Guest Ticy Kirjoitettu May 13, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2004 Hei! Meikäläinen on myös joensuulainen... Mahtuisiko vielä porukkaan? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NellaNita Kirjoitettu May 13, 2004 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2004 Tietty mahtuu ;D Voitas alkaa taasen suunnittelemaan tapaamista, niin sinäkin voisit tulla mukaan. Eiks juu? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minnuli Kirjoitettu May 14, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2004 En oikein tiiä, minne minä kuulun... :-/Häät on Kolilla, joten sen puolesta kai tää ketju on lähimpänä. Itse olen kotoisin Pohjanmaalta, mutta sulho on sieltä Pohjois-Karjalasta Nyt asustelemme Oulussa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thristh Kirjoitettu May 17, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2004 Karjalaisen tapahtumakalenteri väittää, että torstaina (20.5.) olisi häämusiikin konsertti Joensuun kirkossa.Onko ketään menossa tuonne? Edit: niin ja kello 19 alkaa tuo konsertti.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syster Kirjoitettu May 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2004 Moi! Antsa on ihan oikeassa. Leinikissä on yks parhaista sitojista oikeasti! Olen saanut olla vieläpä itse hänen opissa! ( itse näyttöjä vaille valmis floristi )Kannattaa kyllä miettiä tarkkaan, missä teettää kimppunsa...hyvä sitoja takaa, että kimppu kestää vaikka sitä miten runneltaisi...ja että kukat kestää. Hyvä sitoja osaa myös valita morsiammelle sopivat kukat ja mikä sopii pukuun ja tunnelmaan. Kivaa, täällä on jo useampi uskaltautunut ilmoittautua... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest eliiisa Kirjoitettu June 5, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2004 Sau!Tälle foorumille oli ilmoittautunut jo kaksi Kolilla naimisiin aikovaa. Me sanotaan kanssa TAHDON Kolilla (Hiljaisuuden temppelissä) elokuussa. Olisi kiva kuulla käytännön vinkkejä miten ootte vihkimistä järjestämässä. Esimerkiksi miten häämarssi järjestyy.. Pappi tulee joensuusta, mutta vielä ei oo ehditty näkemään ja keskustelemaan käytännön hommista. Vinkit ja vihjeet tervetulleita!Huomenna Karjalan messujen hääkadulle! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pilvineito Kirjoitettu June 14, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2004 Täälläkin ollaan pohjois-karjalasta kotoisin Nykyään asutaan täällä eteläsuomessa mutta häät pidämme siellä kotikonnuilla Joensuun kirkossa vihitään 10.09.2005 ja kemut on Puukellossa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maikkunen Kirjoitettu June 15, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2004 [glb] :DMINÄ MYÖS JOENSUUN SEUTULAINEN! [/glb] Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tiina_H Kirjoitettu June 19, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 19, 2004 Tiina on myös syntyjään joensuulainen, mutta menee naimisiin Jannen kanssa Kontiolahdessa. Enää on vähän yli vuosi aikaa hössöttää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marihaa Kirjoitettu July 1, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2004 Minäkin olen Joensuusta, nykyisin asustelen Outokummussa, mutta luultavasti häät pidetään Joensuussa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sipriina Kirjoitettu August 9, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 9, 2004 Kaipa miekin voin tänne ilmottautua, vaikka ei vielä olla ees varsinaista hääpäivää sovittu... Mutta siis Joensuussa koko ikäni oon asunu, ja täällä myös aion mennä naimisiinkin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sisukas Kirjoitettu August 19, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2004 No minä ilmottaudun myös tänne kun sulho haluaa että häät vietetään Kolilla. Siis ensi kesänä sitten todennäköisesti sielä.. Itse ehdottelin Kemiä kun olen sieltä kotoisin. No nyt asutaan kuitenkin täällä pääkaupunkiseudulla : Apua, jokohan joku tuttu mut tunnistaa kun häät on salaisuus vielä :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minna_79 Kirjoitettu August 25, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2004 JOENSUUN SEUTULAINEN ilmoittautuu!!!!Asuin siellä ja likelle muutin!KOLIlle ajatus itselläkin.... -näin aluksi....IDEOITA tosiaan otetaan vastaan!?! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caisa Kirjoitettu September 2, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 2, 2004 Ilmottaudun!! Tai siis asutaan Helsingissä, mutta kun ollan molemmat sulhon kanssa sieltä päin (minä Kontiolahdelta ja sulho Tohmajärveltä.. ;D), niin siellä myös mennään tasan 10 kuukauden päästä naimisiinkin :D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kutjake Kirjoitettu September 14, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2004 Myöki mentiin naimisiin Joensuussa ja täällä myös asustellaan, ainakin toistaiseksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kisu ja Nalle Kirjoitettu September 19, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 19, 2004 Myökin asutellaan 10 kilometrin päässä Joensuusta. Häitä vietetään sitten Viinijärven ort. kirkossa 10 kk päästä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kisu ja Nalle Kirjoitettu September 19, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 19, 2004 Tiina_H:Kiva huomata, että joku täälläkin lueskeleva naikkari Joensuun seudulta on menossa naimisiin samana päivän kuin myö!! : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HopeaLoimu Kirjoitettu September 24, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 24, 2004 Minä ilmoittaudun myöskin! Tällä hetkellä ollaan vielä kumpikin Joensuulaisia, mutta tarkoitus olisi muuttaa lähiaikoina takaisin kotikuntaan, Pyhäselkään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Postimerkki Kirjoitettu September 29, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2004 Heei, mä en ookaan vielä ilmottautunu tänne!! Perustin Joensuun seutuvaisille porukan tuonne amoriineihin...meillä on häät 27.8.2005.Te kun ootte niin tietäväisiä, niin onko joku tehny selvitystä kukkakauppojen hintatasosta? Tai onko joku hankkimassa kukkia suoraan puutarhalta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruusu -05 Kirjoitettu January 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2005 Tuosta "kukkakauppojen hintavertailusta" olisin minäkin kiinnostunut! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Syysmorsian05 Kirjoitettu January 8, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2005 Meillä sama tilanne kuin Caisalla. Eli ollaan kumpikin Joensuun seutuvilta kotoisin, ja kotimaisemissa ollaan ajateltu häitä juhlia. Tällä hetkellä asutaan pääkaupunkiseudulla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lottasiiri Kirjoitettu January 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2005 HopeaLoimu, sama päivä, ja sama paikkakunta.. Tosin me ei mennä Joensuussa naimisiin, mutta asutaan kuitenkin. Eikä se hääpaikkakuntakaan niin kovin kaukana ole! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antsa Kirjoitettu January 12, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2005 Kukkakauppavertailuun laittaisin kaksi lusikkaani: - Edullisesti kimpun tekisi ainakin kirkkokadulla (?) Lut. kirkon päässä oleva melko pieni kukkakauppa. Ei olisi muuten tullut koskaan mentyä sinne, mutta sattumalta kävelin ohi kun kaverin häitä suunniteltiin. Rouvalla oli asiantuntemusta ja olisi muuten tehnyt erittäin kohtuuhinnalla morsiamen haluaman puketin, mutta oli henkilökohtaisia syitä juuri häiden aikaan. - tyylikkyydestä ei varmasti tule puutetta jos ottaa kukkaset Leinikistä. Siellä vaan tahtoo tuo hintakin olla melko suolanen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muikkuz Kirjoitettu January 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2005 Höh, olin ihan varma että olen tänne ilmottautunut, mutta en sitten ilmeisesti olekaan Meidät vihitään Kontiolahdella, kun molemmat on täällä ikänsä asuneet. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruusu -05 Kirjoitettu January 17, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2005 Miukuz! Hyvän päivän hääpäiväksi olette valinneet! :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts