Tipsis Kirjoitettu September 7, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2012 (muokattu) Kirppistä selanneena ennustan, että 90 % vastaa olkaimeton/olkaimeton sweetheart ! Muokattu: September 7, 2012, käyttäjä: Tipzilla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu September 7, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2012 ^ Mulla on olkaimeton ja muokataan pukuun sweethert-pääntie ompelijalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu September 17, 2012 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2012 Vastailkaahan kanssanaikkarit Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maybelle Kirjoitettu September 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 26, 2012 V-Kaula-aukko ja lyhyet hihat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nessla Kirjoitettu September 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 26, 2012 Olkaimellinen sweetheart, sanoisin. Siis leveät pitsiolkaimet. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenore Kirjoitettu November 5, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2012 Itselleni tulee V-kaula-aukko ja leveät olkaimet. Olkaimet eivät aivan ole off-shoulder, mutta asettuvat kuitenkin lähemmäs olkapäätä eivätkä nouse suoraan ylös.Puku Sincerity 4527 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Happily ever after Kirjoitettu November 6, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 6, 2012 (muokattu) Minulle tulee of-shoulder "olkaimet". Tosin ovat irrotettavat, joten olisin periaatteessa voinut laittaa myös olkaimeton. Mutta pidän siitä enemmän "olkaimilla" ainakin silloin kun ei ole huntua. Hunnun kanssa mietitään vielä. Muokattu: November 12, 2012, käyttäjä: Happily ever after Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
- MEF Kirjoitettu November 7, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 7, 2012 mulla olkaimeton... oon kyllä miettiny että pitäiskö lisätä siihen olkaimet... Off shoulders malli olis kiva Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu November 8, 2012 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu November 8, 2012 Yllättävää, että vain 62 % on valinnut olkaimettoman! Minusta tuntuu, että "kaikilla" on olkaimeton (hääohjelmissa, julkkishäissä, naikkareiden kuvissa jne. jne.) Onhan se nyt "muotia", valmistajien kuviakin kun katsoo, niin suurin osa olkaimettomia (luinkin jostain, että se on helpoin myydä, kun siihen voi lätkäistä olkaimet päälle tarpeen vaatiessa). Joillekuille kylä sopii hyvin hyvin olkaimeton, itse en lukeudu heihin (ja alkoi kirpparilla vähän pelottaa, kun voisin hyvinkin ostaa käytetyn puvun). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts