Vintage13 Kirjoitettu September 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2012 Onko tyllihelmaisella hääpuvulla (runsaalla sellaisella) hankala liikkua? Entä miten tyllihelma kestää, repeekö helposti, kerääkö roskia, likaa..? Kokemuksia kaipailisin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saara2013 Kirjoitettu October 6, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2012 Oletko sovittanut tyllipukua? Itse olen ostamassa tyllipuvun, olen muutamaa erilaista sovittanut ja minun mielestäni puvussa on helppo liikkua varsinkin silloin kun tulee alle vannehame. Uskallan jopa väittää että vanteen kanssa on helpompi liikkua kuin missään muussa puvussa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vintage13 Kirjoitettu October 6, 2012 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2012 Olen sovittanut ja ostanutkin jo! Mutta mietin vaan, kun liikkeessä sitä pukua tuli kuitenkin niin vähän aikaa loppujen lopuksi pidettyä päällä, eikä kaikkea tullu siellä ajateltua, että onko tuo sitten kuinka hankala.. Vannehame tulee kyllä alle, joten toivottavasti olisi niinkuin Saara sanoit Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taikakukka Kirjoitettu October 7, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 7, 2012 Mullekin tulee tyllipuku. Sovittamani puku oli kyllä vähän pieni, joten pahemmin en sen kanssa iikkunut mutta se mitä tuli liikuttua, niin ihan helppoa oli. Alla oli sovittaessa yksivanteinen vannehame.Muakin kiinnostaa kaikki kokemukset tyllipuvusta, ja sen kestävyydestä. Meillä on maalaishäät maatilalla ja pihalla, joten koville se joutuu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightatvogue Kirjoitettu October 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 17, 2012 Omassa puvussani helmassa oli monia tyllikerroksia, ja merenneitomalli, ei ollut silti vaikeaa liikkua, tosin valtavalle laahukselle ihmiset astuivat ja pariin kertaan se repesi illan aikana, ja kuten arvata voi niin kaikki mahdolliset oksat se kyllä mukaansa nappaa. nimimerkillä miljöökuvaus metsässä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts