Sisi Kirjoitettu December 16, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 16, 2003 Mä pistin nyt tämmösen yleisen EP-ketjun, kun tuskin monesta pikkupaikasta (ainakaan meidän paikkakunnalta) kovin montaa naikkaria löytyy. Isoista kaupungeistahan voi sitten perustaa omat ketjut. Meillä siis hääpaikkakuntana Jalasjärvi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest julia_2004 Kirjoitettu December 16, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 16, 2003 Mää kuulun varmaan oikeasti pohjanmaa-ketjuun, mutta en nyt perusta ainakaan vielä itte, meillä paikkakunta Pietarsaari! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanna1 Kirjoitettu December 17, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 17, 2003 Minäpä pistän puumerkkini myös tänne, hääpaikkakuntana Seinäjoki ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest saris Kirjoitettu December 17, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 17, 2003 Mä kuulun kanssa tänne ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariska Kirjoitettu December 22, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 22, 2003 ;D Minä myös!!!Ajattelin kyllä perustaa oman Kurikka-ketjun :... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wilmiina Kirjoitettu December 30, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2003 Jee, tännehän minä kuulun ehdottomasti!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kapakala Kirjoitettu December 30, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2003 Täällä ollaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ninnira Kirjoitettu December 30, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2003 jep täällä yksi lisää........ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nukkumaija Kirjoitettu December 30, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2003 Minäkin kuulun tähän ryhmärämään! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eliza Kirjoitettu January 5, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 5, 2004 Taidanpa minäkin kuulua tähän ryhmään.. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sammakkoprinsessa Kirjoitettu January 6, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2004 kuulunkohan mä virallisesti keski-pohjammaahan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuhina Kirjoitettu January 9, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2004 Seinäjoki ja Lakeuden Risti on kiva paikka mennä naimisiin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nunu Kirjoitettu January 12, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2004 Tänne kuulun minäkin. Kymmenen vuotta "etelässä" ei muuta sitä tunnetta, joka Pohjanmaahan liittyy. Oli selviö, että meidän häät pidetään siellä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sointu Kirjoitettu January 22, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2004 Minä myös kuulun tähän ketjuun Ei varmaan kantsi perustaa härmälääsille omaa ketjua ;D -Sointu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninnu78 Kirjoitettu January 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2004 Tännehän minäkin kuulun... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
enkuli Kirjoitettu January 27, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2004 Minä myös, mutta häät taitavat kuitenkin olla Keski-Suomessa ainakin tällä tietoa : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kissa Kirjoitettu January 28, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2004 Täällä yksi Pohojanmaalla jo rouviintunut, vaasanseudun ja Sjoen kaupat kiertänyt ;D Tosin vuonna 2001-2002. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hm226 Kirjoitettu February 10, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2004 Ja minä. Törnävän kirkko ja Seinäjoki on hyvä paikka järjestää häät! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soikkeli Kirjoitettu February 11, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2004 Lapualla juhlat ja Ylistaron kirkossa vihkiminen.Julia_2004, missäs päin Pietarsaarta juhlitte? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Kirjoitettu February 16, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2004 Tänne sitä kuulutaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ansu78 Kirjoitettu March 1, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 1, 2004 Ihimisen saa pois härmästä, mutta härmää ei ihimisestä! Sen takia eherottomasti härmälääsille oma ketju! Tai no kyllä tämä eepee-ketjuki käy!Me ei kyllä oo vielä päätetty, että onko hääpaikkakunta härmänmaalla vai järviseurulla. Joka tapaukses eepeellä. Mutta ei oo kyllä saatu sovittua vielä päivämäärääkään. (Mun ;D) Tavootteena olis kesä 2005! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riikka79 Kirjoitettu March 2, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2004 Joo yks Jurvalaanenki ilimoottautuu. Tai sielä ne häät piretähän, vaikkei enää muuten päästä Etelä-Pohojanmaalla olosta paljo nauttimahan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sointu Kirjoitettu March 4, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2004 ansu78 Hauskaa saara muitakin härmälääsiä joukkohon ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ansu78 Kirjoitettu March 4, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2004 Sointu Rupesin yhtenä päivänä lukemaan sun päiväkirjaa ja löysin sieltä kuvan tutun näköösestä kirkosta. Mun piti vähän aikaa miettiä ja pähkäällä, että kuka sä oot, mut nyt mä luulisin tietäväni. :Mä meinasin eka vähä kysellä "varmistusta" yhdeltä likalta, joka on kotoosin sieltä teidän kylältä, mut en sitte viittiny, ku en tiedä kuinka suuri salaisuus tää teidän suunnitelma vielä on. Ja toisaalta mä olisin samalla paljastanu itteni, jos olisin sanonu, ett "kuule luin tualta hääsivuilta..." Meidän suunnitelmista kun ei tiedä vielä kukaan. Tai siis eihän meillä oo ees päivää vielä päätetty, kun sulho vaan sanoo, ett "katotaan nyt..." mut mä ;D oon päättäny, ett kesällä 2005 vaihtuu mun sukunimi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sointu Kirjoitettu March 4, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2004 ansu78 :No onhan tämä vielä melkoinen salaisuus, asiasta tietää ainoastaan mun toinen kaaso Mutta jos nyt sais viikonloppuna kerrottua vanhemmille, niin sittenhän siitä tietää kohta kaikki ;DKoitan ottaa selvää siitä kuka oot : Lähdetäämpä tuosta iästä.... Ja tuon meirän kylääsen likan osaan arvata kyllä Meitä tämän ikäluokan likkoja kun on niin paljon just tuolla päin : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts