Guest Baquette Kirjoitettu December 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 3, 2006 Elokuussa -08 tahdotaan.Hämeenlinnassa tai Hattulassa olisi tarkoitus, asutaan itse HML:n puolella, mies Hattulasta ja itse olen ihastunut Tyrvännön kirkkoon. Josko siellä sitten? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anul Kirjoitettu December 18, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2006 Ilmottaudunpa tähän ketjuun nyt kun päivä ja paikka on varmistunut. Elikkäs Hämeenlinnassa Kirstulan kartanossa tanssitaan meidän valssi, avioliiton siunaus samassa paikassa Me ei itse olla Hämeenlinnasta vaan Nurmijärveltä, vanhemmilla on mökki Hattulassa ja halusin juhlat joko Vanajan rannalla tai sit omalla mökillämme meren äärellä. Mökkihäät ois tullut sitten liian hankalaksi toteuttaa, tai kutsuvieraslista alkoi sen verta kasvamaan että ilman sähköä ja juoksevaa vettä ei ois enää saarimökissämme onnistunut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonina Kirjoitettu January 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2007 Mistä olette varnneet/aiotte varata meikin ja kampauksen? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KooKoo Kirjoitettu February 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 26, 2007 Hämeenlinnassa olisi meidänkin tarkoitus häitä viettää 27.10.2007. Kaikki paikat ovat vielä täysin suunnitteluasteella, joten hyviä vinkkejä otetaan vastaan Ainoa vaatimus juhlapaikalle on se, että sinne saa viedä omat juomat... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anul Kirjoitettu February 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2007 Mä varasin molemmat PS Hiusstudiosta. Linnastyleen olisin halunnut, mutta oli jo mun hääpäivä täynnä Mistä olette varnneet/aiotte varata meikin ja kampauksen? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
minku81 Kirjoitettu March 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2007 Esim. täältä löytyy jotain: http://www.kartanolimusiinit.fi/ ja autovuokraamoista myös jos tavallisempikin kelpaa. Itse haluttiin vanha ja erikoisempi, jos olisi tullut sopiva vastaan liikenteessä olisin varmaan ottanut rekisterinumeron ylös ja jäljittänyt omistajan. ;D Onneksi auto löytyikin sitten naapurista...Autoa olemme vailla ensi heinäkuuksi (-07), niin millainen auto teillä oli käytössänne ja onkohan "naapurinne" innokas järjestämään ikimuistoisia hääkuljetuksia muillekin hääpareille? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marintti Kirjoitettu March 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2007 Valitettavasti en usko että ihan helposti lähtee muita kuskaamaan, kyselty kuulemma on mutta ei ole lähtenyt...En viitsi omia kuvia tänne laittaa, mutta tällainen auto oli kyseessä: http://en.wikipedia.org/wiki/Simca_Vedette Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rowelia Kirjoitettu March 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2007 Me ei itse olla Hämeenlinnasta vaan NurmijärveltäKappas vain, minä olen paljasjalkainen nurmijärveläinen ;D Karistin tosin sen kylän pölyt jaloistani pari vuotta sitten ja muutin tänne Hämeenlinnaan ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laura- Kirjoitettu April 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2007 Täällä kans yks, jolla on avioliiton siunaus Lammin kirkossa 07.07.2007. Juhlat sitten Asikkalan puolella.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rowelia Kirjoitettu April 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2007 Olikos ketään naikkarilaisia Hattulan kirkossa häämusiikkikonsertissa 20.4.2007? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonina Kirjoitettu April 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2007 Olis pitänyt kyllä mennä tuonne, mutta hitsi kun oli samana päivänä muuta menoa.Mua alkaa kovasti jo jännittämään, järjestelyt on aika vauhdissa, elokuu on yllättävän lähellä =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rowelia Kirjoitettu April 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2007 Harmi kun et päässyt, konsertti oli todella kaunis kokonaisuus Alkoi perhoset liidellä kummasti vatsassa siellä kun häämarssit soi.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jii^ Kirjoitettu April 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2007 Voi harmitus kun menin missaamaan moisen konsertin! :-[Mut ehkä sitten ensi keväänä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonina Kirjoitettu April 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2007 Mulla perhoset liitelee jo pelkästä ajatuksesta =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandi Kirjoitettu April 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 29, 2007 Hattulalainen morsian ilmoittautuu mukaan Meillä on tiedossa hyvin pienimuotoiset häät elokuussa 2007. Ensin meidät vihitään maistraatissa ja myöhemmin pidämme juhlat sukulaisille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rowelia Kirjoitettu April 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 29, 2007 ^ Jee hattulalainen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandi Kirjoitettu April 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 30, 2007 Marenkia on ilmeisesti myös hattulalainen Me olemme ihan uusia Hattulalaisia, muutimme n. kuukausi sitten tänne, joten ei olla vielä kauheasti ehditty tutustua paikkoihin. Tosin kirjasto on jo tullut tutuksi kun olen yrittänyt käydä hamstraamassa kaikkia sisustus- ja häälehtiä itselleni ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rowelia Kirjoitettu April 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 30, 2007 ^ Siellä saattoi joku aika sitten olla vähän tyhjää häälehtihyllyssä, kun ne oli kaikki mulla ;DJa hattulalainen neitonen tosiaan olen myöskin Me ollaan sulhon kanssa ehditty asua täällä jo parisen vuotta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandi Kirjoitettu May 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 1, 2007 Jaa sinäkö olit ne kaikki häälehdet vienyt ;D Mies tosin jaksaa ihmetellä, et miks ihmeessä mä luen niitä, kun ei meille kuitenkaan ole tulossa mitään perinteisiä häitä :Saako kysyä, että missä päin Hattulaa asutte? (tai kysyin jo, mutta ei ole pakko vastata ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rowelia Kirjoitettu May 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2007 ^ Laittelin sulle yksäriä - kuten jo tiedätkin ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonina Kirjoitettu June 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2007 Neuvokaa mulle luotettava omelija Hämeenlinnasta jonka käsiin uskallan luovuttaa hääpukuni korsetin pienentämisen! En jaksa lähteä puvun kaa tampereelle, joten mielellään jos tästä läheltä löytyis. Itse en tunne paikallisia palveluntarjoajia yhtään! Apua! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marintti Kirjoitettu June 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2007 Ainakin ompelimo Pepitar Parolassa on varma valinta, Virva todella osaa hommansa. On vain kovin suosittu paikka joten kannattaa sopia ajoissa! Oma hääpukuni pienennettiin ja sulhon liivi+plastron teetettiin siellä, hintakin oli erittäin kohtuullinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tepsukka Kirjoitettu June 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2007 Ite oon käyttänyt ompelimoa Arvi Kariston kadulta (en muista nimeä, mutta on ainoa laatuaan sillä kadulla).Aivan loistava palvelu, halvat hinnat =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
otsooni Kirjoitettu June 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2007 Hämeenlinnassa asun ja Vanhalla linnalla häitä vietetään elokuussa, kappelissa vihkiminen ja ruokailu/kahvit leivintuvassa. Iltakemut kotosalla vain lähimpien ystävien seurassa ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntisinivalkoinen Kirjoitettu June 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2007 Heips!Miten aikaisin olette varanneet kampaus-ja meikkiajat Hämeenlinnasta? Missä on parasta palvelua? Tietääkö kukaan Hämeenlinnan tai lähikuntien alueella, mistä sais wossikan häihin? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts