Guest Tanja. Kirjoitettu July 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2006 Onko kellään tietoa saako seinäjoen alueelta niitä paljon puhuttuja 2.laadun ruusuja halvalla?peräseinäjoella on joku ruusutarha, kannattaa tiedustella sieltä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annunen Kirjoitettu July 12, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2006 joo pitääpäs kysellä areenalta ja peräseinäjoen kukista...kiitos Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiiwi77 Kirjoitettu August 28, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2006 peräseinäjoella on joku ruusutarha, kannattaa tiedustella sieltäJuu se on Niemelän puutarha Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peace frog Kirjoitettu September 21, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2006 Täällä ilmottautuu yksi seinäjokinen morsian! Häät 15.9.2007 eli vielä on aikaa. Törnävän kirkossa vihkiminen ja sitten juhlat Wanhassa Karhumäessä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hatsepsut Kirjoitettu September 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2006 juhlat Wanhassa Karhumäessä.Onnittelut loistavasta juhlapaikan valinnasta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peace frog Kirjoitettu September 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2006 Joo, toi Karhumäki oli oikeastaan selviö alusta alkaen. Suku on osittain lapualta ja sitä on niin pirun paljo, ettei muualle mahdu. Ja on tosi hyvä että sinne voi jäädä yöksi. Saa ihmiset juhlia niin pitkään ku jaksaa, eikä porukan tartte hajaantua baareihin. Miten te koristelitte sen liikuntasalin ku se on niin liikuntasali? Jos sulla olis muutenkin kuvia paikanpäältä ja koristuksista niin olis kiva nähdä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hatsepsut Kirjoitettu September 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2006 Jos sulla olis muutenkin kuvia paikanpäältä ja koristuksista niin olis kiva nähdä!Pikakurkistuksella ennen töistä kotiinlähtöä. Ollaan tulossa viikonlopuksi sinne pohjanmaalle päin. Palailen asiaan vaikka sunnuntai-iltana kun oon taas kotikoneella kuvien parissa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hatsepsut Kirjoitettu September 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 26, 2006 Ei ihan sunnuntaina, mutta kuitenkin...Hei!Me tosiaan juhlittiin häitä 11.3.2006 Wanhassa Karhunmäessä. Teillä varmaan on jo tarjoilut ja hinnat sovittuna, kun paikka on kerran varattuna, mutta tässä vielä meidän tietoja. Meillä vieraita oli 73 aikuista ja 3 lasta ja 2 niin nuorta, että maksua ei mennyt. Kaikki vieraat mahtuivat hyvin isoon saliin kolmeen pitkään pöytään. Meillä oli oma pöytä. Ja tällöin ruokailu seisovasta pöydästä tapahtui pienestä salista (joka siis erotetaan liukuovilla isosta salista, jos vieraita on paljon iso- ja pieni Sali ovat samaa tilaa ts. liukuovet ovat auki. ja tällöin ruokailu tapahtuu ns. takahuoneesta) Näin ainakin oli tosi kätevää. Ruoan haku ja noutopöydästä takaisin istumaan tulo ei ruuhkautunut yhteen kapeaan oviaukkoon, kuten on vaarana, jos ruoka haetaan takahuoneesta. Vihkiminen oli 15 Nurmon kirkossa ja Karhunmäessä ruokailu aloitettiin puoli viiden maissa. Kättelyt sujui todella nopeasti ja emännät saivat kuin saivatkin ruoan tarjolle melkein puoli tuntia etuajassa. Kiitos siitä heille! Ruokailun jälkeen oli vielä kahvitus. Me toimme oman kakun, sillä halusimme Sacherin ja Karhunmäen emännät itse ehdottivat sen tuomista ulkopuolelta, näin se varmasti onnistuisi. Kakun tilasimme siis Nurmon pitopullasta, joka vei itse kakun Karhunmäkeen. Yhdeksältä meillä oli pihalla ilotulitus, jonka jälkeen nuoret siirtyivät kodalle ja vanhemmat ihmiset takaisin sisätiloihin iltapalalle. Näin ollen liikuntahallia meillä ei ollut ollenkaan käytössämme, meillä ei ollut tanssihäitä. Me kävimme pyörähtämässä sisällä kiittämässä vieraita ja sillä aikaa ystävämme kantoivat Karhunmäen keittiöstä makkarat, salaatit, sipsit, kaljat ja siiderit kodalle. Me itse viihdyimme kodalla puoli kolmeen asti ja viimeiset juhlijat olivat menneet nukkumaan puoli viideltä. Kaikki ystävämme, jotka kodalle tulivat jäivät myös Karhunmäkeen yöksi. Aamulla aamupala oli saatavilla klo 9-11. Ja aamupala niin kuin muukin ruoka oli täydellistä, juuri sellaista kuin olimme halunneetkin. Jälkeen päin olemme kuulleet vanhemmilta vierailta kiitosta erityisesti hyvästä ruoasta ja Sacherkakusta. Ystävämme taas ovat kehuneet kotaa. Ilta oli ikimuistoinen ja hauska ja nimenomaan kodalla viettämämme illan vuoksi. Veimme itse perjantaina Karhunmäkeen ruokajuomana tarjoamamme viinit, kuohuviinit ja kodalla tarjoamamme ruoat. Kodalle saa itse ostaa tarjoiltavat ruoat, alkoholia saa tarjota mutta itse Karhunmäen ruokatiloissa tarjoiltavan ruoan täytyy olla heidän valmistamaansa ellei he itse ehdota esim. kakun tai jonkin spesiaaliruokalajin itse tuomista. Karhunmäen isäntä Eero Myrskykari koristeli tilan puolestamme. Hän hankki kukat ja teki mahtavat asetelmat. Hän on aikaisemmin työskennellyt Tampereella kukkakaupassa 20 vuotta ja sen kyllä huomasi. Vieraat kehuivat upeita kukka-asetelmia, jotka saimme viedä sunnuntaina kotiin!Mä laitan sulle Peace frog privalla meidän hintatietoja, jos kiinnostaa. En viitti niitä tänne julkisesti laittaa. Samoin kuvia tulee privalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hatsepsut Kirjoitettu September 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 26, 2006 Meillä oli jokaisessa pöydässä körttipastilleja kipossa. Hinnaksi oli sovittu 4/kippo, mutta loppulaskussa ei koko karkkeja ollut laskutettu ollenkaan Kysy jos on kysyttävää, ei sitä oikein osaa kertoa. Me valittiin karhunmäki ison eteisen, vieraiden majoittautumisen ja kodan vuoksi, eikä todellakaan olla kaduttu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-H- Kirjoitettu September 28, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 28, 2006 Meillä oli jokaisessa pöydässä körttipastilleja kipossa.Mitäs nuo tuollaset körttipastillit ovat?!?!? Meillä on häät myös Lapualla. Mies on sieltä ja ilmeisesti jotain kunnon vanhaa körttisukua, joten nuo tuollaset pastillit vois olla kivoja "hääkarkkeja" meijänki häihin. Voiko niitä ostaa jostakin?!? Esim. Karhunmäestä? Miltä ne maistuu? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hatsepsut Kirjoitettu September 29, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2006 Mitäs nuo tuollaset körttipastillit ovat?!?!? Meillä on häät myös Lapualla. Mies on sieltä ja ilmeisesti jotain kunnon vanhaa körttisukua, joten nuo tuollaset pastillit vois olla kivoja "hääkarkkeja" meijänki häihin. Voiko niitä ostaa jostakin?!? Esim. Karhunmäestä? Miltä ne maistuu?Täällä kuva meidän karkkikiposta. Varmaan nähdessäsi tiedät mistä puhutaan. Alkuperäinen karkki on siis se valkoinen, mutta mansikkaisia ja salmiakkisiakin on nykyään saatavana. Ja Karhunmäessä niitä valmistetaan ja sieltä Körttipuodista niitä saa ostaa. Noita tavis valkoisiahan kyllä myydään ihan tyyliin prismassakin, nimet vaan vaihtelee. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rahinalle Kirjoitettu September 29, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2006 Tuohan oli loistava idea! Siis nuo körttipastillit! Minäkin körttisukuun kuluvana olen herättäjäjuhlissa pysynyt hiljaa kun käteen on isketty körttipastilli pussi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninski Kirjoitettu October 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 7, 2006 Itse en hääkarkkeja häihini varmaankaan halua- mutta nuo körttipastillit ovat kyllä hauska idea! Jos Wanhaan Karhunmäkeen päädytään, pyydetään pastillit pöytiin . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaweka Kirjoitettu January 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2007 Läheltä liippaa, eli 3.5.2008 olisi vihkiminen Alavuden kirkossa, joten kai mä saan tänne itseni ängetä ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wen Kirjoitettu January 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2007 Täällä on Törnävän kirkko varattu 2.8.2008 ja juhlapaikaksi Koivurannan kartano Sydänmaalla. Kampaus, meikki yms. juttuja olen miettinyt sen verran, että jos on tarpeeksi tukkaa kampaukseen, niin Hiuskamari on kyllä mun suosikki. Kaverini (annusen serkun, jos yhdistin oikein ) vanhojentanssikampaus taisi olla siellä tehty ja se oli ainakin nätti. Eikä kalliskaan. Toisen kaverini äiti on kosmetologi samoin kuin sulhasen siskon anoppi, joten sieltä suunnalta ajattelin meikkaajaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kirpsis Kirjoitettu January 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2007 Tervehdys Seinäjoen alueen "siskot"! ;D Tämä neiti on Nurmosta ja vihitään Ylistaron kirkossa 18.8., jatkot Sjoen Elinkeinotalolla. Ei kellään ole kokemusta ko.jatkopaikasta? Lisäksi hukassa on esiintyjä kirkkoon (pianisti laulaja + mahd.viulisti/huilisti), laittakaahan ihmeessä vinkkiä jos tiedätte mistä kantsii kysellä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rahinalle Kirjoitettu January 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2007 Kirpis: Hauska saada tänne muitakin Komian kirkon hääpareja!Onko juuret jommalla kummalla Ylistarossa vai mistä valinta?Laitan yv:tä ainakin yhdestä viulistista... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kirpsis Kirjoitettu January 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2007 Juu, kiitokset viulistivinkistä! ;D Laitoin lisäksi yv:tä.Sulhanen on kotoisin Ylistarosta, siksi tuo kirkkovalinta. Ja onhan se ihana kirkko. Onko teillä muuten jo pappi tiedossa? Vai onko Ylistarossa ns.valinnanvaraa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rahinalle Kirjoitettu January 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2007 Onhan Ylistarossakin valinnanvaraa, ja minulle hyvin läheisiäkin pappeja töissä (seurakunassa on vissiin kolme pappia töissä ja lisäksi ylistarosta tuntuu pappeja "syntyvän". Meille tulee kuitenkin pappi seurakunnan ulkopuolelta, tätini mies joka on minut aikoinaan kastanutkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wen Kirjoitettu March 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2007 Saataisiinkohan me tätä keskustelua yhtään heräteltyä eloon...? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carabossa Kirjoitettu March 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 31, 2007 Vinkkejä mielellään ainakin tulen jakamaan, jos joku niitä kysyy . Häät oli helmikuussa, hih! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wen Kirjoitettu March 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 31, 2007 Onnea suhteellisen tuoreelle rouvalle Osaatko suositella hääyönviettopaikkaa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
etsl Kirjoitettu April 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2007 Ilmoittaudutaan nyt tännekkin.Elikkäs Lakeuden Ristin kirkossa vihitään ja kampustalolla juhlat päälle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
piupali Kirjoitettu April 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2007 Meillä on juhlat Nurmossa, mutta kohtahan sitä saatetaan kuulua Seinäjokeen... Eli mahdun varmaan tänne joukkoon myös...Onko tämän ketjun lukijoilla kokemuksia lapualaisesta Marian tallista, siis heidän pitopalvelustaan? Meille on varattu ruoka heiltä, kuulisin vielä mielelläni kommentteja Marian tallin tarjonnasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ralli79 Kirjoitettu April 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 3, 2007 Tulimpa kattomaan näkyiskös täälä tuttuja ;DNoita körttipastilleja voi muuten tiedustella myös Herättäjästä. Siis siitä kirjakaupasta Lapualta joen rannasta, sillan kupeesta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts