athella Kirjoitettu June 11, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2014 Olen ystäväni häissä yhtenä kaasona, hän menee vuoden päästä naimisiin. Ystävä oli aiemmin ilmoittanut, että he pitävät miehensä kanssa yhteiset polttarit, mutta minä ja toinen kaaso olemme vähän eri mieltä asiasta. Ollaan tunnettu tuo morsian varmaan kymmenen vuotta, joten järjestämme hänelle omat ja pienimuotoiset polttarit. Tiedossa on kevyttä hauskanpitoa, josta morsian itsekin varmasti pitää. Omat polttarini saavat olla isommat, mutta mitään viikonloppua kestäviä juhlia en halua. Yksi päivä riittää, kunhan on vain hauskaa ja jännittävää puuhaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tanttis Kirjoitettu October 28, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 28, 2014 Minun polttarini olivat pienet, mutta ikimuistoiset. Olimme ystävän mökillä, jossa saunoimme, lauloimme ja söimme hyvin tietysti juomien kera. Sellaista jutustelua ja hyvää oloa, sitä kaipasinkin kun harvoin näemme. Olen yli 3-kymppinen kiireinen ihminen, joten en kaivannutkaan mitään rymybiletystä, vaan ihan vaan rauhaa ja nautiskelua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hali_2015 Kirjoitettu January 14, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2015 Minulla oli myös pienet polttarit minä+4 hlöä. Ja ihan hyvin selvittiin. Ei sitä aina tarvitse olla mitkään megapiletykset, vaan mukavaa ja hauskaa yhdessä oloa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caphir Kirjoitettu February 15, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2015 toivon pienet polttarit joissa hemmotellaan morsianta ja vietetään laatuaikaa, ei rymyämistä yli kolmekymppinen kestä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts