat teettää. Mitään erityisiä toiveita en ole esittänyt pukujen suhteen, koska en niistä maksakaan.Ainoa toive oli se, että siinä olisi jotain pientä meidän teemaväriin liittyen.Ja niissä onkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanna22 Kirjoitettu April 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 17, 2007 Minä maksan kaasojeni puvut, he saavat ne myös kiitokseksi enkä sitten muuta muistolahjaa hanki. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ping-iu Kirjoitettu April 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2007 Mielestäni kaaso voi kyllä maksaa itse pukunsa, ainakin minun kaasoni maksaa... Tietysti jos häneltä vaaditaan jotain tiettyä pukeutumista, niin voidaan se sitten myös maksaakin... Mutta silloinhan voisi myös ajatella vuokrapukua...? En tiedä, tämä on niin tapauskohtaista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minttu06 Kirjoitettu April 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2007 No jos hääpari vaatii jotain niin silloin myös maksakoon, vaikka kyseessä olisi vuokrapuku. Itse halusin että rakas kaasoni tuntee myös itsensä kauniiksi ja tärkeäksi henkilöksi meille. Halusimme maksaa ehdottomasti hänen pukunsa, itse sai täysin valita millaisen laittaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nippis Kirjoitettu April 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2007 Minulla on kaksi kaasoa ja saavat laittaa pälleen juuri sellaisen asun kuin itse haluavat sillä luotan täysin heidän makuunsa! Ilmoittivat myös, että eivät odota meidän kustantavan heidän pukujaan. Olisi kamalaa jos kaasoillani olisi samanlaiset puvut... kaikella kunnioituksella niitä kohtaan jotka näin toivovat! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumihelmi Kirjoitettu April 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2007 Mielestäni kaaso maksaa itse pukunsa, jos saa sen vapaasti valita. Useamman kaason kanssa tilanne voi monimutkistua, jos pyritään samaan värilinjaan kaasojen suhteen. Silloin mielestäni olisi jo asiallista keskustella, miten kaasot kokevat pukujensa hankinnan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hampsteri Kirjoitettu April 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2007 Itse kaasona ollessani en edes ajatellut että morsian maksaisi pukuni, vaikka sen häitä varten teetinkin. Omissa häissäni en myöskään todellakaan vaadi keneltäkään mitään erikoisjärjestelyjä, pääasia on että kaikilla on mukavaa, sekä avustajilla että vierailla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hurlumhei Kirjoitettu April 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 27, 2007 Tietenkin maksaa itse. Ja myös valitsee juuri sellaisen koltun kuin haluaa. Ei mua kiinnosta yhtään kaason pukeutuminen. tämä että sen hääpari maksaisi sen koltun oli mulle kyllä ihan ihmeellinen uusi asia jonka opin vasta täällä foorumilla : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest elokuu08 Kirjoitettu October 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2007 Meillä kaasot maksaa itse pukunsa, mutta en anna heille mitään pukukoodia.Tosin ovat kyllä keskenään miettineet esim. samansävyisten vaatteiden ostoa, mutta se on täysin heistä itsestään kiinni (tosin eipä minulla varmaan olisi kolmelle kaasolle varaa vaatteita kustantaakaan..) Toiseksi heillä kaikilla on täysin erilainen vaatetyyli, joten en halua tuputtaa yhtä mallia, joka ei varmasti miellyttäisi kaikkia : Omanäköiset vaatteet tekee varmasti kotoisamman olon juhliin, mikä onkin tärkeää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suanke Kirjoitettu October 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2007 Meillä kaaso itse ostaa oman pukunsa koska saa laittaa päälleensä mitä haluaa. En jaksa vahdata muiden pukeutumisia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pomperinpossa Kirjoitettu October 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2007 Olen ajatellut puvun maksaa, ehkä jotain sävytoivetta voisin myös esittää. Muuten saa sitten itse päättää millainen puku on. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murmeli_ Kirjoitettu October 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2007 meillä kaasot hankkii omat puvut... kaikilla niiin erillaiset maut. mulle se on periaattees ihan sama mitä pukevat.. kunhan ei farkkuihin taikka alusvaatteisiin pelkästään ;Dme todennäköisesti maksetaan kampaukset ja meikkaukset ja lahjat tulee viellä päälle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tzinnia Kirjoitettu November 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 20, 2007 Meidän kaasot saavat itse ostaa mieleisensä puvun. Mä kuitenkin haluan heille jotain samaa/yhteistä, ruusuke tai rintakoru tms. Muuten mä en puutu heidän pukeutumiseensa ollenkaan. Tietysti olishan se kiva, jos olis niin paljon rahaa, että kaikilla (morsiusneitoja myöten) olisi samanlaiset puvut, mutta... :-/ Me joudutaan kuitenkin ostamaan kolmelle morsiusneidolle puvut, oman ja sulhasen puvun lisäksi, ja niihin menee paljon rahaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 26072008 Kirjoitettu November 21, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 21, 2007 Meillä menee rahaa muutenkin ihan riittävästi 200 hengen häihin, että kaasot saavat kyllä itse kustantaa omat pukunsa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mynow Kirjoitettu November 21, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 21, 2007 Enpä ollut ennen kuullut, että joku maksaisi kaasonsa puvun! Hienoa, jos jollain on siihen varaa, mutta itselleni ei olisi tullut kaasona ollessa mieleenkään tuollainen vaihtoehto - toisaalta olimmekin kaikki opiskelijoita, minä, 2. kaaso ja morsian ;DOmpelimme toisen kaason kanssa pukumme yhdessä ja samalla kaavalla, mutta erilaisten ruumiinrakenteiden sekä kankaiden materiaali- ja värieroista johtuen (suunniteltu juttu) emme näyttäneet todellakaan samanlaisilta! Kaavan olivat morsian ja 2.kaaso löytäneet yhdessä, joten sikäli morsian pääsi vaikuttamaan kaasojen pukujen ulkonäköön joka tapauksessa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bamse Kirjoitettu December 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2007 Kyllä kaaso voi mielestäni maksaa oman pukunsa!!! Minä maksoin kaasojen meikit ja annoin mieluisat lahjat molemmille Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
niuna Kirjoitettu December 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 17, 2007 Itse kun olen ollut kaasona,olen kyllä ihan itse kustantanut oman pukuni...myös omat kaasoni hoitavat omat pukunsa. Ne tilataan varmaankin 1koo.comista jahka kiireiltämme pääsemme koneen ääreen yhdessä katselemaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
thulin Kirjoitettu December 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2007 Tarjouduin kyllä avustamaan kaasoa pukunsa kustannuksissa mutta kyllä hän ihan itse maksaa kaiken. Vetosi siihen, että puku olisi pitänyt ostaa jokatapauksessa juhliini, oli hän kaaso tai ei. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nuppunitari Kirjoitettu January 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2008 Me maksoimme kaasojen, best manien ja morsiustyttöjen/kukkaisneitojen puvut, koska halusimme tietyn teeman ja värit, olimme sulhon kanssa myös mukana suunnittelemassa ja valitsemassa minkälaiset kenellekkin tulee. Mielestäni, jos morsiuspari haluaa jotain tietyn laista, niin silloin myös morsiuspari maksaa ja hoitaa ostamisen/teettämisen, jos aihe ja tyyli on vapaa, silloin asia on eri.Mutta näin meillä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu January 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2008 Mielestäni, jos morsian vaatii /tai haluaa kaason pukeutuvan johonkin tietynlaiseen tai tiettyyn pukuun, morsiamen se pitäisi maksaa tai osallistua ainakin kustannuksiin.Jos Kaaso saa pukeutua kuten haluaa, niin silloin ei.Kaasoni valitsee itse pukunsa ja voimakasluonteisena ihmisenä ei varmasti suostuisikaan pukeutumaan kenenkään määräämään kolttuun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kasander Kirjoitettu January 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2008 Mielestäni, jos morsian vaatii /tai haluaa kaason pukeutuvan johonkin tietynlaiseen tai tiettyyn pukuun, morsiamen se pitäisi maksaa tai osallistua ainakin kustannuksiin.Jos Kaaso saa pukeutua kuten haluaa, niin silloin ei.Samoilla linjoilla. Kustannamme kaasolle joko kampauksen tai meikin. Bestmanille ostamme kravatin ja ehkä liivin omaan pukuunsa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mansikka06 Kirjoitettu January 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2008 Asian saa hoidettua diplomaattisesti keskustelemalla siitä yhdessä ja avoimesti.Kertoo oman näkemyksensä ja kysyy että mitä muut ovat ajatelleet.Minä kerroin jo siskolle että hän saa sellaisen puvun kun itse haluaa, mutta minä päätän värin, joten maksetaan se puoliksi. Samoin on BMn kohdalla, puvun saa hankkia itse mutta jos me halutaan jotain erityistä, ni kyllä me sitten hommataan mieluinen kauluspaita/solmio jne.Eli mun mielestä nyrkkisääntö olis se että jos morsiuspari asettaa kaason pukeutumiselle ehtoja ni olis mukava osallistua kustannuksiin sen mukaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ne-nna Kirjoitettu January 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2008 Mulla on kaksi kaasoa ja molemmat maksavat pukunsa itse. He saavat myös itse valita pukunsa, luotan täysin heidän makuunsa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
fanny Kirjoitettu January 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2008 Mäkin oon miettinyt että pitäääkö kaasoille jotakin kustantaa...pukuihin menisi liikaa rahaa kun on kaksi kaasoa ja mä oon kans antanut kaasoilleni vapaat kädet valita pukunsa mutta haluavat itse häidemme väriteeman mukaiset...en ole pakottanut! Eikä tarvitse olla edes saman malliset keskenään mutta haluavat itse että puvut on samanlaiset ja saman väriset...käy hyvin mulle =)bestmanitkin haluavat mahdolliset liivit ja kravatit väriteeman mukaan...ei olla pakotettu siinäkään, mutta tämäkin sopii meille vallan mainiosti =)ehkäpä kampaukset voisin kustantaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toukokuu-08 Kirjoitettu January 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2008 Samoja ollaan pohdittu. Kaasoja ja BM:iä kaksi. Vieraita n. 90, budjetti väkisinkin aika hurja Ei ole mitään erityistä vaatetuksilta pyydetty, ei osallistuta vaatekuluihin. Kaasot haluavat molemmat teemaväriä vaatteisiinsa, se on kyllä tosi kiva. Morsiuslasten vaatteista maksettiin puolet. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts