Guest Häättulossa Kirjoitettu September 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2012 Hei,Olemme sopineet nuorien muusikon alkujen kanssa, että he tulisivat soittamaan häihimme 3 x 45min. Bändissä on kolme jäsentä. He ovat siis vielä koululaisia, eikä keikkailua ole ollut kuin sukujuhlissa. Emme ole vielä sopineet palkkion suuruutta. Osaako kukaan kertoa paljonko olisi kohtuullinen palkkio heille? He eivät itse ole palkkiosta puhuneet, joten oletan heidän odottavan meiltä tarjousta Toivottavasti jollain olisi jakaa kokemuksia! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Häättulossa Kirjoitettu September 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2012 Eikö kellään olisi heittää villiä arviota, paljonko itse maksaisi kyseiselle kokoonpanolle?Eihän nyt kuitenkaan kokeneen bändin hinnoista voi puhua jos muusikot ovat vasta aloittelijoita?Vastauksia odotellen.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest morsmaikku Kirjoitettu September 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2012 300-500 €. Riippuu tietysti osittain myös siitä, minkälaista laitteistoa roudaavat mukanaan, valoja yms..? En itse ainakaan enempää maksaisi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kvaakku Kirjoitettu October 27, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2012 Tarkoittaako koululaisia = yläasteella? Sanoisin, että 50e/setti/pää eli 450e olisi kohtuullinen palkka vaivasta. Ja tietysti matkat yms. kulut päälle. Jos vielä maksatte käteisenä, niin koululaiselle 150e on jo ihan hyvä raha. Jos menette verokortin kanssa, siitä tietysti jää käteen vähemmän, mutta tuskin koululaisilla nyt niin isot prosentit on, että kauhean loven tekee... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts