Nutza Kirjoitettu March 2, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2006 Tässä näkyy hyvin tuo tilan (Merenkyntäjät) kaksiosaisuus. Eli tuossa keskellä on tuollainen palkintovitriini ja sen molemmin puolin oviaukot..... Veikkaan, että jos häihin tulee esim. 100 henkeä, ei tuo suurempi puoli millään riitä yksinään :-/: Ja tässä lisää sisäkuvia: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SnartBrud Kirjoitettu March 2, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2006 LillaMy: Minäkin olen kyllä ajatellut että 2007 kesä/syksy olisi mainio aika mennä naimisiin. Olen jo puhunut hääasioista kauan joten luulen kyllä että se nyt alkaa jo mennä sen päähän. Onneksi täällä ja amoriinin ja bröllopstorgetin sivuilla saa niin paljon hyviä vinkkejä että on jo vähän suunnitelmia päässä. (no totuus on että aika paljon on jo suunniteltu...minulla on ihan oma kansiokin : )Rahan säästö ei ole kuitenkaan vielä aloitettu. Käyn merenkyntäjillä tosi usein mutta nyt kun katsoin kuvia totesin että en ole ikinä käynyt siellä sisällä. Aina vaan katsomassa veneitä. On kyllä vähän hassu kun se jakautuu noin. Mutta olin kerran häissä strömsössä ja se oli aivan kamalaa, me istuimme jossain todella kaukana ja oli monta huonetta välissä eli ei ollut edes pienintä mahdollisuutta nähdä hääparia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LillaMy Kirjoitettu March 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2006 Tuo kuulostaa tosi tutulta, mä kans luulen että pian miehen pää on niin pehmennyt ajatukselle ku puhun siitä niin usein, että kohta se vuosi sieltä lukkoon lyödään.. ;D ai niin, strömsön olin ihan unohtanu, sehän olis muuten ihan kiva paikka,mutta jos tila on noin "ei yhtenäinen" niin sen saan sitten unohtaa!!Mitä muitahan paikkoja olis missä vois n. 120 hengelle juhlat järjestää, ja mielellään että tila olis yhtenäinen!? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
merri-78 Kirjoitettu March 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2006 Heippa taasen!Tulin päivittämään meidän suunnitelmia, jotka on nyt täysin muuttuneet Eli me karataankin ulkomaille kesäkuussa, elokuun kirkko & merenkyntäjien varaus on peruttu. Tämä ratkaisu tuntuu enemmän omalta kuin suuret juhlat. Mutta kovasti onnea kaikille teille häitänne ensi kesänä vaasassa/vaasan ympäristössä viettäville! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morsmaikku29.7 Kirjoitettu March 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2006 Koitan joskus toiste laittaa kuvia, eilen kaatu kone... :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nutza Kirjoitettu March 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2006 Tässäpä niitä juhlatilavaihtoehtoja: http://www1.vaasa.fi/vaasainfo/vuokrattaviatiloja.htm Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kirsi-87 Kirjoitettu March 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2006 Löysin tänään aivan tajuttoman hienon hääpuvun, mikä istui mun päälle täydellisesti!! Maksaa n.650€ ja maanantaille sain miettimisaikaa, kun on ainut sellainen puku tuolla liikkeessä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hempula Kirjoitettu March 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2006 Löysin tänään aivan tajuttoman hienon hääpuvun, mikä istui mun päälle täydellisesti!! Maksaa n.650€ ja maanantaille sain miettimisaikaa, kun on ainut sellainen puku tuolla liikkeessä.Onnittelut Kirsille!!! Mustakin oli ihanaa kun puku löytyi, ja etenkin oli rauhoittavaa huomata että oli oikeestaan aika monia hyviä vaihtoehtoja. Ennen ensimmäistä sovittelua jännitin että löytyyköhän mitään semmosta mikä sopii ja mistä tykkää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hempula Kirjoitettu March 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2006 Niin joo vielä Merenkyntäjistä: sinne pitää tosiaanki muistaa hommata itte kaikki tykötarpeet vessapaperista lähtien. : Mut toisaalta, siellä saa juhlia vaikka aamunkoittoon jos haluaa, vuokra on mun mielestä tosi halpa, se on nätti paikka ja siellä on hyvät tilat pitopalvelulle. Vaikka sielläkin on ns. "tuoliongelma" --> erivärisiä (punasia ja sinisiä) ja kuluneita tuoleja. Ei kuitenkaan mun mielestä ihan niin hirveitä ku oranssit muovituolit... ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hempula Kirjoitettu March 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2006 Hei, onko kellään tietoa Vaasan suomalaisen seurakunnan kanttoreista? Eli että onko jotain suosituksia/erityisjuttuja? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kirsi-87 Kirjoitettu March 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2006 Onnittelut Kirsille!!! Mustakin oli ihanaa kun puku löytyi, ja etenkin oli rauhoittavaa huomata että oli oikeestaan aika monia hyviä vaihtoehtoja. Ennen ensimmäistä sovittelua jännitin että löytyyköhän mitään semmosta mikä sopii ja mistä tykkää Tämä puku sattui vielä olemaan kolmas sovittamani puku. ;DTodennäköisesti ostan sen puvun. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nutza Kirjoitettu March 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2006 Kirsi: Mistäs löysit tuon puvun? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kirsi-87 Kirjoitettu March 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 6, 2006 Nutza löysin puvun Basicista.Tänään soittivat sieltä ja puvun hinnaksi varmistui 650€. Sanoin heille sitten, että otan puvun. ;DTässä olisi kuva siitä minkälainen alaosa puvussa on. ;DYläosa on myös viininpunainen, olkaimeton. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kirsi-87 Kirjoitettu March 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 6, 2006 Löysin myös yläosasta kuvan.Tämän puvun yläosa tulee minulle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nutza Kirjoitettu March 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2006 Kirsi-87: Kaunis puku!! Hieman erilainen! Onnittelut puvun ostosta!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kirsi-87 Kirjoitettu March 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 13, 2006 Kiitos Nutza! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morsmaikku29.7 Kirjoitettu March 29, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2006 Tanssikursseista tulin tännekkin kyselemään. Kuka on menossa? Minne? Milloin? Mitä maksaa? montako kertaa? yms.Tulipas kysymystulva... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kirsi-87 Kirjoitettu April 1, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 1, 2006 Nyt ollaan kaikkia mielenkiintoisia juhlapaikkoja käyty miehen kanssa läpi ja löydettiin hieno juhlapaikka mistä molemmat tykkäävät. ;DLaitan tänne kuvia siitä.Tässä pari kuvaa ulkoa.Ja sitten sisältä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morsmaikku29.7 Kirjoitettu April 2, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2006 Onko toi Sepänkylän nuorisotalo? Jos on niin sielä on tilaa järjestää vaikka mitä/miten. Ei tarvii miettiä mahtuuko kaikki...Hyvä valinta. Mekin mietittiin sitä ensin, mut haluttiin sit meren läheltä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kirsi-87 Kirjoitettu April 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 4, 2006 Onko toi Sepänkylän nuorisotalo? Jos on niin sielä on tilaa järjestää vaikka mitä/miten. Ei tarvii miettiä mahtuuko kaikki...Hyvä valinta. Mekin mietittiin sitä ensin, mut haluttiin sit meren läheltä...On joo Sepänkylän nuorisotalo. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pannacotta Kirjoitettu April 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2006 Moi, ilmoittaudun tähän palstaan mukaan, vaasalainen ku olenkin Saako kysyä minkälainen tarjoilu teillä on, ja paljonko maksaa (jos on pitopalvelu)? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morsmaikku29.7 Kirjoitettu April 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 7, 2006 Meille tulee seisovapöytä:alkuun paria eri salaattia, siikkaa, lohta, limppua (olikohan muuta?) kanamunia?, suolakurkkuja ja hunajaaPääruokana on possun ulkofile ja kermaperunatJälkiruokana kakku ja kahvi.perinteiset juomat: maito, vesi...hinta: 20€/hlö (lapset halvempi) ei mun mielestä paha..Kakun hinta ei kyllä kuulu tuohon 20€ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morsmaikku29.7 Kirjoitettu April 18, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2006 Minnekkäs vaasalais morsiamet ovat kadonneet? Eihän kukaan oo tippunu jäihin tai saanut hermoromahdusta...? Missä vaiheessa suunnitelmat? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pannacotta Kirjoitettu April 23, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2006 Täällä ollaan taas! On ollut hirmu kiirettä, töissä ja muuten kaikenlaista menoa, joten ei ole oikeastaan ollut aikaa avata tietokonetta iltaisin... :-/ Kutsut pitäisi viimeistellä ja lähettää tulevalla viikolla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morsmaikku29.7 Kirjoitettu April 23, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2006 Parhaillaan kans tulostelen kutsuja. Ens viikon aikana pitäis lähtee.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts