hm226 Kirjoitettu March 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2004 Niin ja vielä...Lisää keskustelua aiheesta löytyy kohdasta Juhlapaikat ja sieltä tarkemmin Seinäjoen seudun juhlapaikat! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanna1 Kirjoitettu March 24, 2004 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2004 KirsikkaTuolta ne kaipaamasi tiedot siis löytyvät. Kiitos hm226 ;DPojanluoman seurala Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ida Kirjoitettu April 4, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 4, 2004 *Heissan. Nyt iski dilemma. Olemme sittenkin vaihtamassa kesähäihin ja vielä kesäkuulle. Nyt sitten iski hätä, että eikös Provinssi ole nykyään aina viikkoa enne juhannusta? Eli siis myös ensi vuonna viikko ennen jussia. Meillä olis suunnitelmia 11.6., mutta nyt iski paniikki, kun muistelin, että eikös Prove yleensä oo ylppäreiden ja juhannuksen välissä. Osaako joku auttaa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sointu Kirjoitettu April 4, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 4, 2004 Moi Ida Kyllähän se Provinssi ainakin tähän asti on aina ollut just viikko ennen juhannusta, todennäköisesti siis myös tulevaisuudessa. Aika ikäväähän se on siihen aikaan häitä pitää, varsinkin, jos aikoo Törnävän kirkossa vihkiytyä :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ida Kirjoitettu April 5, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2004 Kiitti Sointu! Eiköhän tuota uskalla varata päivän (11.6.05)! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamuli82 Kirjoitettu April 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 21, 2004 Meillä on kans häät seinäjoella :-X Kirkkona on törnävän kirkko ja juhlat pidetään kivirikon juhlahuoneistossa. Se oli oikeestaan paras vaihtoehto, kun ei haluta isoja häitä (vieraita tulossa noin 75).Kamala kiire pukkaa päälle, nyt vasta huomasin, että alle 3 kuukautta aikaa ja vaikka mitä tehtävää :Kutsut pitäis alkaa tekemään, kun ne tulis saada postiin tuos vapun jälkeen ja kaikkea sellaista kivaa... Ajattelin mennä tänään ostamaan korttivärkit ja aloittaa askartelun. Jo aivan sormet syyhyää...Tiara tuli tänään postissa, tilasin netistä ja se maksoi 26 euroa, halvalla pääsin!!!Minkä ikäisiä te muut ootte? Mä oon 22, mies 24 ja meillä on poika 7 kk Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiisaM Kirjoitettu January 23, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2005 Ei aivan seinäjoella mutta sieltä 35 km etelän suuntaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hatsepsut Kirjoitettu February 25, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2005 Ei Seinäjoella, mutta naapurissa ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tanjaa Kirjoitettu March 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2005 nää on kans täältä onko kukaa muu menossa nyt lähiaikoina seinäjoella naimisiin... tuntuu että kaikki viestit on laitettu viime vuonna jo...törnävän kirkossa meillä häätonko kukaa jo naineista pitänyt juhlat marttilan tallilla?mitäs muita kivoja tunnelmallisia paikkoja seinäjoella vois olla.. keksiskö joku?kiitti jo valmiiksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaVictoria Kirjoitettu March 17, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2005 Hei, Tanjaa. Kesäkuun morsian olen itse ja paikkana Seinäjoki. Alunperi suunnittelimme Marttilan tallia hääjuhlapaikaksi, mutta vieraslistan paisuttua lähes tuplaten, vaihdoimme Viitalankylän nuorisoseuralle. Marttilan tallilla olen ollut vieraana jokunen kesä sitten. Paikkana ihnana, tosin vaatii vaaleaa koristelua (erittäin tummat seinät!). Sopii hyvin pienille häille (~50 hlöä), isommissa osa joutuu yläkertaan, mikä ei mielestäni ole hyvä asia. Marttilan tallin piiriin kuuluvat myös Kampustalo ja Kivirikon juhlahuoneisto. Molemmat myös erittäin kauniita paikkoja. Kampustalolle sopii isompikin porukka. Muita paikkoja Seinäjoella ovat Elinkeinotalo, Itämäen talo, Joupiskan ravintola. Teatterilla olen kuullut myös häitä pidettävän. Tuolta löytyy lisää --> http://www.epmatkailu.fi/ niin, ja törnävän saaren paviljongissakin oli joku häitään viettänyt!Intoa hääsuunnitelmiin! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tanjaa Kirjoitettu March 18, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 18, 2005 Hei, Tanjaa. Kesäkuun morsian olen itse ja paikkana Seinäjoki. Alunperi suunnittelimme Marttilan tallia hääjuhlapaikaksi, mutta vieraslistan paisuttua lähes tuplaten, vaihdoimme Viitalankylän nuorisoseuralle. Marttilan tallilla olen ollut vieraana jokunen kesä sitten. Paikkana ihnana, tosin vaatii vaaleaa koristelua (erittäin tummat seinät!). Sopii hyvin pienille häille (~50 hlöä), isommissa osa joutuu yläkertaan, mikä ei mielestäni ole hyvä asia. Marttilan tallin piiriin kuuluvat myös Kampustalo ja Kivirikon juhlahuoneisto. Molemmat myös erittäin kauniita paikkoja. Kampustalolle sopii isompikin porukka. Muita paikkoja Seinäjoella ovat Elinkeinotalo, Itämäen talo, Joupiskan ravintola. Teatterilla olen kuullut myös häitä pidettävän. Tuolta löytyy lisää --> http://www.epmatkailu.fi/ niin, ja törnävän saaren paviljongissakin oli joku häitään viettänyt!Intoa hääsuunnitelmiin! ;DVOI kiitos suuresti näistä vinkeistä!en todellakaa meinannu keksiä mitään juhlapaikkaa... näistä on tosi paljon apua!! ja jos jollaki olis vielä ehdotuksia niin saa kertoa ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Winter_Bride Kirjoitettu March 31, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 31, 2005 En aivan Seinäjoella minäkään naimisiin mene, mutta lähellä kylläkin ;D Suurin osa hankinnoista ja kuvaus tehdään varmasti S.joella... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hatsepsut Kirjoitettu April 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2005 Lisää vinkkejä Nurmossa Haalinlava, paikka on pieni, mutta monet isotkin häät on siellä järjestetty teltan avulla. Nurmossa ruuhikosken (golfkenttä) uusi ravintola 80 henkee. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aLiina Kirjoitettu April 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 11, 2005 Seinäjokinen morsian, mutta menee naimisiin jossain ihan muualla... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kige Kirjoitettu April 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 11, 2005 nyt tarvis APUA!!!! asutaan poikakaverin kans s.joella mutta häät on lapuan tiistenjoella.Illan jatkopaikka on viel avoinna...s.joella haluttais jatkot pitää mut MISSÄ??? Jouppiska on varattu sit yritettii mallaskoskea mut liian kallis meidän budjetille...kuka tietäs hyvän ja halvan jatkopaikan? Jos ei muuta löydy ni sit sulhasen kotona mutta siinä on yks ongelma....kuka on enää illan aikana selvä viemään meitä s.joelle hääyön viettoon?!?! sulhanen nimittäin ei oo s.joelta kotosin... Kamala ongelma... :-[ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tanjaa Kirjoitettu April 12, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2005 moikka!tää linkki -->http://www.epmatkailu.fi/mee sinne ja valitse -->ruokailu-->paikkakunnaksi seinäjokipitäis aika hyvin löytyä... en oikein käsittäny että pidättekö juhlatkin lapualla vai pelkkä vihkitilaisuus sielä...enivei.. kurkkaa tuolta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kige Kirjoitettu April 12, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2005 kiitoksia! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hatsepsut Kirjoitettu April 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 14, 2005 nyt on minullakin oma päikky pystyssä. Laittakaahan kaikki seinäjokiset omat päikyt pystyyn, niin suunnitelmien etenemistä on kiva seurailla. Ja vinkkejä omiin järjestelyihin hakea. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tanjaa Kirjoitettu April 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 22, 2005 katalook ja kahden kauppa on parhaita Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aronia Kirjoitettu April 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 22, 2005 Mä sain Katalookissa hieman nihkeää palvelua, vaikka lopputulos olikin ihan ok. En tiedä vaikuttiko asenteeseen se, että peruin meikin sieltä ja otin vaan kampauksen, kun serkkuni tarjosi meikin. Häntä voisin suositella Laitan lisätietoja, kunhan muistan mikä hänen firmansa nimi olikaan... ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hatsepsut Kirjoitettu April 25, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2005 Hyvistä meikkaajista seinäjoella otetaan mielellään vinkkejä vastaan!tosin voi olla, että loppujenlopuksi meikkaan kuitenkin itse ja haen Stokkalta kunnon meikit naamaan. Niistä olisi iloa hääpäivän jälkeenkin.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aronia Kirjoitettu April 25, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2005 Tässä ois mun meikkaajan tiedot:Hyvän Olon Kammari, Jaana 0400-414 472.Osoite on tässä: Kinkerinkuja 8, Seinäjoki.Itse olin tosi tyytyväinen meikkiini ja sen vuoksi suosittelen häntä lämpimästi. Meikki kesti koko päivän hyvänä. Jaana on ammatiltaan sekä kosmetologi että maskeeraaja, joten osaa todellakin asiansa. Kannattaa soittaa ja tiedustella aikoja Hääkuvagalleriasta löytyy meidänkin kuvat, joista saa käsityksen mun meikistä. Mukavan luonnollinen ja kaunis lopputulos... Meikäkin saatiin näyttämään oikein nätiltä ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jennika Kirjoitettu April 26, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2005 Mä kävin kampauksessa ja meikissä Prisman yhteydessä olevassa kampaamossa. Tulos oli oikein hieno ja luonnollinen! Ja kampauskin oli täyden kympin arvoinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kirsperi Kirjoitettu May 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2005 Tässä yksi seinäjokinen morsian lisää... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hatsepsut Kirjoitettu May 6, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2005 Heippa Hei Kirsperi! Lisää vaan pohjalaisia kehiin. Hieno homma. Koskas teillä on se The Day? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts