Lottalia Kirjoitettu March 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2010 Uppista!Onkos täällä muita morsiamia joilla häät suunnitelmissa 2011? Toki tämän vuoden morsiametkin voi ilmoittautua Meillä on suunnitelmat vielä ihan alkutekijöissä. Olis kiva kuulla mistä muut on kampausta/pitopalvelu/juhlapaikkaa jne varanneet. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emzu Kirjoitettu April 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 11, 2010 Meillä häät tulossa elokuussa 2010 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lottalia Kirjoitettu April 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2010 Kiva että edes yksi muukin on ilmoittautunut Mistä otatte pitopalvelun, kampauksen, meikin ja kukat? Noi asiat itseä tällä hetkellä askarruttaa... Pitopalveluihin lähetin tarjouspyyntöjä ja odotan vastausta. Profil Duossa käyn normaalisti kampaajalla, tarvii ensi kerralla kysyä koska sinne kannattaa aikaa varata. Vai ottaisko sittenkin muualta jos sais halvemmalla... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emzu Kirjoitettu May 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2010 Niin aika hiljasta on täällä Meille ei tule pitopalvelua, murkinat tulevat paikanpäältä. Kampauksen ja meikin + kynnet käyn ottamassa Pumpulissa. Pumpulissa on morsiuspaketti joka vaikutti hyvältä sekä palvelu oli vallan mainiota Kukat kasvatetaan osaksi itse, mutta morsiuskimppu, vieheet ja kaasojen rannekukat saatetaan käydä ottamassa parolantien kukkakaupasta. Ei vielä ihan varmaa, pitäisi kai käydä vähän jo kyselemässä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
~Suvi~ Kirjoitettu July 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2010 Vasta pääsin tänne kun tajusin miten pääsee morsiameksi Eli meillä häät tulossa 28.8.2010- Pitopalvelua meillekään ei tule, vaan ruuat tulevat hääjuhlan pitopaikasta (kyseisen paikan viimeiset juhlat ainakin nykymuodossaan muuten)- Kampaaja on varattuna Hairlekiinista- Kukat on vielä vaiheessa, joko Parolantien Kukkakaupasta tai sitten Hätilän, täytys käydä kyselemässä, kun sais aikaseks Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
~Suvi~ Kirjoitettu July 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2010 Juttelen täällä yksikseni Kukat (morsiuskimppu ja sulhasen viehe) tilattu Viipurintien Kukasta Hätilästä. Sitten alkaisikin jo melkein kaikki olla valmista... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lottalia Kirjoitettu July 31, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2010 Meidän häät on 9.7.2011 Tällä hetkellä suunnitelmat on vähän jäissä kun keskityin suunnittelemaan lapsemme 1v-juhlia jotka nyt sitten tänään onnistuneesti vietettiin. Nyt sitten taas uudella voimalla hääsuunnitteluiden pariin Sen verran on edistytty että pitopalvelu on varattu Nylanderilta ja valokuvaus Mikaela Löfrothilta. Seuraavaksi varmaan bändiä pitäisi etsiä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emzu Kirjoitettu August 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 9, 2010 kääk pari viikkoa ja sitten koittaa kauan odotettu päivä! Paniikki alkaa jo olemaan, pitäis vielä tehdä sitä sun tätä, huh! Vielä olisi askartelua jäljellä ja musiikin kokoamista ruokailun ajaksi. Myös hääauton koristeet on tekemättä.. ja mitähän vielä... noh ei vielä menetetä toivoa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsian290510 Kirjoitettu August 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 23, 2010 Saako Suvi udella kenelle menet Hairlekiinissa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
~Suvi~ Kirjoitettu September 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2010 Saako Suvi udella kenelle menet Hairlekiinissa?Sori, en yhtään huomannut tätä viestiä ennen häitä Tiia laittoi mun hiukset Hairlekiinissa, ja ihanasti laittoikin, voin suositella Ihanainen kiharapilveni kesti hyvin aina nukkumaanmenoon asti sateisesta päivästä huolimatta... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaimoksi 9.7.2011 Kirjoitettu October 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 15, 2010 Ilmottelen nyt tänne vaikka riihimäeltä ollaan....mutta..Häät 9.7.2011! Janakkalassa! Lottalian kanssa sama päivä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lottalia Kirjoitettu October 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 15, 2010 ^No niinpäs näyttääkin olevan. Varsin hyvä päivä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ASHS Kirjoitettu May 24, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2011 Täälläpä ei paljoa vilskettä ole! Missä kaikki Hämeenlinnan morsiamet?Häät Heinäkuussa 2012. Kirkko ei tiedossa - Juhlat Hattula pirtissä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariella. Kirjoitettu June 6, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2011 Täällä yksi morsian lisää. Häät elokuussa 2012. Juhlat todennäköisesti Aulangon Kievarissa, mutta kirkko ei vielä tiedossa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naadis Kirjoitettu June 8, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2011 Täällä yksi hämeenlinnalainen morsio, häät tanssitaan 14.7.2012. Vihkikirkoksi haaveilen Vanajan kirkkoa ja hääpaikka vielä siihen asti salaisuus, kunnes varaus on varma. Juhlapaikka siis sellainen, joka ei ole enää yleisessä vuokrauksessa, sijaitsee hämeenlinnan ja rengon rajamailla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
little gibb Kirjoitettu June 9, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2011 Hep! Mä ilmottaudun mukaan vaikka nykyisin Vantaalla asustetaankin miehen kanssa. Kotoisin olen Hämeenlinnasta ja mieskin kaupungista kovasti tykkää joten häät tanssitaan melko varmasti Hämeenlinnassa kesällä 2013. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinus Kirjoitettu July 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2011 Meillä hääpäivä on 8.10.2011. Vihkiminen Hämeenlinnan kirkossa ja juhlia vietetään Kankaisten tilalla. Mikaela Löfroth kuvaa ja pitopalvelukin on varattu. Hääkampauksen ja meikin tekee Eveliina Palokunnankadun HiusAteljeesta.Olen ehtinyt ostaa jo toisen mekon ja vaihtaa pitopalvelua ( jossa säästin yli 5e/hlö!). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariella. Kirjoitettu July 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2011 ^ Meillekin tulee Mikaela kuvaamaan! Taitaakin olla melko suosittu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
030312 Kirjoitettu November 12, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 12, 2011 Onkos täällä ketään, jolla olisi häät tulossa 2012 talvella/keväällä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
cinnamon Kirjoitettu November 13, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 13, 2011 Meillä on häät tulossa 31.3.2012 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumikkih89 Kirjoitettu February 11, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2014 Onkos täällä ketään paikkakuntalaisia suunnittelemassa häitään tälle tahi seuraavalle vuodelle? Meillä on valikoitunut päiväksi 18.7.2015, ja vihkiminen sekä juhlat ovat Hattulassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
puustinen Kirjoitettu February 28, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 28, 2014 meillä on häät hämeenlinnassa tänä vuonna, toukokuussa jo eli alle 3 kuukautta on enää suunniteluaikaa jäljellä. tai no, ei kai tässä voi enää suunnittelusta puhua, kun on pelkkää toteutusta jäljellä . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumikkih89 Kirjoitettu March 1, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 1, 2014 Puustisen näköjään löytää melkeinpä jokaisesta ketjusta mihin minäkin eksyn . Pakko sen verran kysyä, että miten sä olet saanut selätettyä pitopalvelu, kampaus ja meikkaus ongelmia täällä päin? Ensimmäinen lähinnä (ammatillisesta) mielenkiinnosta, ja kaks jälkimmäistä sitten oikeasti kiinnostaa kun ois omakin lehmä ojassa. Tasan yksi ainut paikka tällä kylällä kauppaa meikkiä ja kampausta inhimilliseen hintaan, ja jälki ei kuvien perusteella miellytä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
puustinen Kirjoitettu March 4, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2014 pitopalveluksi otimme nylanderin. heillä oli todella kilpailukykyinen hintakokonaisuus, vertasimme siis kokonaishintoja emmekä vain esim. ruokia, ja lisäksi olin lukenut heistä paljon hyvää. kampaus ja meikki minulle tehdään riihimäellä hiusstudio d'signissa. olen käyttänyt heidän palveluitaan useasti ja ollut aina hyvin tyytyväinen . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumikkih89 Kirjoitettu March 5, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2014 Kiitti puustinen . Mun tarvii edelleen jatkaa tuota kampaajan etsimistä, mun vakkarikampaaja kun ei ole erikoistunut mihinkään hääkampauksiin. Ja tahtoisin sen kuitenkin Hämeenlinnasta, tai mielellään saisi jopa tulla meille hotellille.Tuleeko teille muuten kakkukin Nylanderin kautta? Mä olisin päätynyt samaan pitopalveluun, jos oltais mahduttu samaan juhlapaikkaan kun teillä on. Kyselin jo jossain vaiheessa tarjouksia, ja toisesta vaihtoehdosta eli Rengon pitopalvelusta en saanut yhtään mitään vastausta. Mä oon itse kokki, joten jotain käsitystä mulla luultavasti tästä touhusta on. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts