Malyn Kirjoitettu October 10, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2012 Vai oliko alkoholitarjoilu mitenkään esillä? Tarkoitan, että oliko baari vai käytiinkö henkilökunnalta pyytämässä?Oon miettiny erilaisia ratkaisuja tähän meidän alkoholitarjoiluun. Meidän hääjuhlapaikassa ei oo A-oikeuksia, joten me tuodaan kaikki alkoholi paikalle, tosin henkilökunta kyllä sitä tarjoilee.Haluan, että meillä olis semmonen avoin baari, eli mistä sitten saa käydä hakemassa juotavaa aina niin halutessaan. Ruoan kanssa ajattelin tarjota valko- ja punaviiniä alkoholillisena vaihtoehtona. Muuten sitten siideriä ja olutta - tölkeissä. Jos ois joku saavi, ni lämpeneekö ne tölkit sielä nopsaan? Millain ootte toteuttanu, jos teillä on ollut tölkki-alkoholitarjoilua? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SummerBride2013 Kirjoitettu October 10, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2012 Meidän juhlapaikassa on ihana pieni aitta niin juomat asetellaan sinne "booliaitta" Niin tosiaan juomat tuodaan itse, ei ole A-oikeuksia juhlapaikalla. Juomien viilennystä olen miettinyt kanssa itse miten se kannattais toteuttaa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malyn Kirjoitettu October 12, 2012 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu October 12, 2012 Meillä ei oo kyllä mitään erillistä tilaa et jos ne juomat ois sit vaan siinä ruokapaikalla kun ruoat on syöty. Meillä kyllä uskon et henkilökunta täydentää, jos ne tölkit ois vaikka ihan vaan pöydällä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Syyshäät Kirjoitettu October 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 13, 2012 Meillä oli soikoissa tölkkijuomat, jääpaloja pohjalla ja rakosissa, hyvin pysyivät kylminä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malyn Kirjoitettu October 17, 2012 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu October 17, 2012 Jotain saavi-systeemiä oon meillekin aatellu, et jos juhlapaikalla semmonen lainata, niin ok. Mut ostamaan en ala. Oisin toivonu myös kuvia jos jollain ois Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siikis Kirjoitettu October 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 17, 2012 Meillä oli kermanvalkoiseksi maalattu sinkkisaavi juotaville. Pohjalle tuli iso määrä jääpaloja, joiden päälle vielä keittiöpyyhe, että tölkit pysyivät suht kuivina. Pitopalvelun tarjoilijat kasasivat tämän pöydälle kahvin jälkeen ennen kuin lähtivät ja kaasot sitten tarvittaessa täyttivät lisää. Tosi hyvin pysyi juomat kylminä koko illan. Kuvia ei olla vielä saatu valokuvaajalta eikä kaveritkaan valokuvia ottaneet. Jos tämä saavi sua sprsilly kiinnostaa, niin tervetuloa hakemaan pois. Saavi sijaitsee raisiossa eikä me tehdä sillä mitään enää häiden jälkeen. Maalipinta ei ole ihan täydellinen, mutta eipä siihen kukaan huomiota kiinnittänyt. Sen saa myös korjattua, kun kevyesti hienolla hiomapaperilla hioo ja ruiskuttaa uuden spraymaalin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malyn Kirjoitettu October 17, 2012 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu October 17, 2012 Meillä oli kermanvalkoiseksi maalattu sinkkisaavi juotaville. Pohjalle tuli iso määrä jääpaloja, joiden päälle vielä keittiöpyyhe, että tölkit pysyivät suht kuivina. Pitopalvelun tarjoilijat kasasivat tämän pöydälle kahvin jälkeen ennen kuin lähtivät ja kaasot sitten tarvittaessa täyttivät lisää. Tosi hyvin pysyi juomat kylminä koko illan. Kuvia ei olla vielä saatu valokuvaajalta eikä kaveritkaan valokuvia ottaneet. Jos tämä saavi sua sprsilly kiinnostaa, niin tervetuloa hakemaan pois. Saavi sijaitsee raisiossa eikä me tehdä sillä mitään enää häiden jälkeen. Maalipinta ei ole ihan täydellinen, mutta eipä siihen kukaan huomiota kiinnittänyt. Sen saa myös korjattua, kun kevyesti hienolla hiomapaperilla hioo ja ruiskuttaa uuden spraymaalin.Kiitos, kyllä tuo kiinnostais! Ei mulla sillä maalilla niin väliks oo, ei siihen tosiaan kukaan mitään huomiota kiinnitä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts