Apricot Kirjoitettu February 14, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2013 Juu kiitos informaatiosta.. Hääthän ovat siis Oulussa ja siksi kalastelen Oulun alueelta booliastioita. Täytynee käydä etsiskelemässä tavarataloista - kunhan ne saisi häiden jälkeen vielä myytyäkin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotherLion Kirjoitettu February 14, 2013 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2013 Ainakin Tokmannilla näin sellaisia kuin minullakin on Meidän häät 29.06.2013..Toki voin myydäkkin häiden jälkeen sinulle jos vain kiinnostaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pheasant Kirjoitettu February 14, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2013 Prinsessahäät2013: onko ne semmosia kanisterin näkösiä booliastioita? Mä niin haluaisin sellaset lasiset hienot, mut joudun varmaan myös tyytyyn muovisiin. Mut ainahan niitä voi jotenki koittaa koristella. Oon muuten päässy mun pähkäilyissä nyt siihen asti että meille vois tulla teemaväreiksi valkonen, musta,hopea ja fuksia. Oon vaan niin rakastunu siihen Decorahousen mustaan organzaliinaan jossa on hopeiset ornamentit. Siihen kaveriksi kirkkaita ja fuksian värisiä timantteja. Lisäksi mietittiin kaverin kans, että voitais kokeilla osattaisko tehä niitä suodatinpussi ruusuja. Facebookin Häät sivulla oli muutama morsian tehny semmosia, oli kyllä niin nättejä. Niistä vois tehä asetelmia ja mietin että jos niistä tulee hienoja niin voisin tehä heittokimpun niistä itteä ainaki harmitti ku piti viime syksynä laittaa nappaamani heittokimppu roskiin ku se kuihtu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotherLion Kirjoitettu February 15, 2013 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2013 Käykää kurkkaan www.plastex.fi Meille tulee tuotenro 7280 vesiastia 10L hanalla. Siellä vaikka minkä mallisia booliastioita ei pelkästään kanisterin mallisia. Mulla löytyis ylimääräisenä 70kpl fuksian värisiä karkkipusseja karkkibuffaan www.amoriini.com vuokraa lasisia hanallisia booliastioita mutta postikulujahan tulee jonkun verran Minäkin mietin aluksi niitä suodatinpussi ruusujen tekemistä mutta luovuin ajatuksesta kun mulla ja kaasoilla paljon muutakin askarreltavaa Tämä morsian haluaa häihin mahdollisimman paljon itse tehtyjä koristeita...mm. kirkosta poistuessa meillä vieraat huiskuttelee viirejä ja puhaltelee saippuakuplia Tarvikkeet viireihin on jo hommattu... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pheasant Kirjoitettu February 15, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2013 Prinsessähäät2013: millasia ne karkkipussit on? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotherLion Kirjoitettu February 15, 2013 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2013 (muokattu) Pheasant, sellaisia yksivärisiä, pitkänmallisia paperipusseja =) Muokattu: February 15, 2013, käyttäjä: Prinsessahäät2013 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotherLion Kirjoitettu February 16, 2013 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2013 Jihuu...nyt löysin Prismasta sitä rakkausruno aiheista wc-paperia Piti heti hamstrata 2 pakettia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pheasant Kirjoitettu February 23, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2013 Tulipahan yhtäkkiä mieleen se tärkein asia koko häähommassa, eli pitopalvelu En oo kauheesti vielä ajatellu koko asiaa, mutta missähän vaiheessa niitä pitäis alkaa kyseleen ja ketkä hoitaa teillä ruokapuolen? Ainakaan en muista että oisin kyselly tätä aiemmin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotherLion Kirjoitettu February 23, 2013 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2013 (muokattu) Huh nyt vihdoinki anoppikin antoi mieheni puolelta kutsuttavien vieraiden listan osoitteista monien muistutusten jälkeen...Nyt voi laskea postimerkkien tarpeen ja maaliskuus alkaa kirjoitteleen kirjekuoriin osoitteet...Sitten tulostaa kartat kutsujen mukaan...(paljon tulee vieraita kauempaa) Meille tulee Pitopalvelu Helena Iistä. Moni täällä suositellut häntä. Hänet kannattaa varata viimeistään 1 vuotta ennen häitä Muokattu: February 24, 2013, käyttäjä: Prinsessahäät2013 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
- MEF Kirjoitettu February 23, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2013 Meki otettiin Helenalta tarjous kun täällä sitä niin kehuttu. Harmi ettei ollu ihan niin edullinen mitä olin odottanut. Hyvältä kyllä kuulosti menu. Lopulllista päätöstä ei olla vielä tehty kun odotellaan vastauksia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotherLion Kirjoitettu February 27, 2013 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2013 Istumajärjestystä olen pähkäillyt...Millaista pöytäkarttaa te muut ootte ajatellu? Pöydät vois numeroida mutta istumajärjestyksen toteuttaminen ja suunnitteleminen vaiheessa...Eihän tässä vielä kiire ole mutta askartelu tarvikkeita olen katellu... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
- MEF Kirjoitettu February 27, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2013 Me mennään helpon kauta eli tehään järjestys pöytäkunnittain. Saa ite sitte päättää tarkemmin että missä haluaa istua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pheasant Kirjoitettu March 2, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2013 pitää tännekkin tulla kertomaan, että ostin tänään hääpuvun Se oli vain niin ihana ja ainut kappale mitä Katariinaan oli edes tullut, joten eihän sitä voinut sinne jättää. Jos sen ois joku ostanut niin se ois sitte ollu siinä. Kyseessä on Pronoviaksen Biarritz, aivan erilainen kun olin alunperin ajatellut. (ja niin paljon paremman näköinen mun päällä ku kuvien liian laihojen mallien ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotherLion Kirjoitettu March 3, 2013 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2013 Piti heti käydä googlettamassa millainen hääpuku sulle tulee pheasant...aivan ihana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pheasant Kirjoitettu March 3, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2013 Se on kyllä ihana <3 Mun puku taitaa olla ivory, nuissa kuvissa se näyttää lähinnä vaaleanpunaselta Tein hieman nettitutkimusta ja sain selville että tuo on kuulunu 2012 mallistoon, kiva että sitä on vieläki myynnissä. Enpä ois ikinä uskonu tykkääväni puvusta jossa on "härpäkkeitä" eli nuita laskoksia Nyt ootan että saan äitin luokset turvaan, muuten hiplaisin sitä joka välissä ja pahimmassa tapauksessa sulhanen näkis sen. Koitan pitää puvun salaisuutena sille vielä vuoden. Toisaalta harmi että ehdin sovittaa vain 4 pukua yhteensä, oisin mielelläni käyny läpi kaikki puvut sielä liikkeessä, mutta kyllä tuo niin täydellinen on että oon tyytyväinen Oonko Prinsessahäät kysyny minkälainen puku sulle tulee? Entä muille? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotherLion Kirjoitettu March 3, 2013 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2013 Mulle tulee vähän samanlainen kuin sulle Pheasant...Mutta mulla levenee tuo merenneito laahus vähän alempaa. Eli tiukempi osa jatkuu alemmas kuin sinun puvussa...härpäkkeitä myös minun puvussa, ja valkoinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pheasant Kirjoitettu March 3, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2013 Onko sulla jonku tietyn valmistajan malli? Ois ihana nähä kuva Mun oli pakko tänäänki ihan vähän hiplata omaani Oikeesti tuo puku on A-linjanen, kuvat vähän vääristää ku ne mallit on niin hoikkia Mistä muuten löysit puvun? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotherLion Kirjoitettu March 4, 2013 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2013 Otin riskin ja ostin puvun käytettynä, yhdellä morsiammella ollut päällä. <3 Valmistajaa en nyt muista(kysyin sen kyllä keneltä ostin), puku alunperin ostettu helsinkiläisestä morsiusliikkeestä. Yritän bongailla kuvaa netistä jos sattuis samantapainen löytymään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
helmiQ Kirjoitettu March 5, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2013 Mun puku on Katariinan omaa Sis Idman mallistoa, Catherine En löytäny netistä kuvaa, mutta sellanen pitsinen, olkaimeton ja vartaloa myötäilevä. Laahusta on jonkin verran. En olisi koskaan uskonu, että tuon mallinen puku sopis tälle vartalolle, mutta väärässä näköjään olin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotherLion Kirjoitettu March 5, 2013 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2013 (muokattu) *muoks* Mulla vaatekomerossa tämän tyyppinen hääpuku, mutta se on valkoinen ja pääntie ei ole sweetheart. Ja tuo hopeinen koriste on vähän ylempänä Vilautan pukuani vähän aikaa, sitten poistan sen. Toivottavasti kaasoni ei käy täällä sivustoilla Muokattu: March 6, 2013, käyttäjä: Prinsessahäät2013 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pheasant Kirjoitettu March 5, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2013 Prinsessahäät2013: onpa ihana puku!!Marsu78: se Catherine on kyllä sievä. Oon nähny kuvan Sis Idmanin sivulla ennen ku ne päivitti sen malliston sinne. Ihania pukuja meillä kaikilla Olettako kuinka monelle vilautelleet hääpukuanne? Meillä tietää kaaso, morsiusneidot ja muutama muu ystävä ja tietenkin äiti. Pitäisi ehkä olla hieman hiljempaa millaisen puvun oon hankkinu ettei sitä ihan kaikki vieraat sais tietoonsa Sulhanen meinas eilen vahingossa nähdä sen kun katottiin mun puhelimesta valokuvia enkä muistanu että sielä on myös kuva puvusta. Mutta kuulema ei nähnyt kuin vähän helmaa ja hänen mielestä se on ihan eri asia kuin nähdä puku minun päällä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotherLion Kirjoitettu March 5, 2013 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2013 (muokattu) Äitilleni olen tainnut pukua vähän vilauttaa, mutta hän ei ole nähnyt sitä päälläni Ja oma tyttäreni, morsiusneito on tietenki nähny puvun. Muuten haluanki pitää puvun salaisuutena. En halunnut mitään perinteistä hääpukua, joten ihastuin tollaiseen jossa härpäkkeitä =) Muokattu: March 5, 2013, käyttäjä: Prinsessahäät2013 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
helmiQ Kirjoitettu March 5, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2013 Ihana puku Prinsessahäät2013 Mun puvun on päällä nähny vain kaasot. Isälle, anopille ja parille kaverille näytin kuvan puvusta (kuva otettiin Katariinassa). Mie niin tunnen itteni, että en malta olla näyttämästä kuvia Mutta nyt täytyy malttaa, en halua, että kaikki on nähny puvusta kuvan. Tosin eipä puku kuvassa näytä samalta mitä sitten päällä livenä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pheasant Kirjoitettu March 5, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2013 Mullaki on vain 2 morsiusneitoa nähny puvun päällä, muut sitten vain kuvan. Pitää tosiaan pysyä nyt kovana ettei paljastele sitä enää kenellekkään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotherLion Kirjoitettu March 27, 2013 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2013 Kirjoittelenpa tännekkin että pääsiäisenä askarrellaan kaasojen kans ainakin huiskutus viirit...popcorni tötteröt...ja mietitään loppuun montako sivua toteutetaan häälehteen... Ja pitäisi kokeilla hääpukua vielä päälle, tarkoitus laihtua vähäsen että puku istuisi vielä paremmin Toivottavasti mahdun pukuun, mulla kilpirauhasen takia paino noussu oston jälkeen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts