Ulpunen Kirjoitettu October 6, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2012 Ovatko muut tehneet tai nähneet itse tehtyjä vieraskirjoja?En ole löytänyt mieleistä, en edes sellaista jonka voisin itse tuunata (kierrekantisuus ja sidontareunan urat tuottavat vaikeuksia). Niinpä ajattelin tehdä itse. Millaista paperia kannattaisi ostaa sivuja varten, entä kansi, mitä materiaalia se voisi olla (päällystän sen paperilla)?Ongelma siis koskee em. materiaaleja, kannen tekemiseen ulkonäöllisesti minulla on selkeiä visio! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ebba Kirjoitettu October 7, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 7, 2012 Meillä oli käsintehty vieraskirja (en tosin tehnyt sitä itse vaan sain sen vuosia sitten lahjaksi). Se oli tehty käsintehdystä paperista, jotka oli sidottu langalla vihkoksi. Kansi oli samaa paperia, kuin sivutkin.Mä kirjotin kanteen "vieraskirja" ja ekalle sivulle laitettiin meidän kuva ja päivämäärä. Sit jokainen vieras sai perhekunnittain oman aukeaman, joka oli nimetty etukäteen. Mun sisko kävi kiertelemässä vieraiden keskuudessa ja otti jokaisesta perhekunnasta kuvan, jonka sitten häiden jälkeen liimasin aukeaman toiselle sivulle ja vieraat oli kirjoittaneet tervehdyksen toiselle sivulle. Ihan muisto, suosittelen! <3Mutta siis, mun mielestä tuo käsintehty paperi on ihanaa. No, meillä oli kutsutkin siitä, joten samaa teemaa sen kanssa. Mutta se on sen verran paksua, että kansi voi hyvin olla samaa materiaalia. Ja kaunista on. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts