Amalie Kirjoitettu June 10, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2012 Amarillossa oltiin. Hyvat evaat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hiletin Kirjoitettu June 23, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2014 Vaikuttaa kuolleelta aiheelta, mutta onko vielä E-P:n emäntiä? Itse rouviinnun Seinäjoella 4.7.2015! ♥ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marikukka Kirjoitettu July 1, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2014 Hahahaaa Hiletin oon tässä aivan muilla keskusteluosastoilla tiiraillut että oot kotikunnan tyttöjä... ja teillä on vielä sama hääpäivä kuin meilläkin Meidän häät on tosin Ylihärmässä kun sulho on sieltä ja sjoelta ei löytynyt mieluista juhlapaikkaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosapurr Kirjoitettu June 14, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2016 Vieläkö tää ketju on pystyssä? Itse rouvaannun Seinäjoella 2017 heinä-elokuussa Juhlien suunnittelu vasta alkutekijöissä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aamuruskossa Kirjoitettu July 25, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2016 Olisi tarkoitus Seinäjoella mennä naimisiin elokuussa 2017!:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinskuli Kirjoitettu July 25, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2016 Hei @roosapurr ja @Aamuruskossa onko jo juhlapaikat valittuina? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aamuruskossa Kirjoitettu July 28, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2016 (muokattu) Me varattiin Kitinojan kylätalo. Iso sali johon mahtuu meijän iso porukka. Lisänä tulee liinat, tuolit, pöydät ja astiat. Muulle perheelle aiheuttaa stressiä se, että sinne tarvitaan ihan hirveästi koristeita mutta ite lähinnä oon innoissani Roosapurr:in blogista luin, että olivat päätyneet Lapualle Wanhaan Karhunmäkeen!:) @Tinskuli Muokattu: July 28, 2016, käyttäjä: Aamuruskossa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annima Kirjoitettu March 13, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu March 13, 2017 Mites muiden E-P:n naisten hääsuunnitelmat etenee? Meillä on pienet häät Seinäjoella lokakuussa 2017. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
makapu Kirjoitettu October 20, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2017 Onko täällä enää ketää??? Itse rouviinnun 5/19 ja vähän alkanut tiirailla juhlapaikkoja yms. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ankkuol Kirjoitettu February 27, 2018 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2018 Meillä vähän suunnitteilla juhlia 8/2019! Muutamista paikoista kysellyt tarjouksia mutta tuntuu niin vaikealta tehdä päätöksiä kun aikaa vielä h-hetkeen. Nyt kaipaisin vinkkejä juhlapaikaksi, noin 130 vierasta tulossa, omat alkoholit pitäisi saada mukaan, plussaa yöpymismahdollisuus ! Pitäisi olla myös yksi iso tila jonne kaikki mahtuu. Onko kukaan pitäny lähiaikoina wanhalla karhunmäellä tai ritamäen lavalla? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Preemiemama Kirjoitettu May 27, 2020 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2020 Me juhlitaan 2022 kirkkohäät Isossakyrössä ja hääjuhla pidetään Lapualla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts