teris Kirjoitettu December 1, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 1, 2012 En halua mitään tiaraaa hiuksiini mutta joku sopiva koriste voisi olla, mistä niitä saa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu December 1, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 1, 2012 Morsiuspukuliikkeet, ketjuvaateliikkeet, edulliset koruliikkeet (Accessories, Bijou Brigitte, Ninja...) ja nettikaupat nyt tulivat ensimmäisenä mieleen. Riippuu ihan siitä, millaista koristetta etsit Joulun alla näyttäisi olevan hiuskoristeita tarjolla vähän useammassakin liikkeessä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu December 1, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 1, 2012 Nopeasti vilkaistuna hiuskoristeita näyttäisi löytyvän ainakin Ninkan ja Glitzy Secretsin nettikaupoista. Ja Etsyn hääosasto on aika kiva paikka Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henzku Kirjoitettu January 12, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2013 Itsekin olen täysin ihastunut Etsyyn! Siellä on tosi monipuolisesti kaikenlaista häähärpäkettä sekä paljon muutakin pientä kivaa. Myös selkeät sivut ja helppo nähdä muiden arvostelut myyjistä, joilla kaikilla, keneltä itse olen ostanut jotain, on ollut palaute aina 100% positiivista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu January 13, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2013 Edellämainittujen lisäksi vielä ihan tavaratalot, koruliikkeet (kivijalka ja netti), eBay.Google laulamaan kun tiedät millaista etsit Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzupaani Kirjoitettu January 21, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2013 Amazon.co.uk ja hae sanalla "wedding hair comb" tai "bridal hair comb" yms.. Muista että tarttee olla Visa jotta pystyy ostamaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kati** Kirjoitettu March 3, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2015 Nykyisin saa aika hyvin myös ihan krääsä korukaupoista, esim. glitter. Itse ostin sieltä koristeen ja lisäksi siihen sopivia pinnejä joilla koristeesta saatiin vielä isompi ja näyttävämpi. Hyvä tuli ja edullinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu March 3, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2015 Omani tilasin aliexpressin kautta sitten lopulta. Kahdeksan dollarin koru ei häpeä yhtään näkemieni 30-50 € korujen rinnalla. (Säihkeetöntä kännykkäkuvaa: linkki) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minitikru Kirjoitettu May 10, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 10, 2015 http://www.hiuskorut.com/index.php Minä olen törmännyt tällaiseen sivuun kun olen alustavasti hiuskoristeita etsiskellyt Kokemusta tilaamisesta (ainakaan vielä) ei tosin ole, mutta aika monenlaista korua ja koristetta näkyy olevan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
050915 Kirjoitettu May 26, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2015 Mää tilasin hiuskoristeeni hiuskorut.comista, ja oon tilausprosessiin ym. käytännön asioihin ihan tyytyväinen. Tuo on pieni yhden ihmisen verkkokauppa, mutta asiat hoituvat silti ihan näppärästi. Mukana tuli tilaajalahjakin, hopean/metallin värinen peruspanta, vaikka tilaus oli vain muutaman euron arvoinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minitikru Kirjoitettu May 27, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2015 ^ Kiva tietää tämä, nyt ainakin aion tilata tulevat hiuskoristeeni sieltä Vaikka toki jo aiemmin ajattelin että luotettavan oloinen sivu, mutta tokihan se on aina hyvä kuulla ihan kokemuksia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tanu Kirjoitettu May 31, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 31, 2015 Ninkalta löytyy mielestäni todella upeita hiuskoruja. Ja heidän kauttaan voit teetättää mieleisesi korun. Hinnatkaan eivät päätä huimaa. Suosittelen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Muskari Kirjoitettu November 18, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu November 18, 2015 Myös monet kaulakorut sopivat hiuksiin. Kannattaa kokeilla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaughterOfTheMoon Kirjoitettu November 19, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu November 19, 2015 (muokattu) Korula.fi on aivan ihana, varsinkin jos löytyy jostain lähiseuduilta myymälä niin pääsee hypistelemään Muokattu: November 19, 2015, käyttäjä: DaughterOfTheMoon Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnnaPaloranta Kirjoitettu November 25, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu November 25, 2015 Itse oon käynyt katselemassa Glitterissä ja Ninjassa ihan vaan. Törmäsin Turun Glitterissä aivan ihanaan myyjään, joka oli tosi osaava ja heitteli mulle kaikkia eri ideoita, miten koruja voisi kampauksessa hyödyntää. Tosin oon myös miettinyt hiuksiin ihan simppeliä linjaa, johon koruja ei tulisi ollenkaan. Pitänee sopia treffit kampaajan kanssa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maakaliina Kirjoitettu January 1, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu January 1, 2016 Ostin eilen Oulun Romeosta ja Juliasta pitkän, hopeisen hiuskorun (voi käyttää myös pantana, mutta mulle tulee kampaukseen pitkittäin) ja lumihiutaleen mallisia spiraaleita. Koru maksoi 29,90€ ja lumihiutaleet 9,90€/3kpl. Mietin, olivatko kalliita, mutta äsken selailin Ninkan nettisivuja. Aivan upeita hiuskorujahan sieltä löytyy, mutta hinnat olivat yli sata euroa! Pysyn siis tyytyväisenä näyttävään rihkamaani. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Savanni Kirjoitettu February 18, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2017 Wish kannataa myös katsastaa, sieltä saa vaikka ja mitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teikkula Kirjoitettu September 2, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu September 2, 2017 Ite ostin koristekamman suomalaisesta Hiusasuste nimisestä verkkokaupasta ja olin kyl tosi tyytyväinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts