inka79 Kirjoitettu September 8, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2004 tämä porvoolaismorsian palaa nyt kehiin 3pitkän netittömän kuukauden jälken(oli hirvee eroahdistus)kirkko on varattu ja juhlat vietetään tossa parin sadan metrin päässä kerkkoon nuorisoseurantalolla ja pitopalvelukin jo sovittu.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest December_Bride Kirjoitettu September 9, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 9, 2004 Mahtuuko mukaan yksi ei-Porvoolainen, mutta Porvoossa häitään viettävä joulukuun 2004 morsian? Koska meidän hään on "salaiset" eli armaani ja minä maistraatissa ystäväpariskunnan kanssa en voi rupatella kavereiden/sukulaisten etc. kanssa kaikesta mitä päässä liikkuu... Niin ajattelin jos vaikka tuppautuisin tänne Välillä kun tuntuu, että pakahtuu omien ajatusten kanssa ja tuntuu, ettei tuota armasta tulevaa miekkosta jaksa aina jollain ihan hupsulla jutulla "häiritä".Meillä on seuraavanlaiset suunnitelmat: 20.12 (maanantaina...ainakin alustavasti on ko.päivästä puhuttu) mennään Porvoon maistraattiin ja sitten viemme todistajat Haikkoon lounaalle ja me sitten jäämme Haikkoon nauttimaan toisistamme, loistavasta palvelusta ja hääyöstä... :-XKaipa me sitten joskus sukulaisille ilmoittelemme, että näin on tapahtunut ja voi olla, että sitten vapaaehtoisesta pakosta joudutaan jotkut juhlat viettämään.... Mutta se on sitten sen ajan "murhe" Eli, sopiiko mukaan "hössöttämään" ja "panikoimaan"???? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vanni Kirjoitettu September 9, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 9, 2004 Tänne vain, hyvin mahtuu. Ei ole tungosta ;D ...minäki olen ny harvemmin täällä käynyt kun on tuon päiväkirjan kanssa ollut tekemistä. Saa tulla tutustumaan Meilläkin oli muuten alkuperäinen suunnitelma samanlainen, että maistraatissa oltais käväisty, sitten muutettiin se niin että pikkukirkossa mutta edelleen vain todistajien läsnäollessa... Ja, niin... : Loppujen lopuksi päädyimme kutsumaan lähipiirin ja siis pitää pienimuotoiset häät oikein.Inka, te siis asutte, jos oikeen ymmärsin, Kerkkoossa? Tästä meiltä ei sinne niin kauhean pitkä matka ole. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest December_Bride Kirjoitettu September 11, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 11, 2004 Tuli tässä mieleen, että onko joku täällä kirjoitteleva tietoinen millainen on Porvoon maistraatti vihkipaikkana? Onkos siellä joku huone vihkimistä varten vai ihan vaan "toimistomeininki"? Ajattelin muutaman viikon päästä tiedustella asiaa suoraan maistraatista, mutta ajattelin, jos joku ois tietoinen asiasta, ulee vähän niin kuin "asiakkaan" mielipide Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vanni Kirjoitettu September 13, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2004 Eipä ole kokemusta ko. paikasta, eikä näillä näkymin tulekaan ainakaan omakohtaisia, tuon asian tiimoilta ainakaan Mutta veikkaisin että taitaa olla vihkivän virkamiehen toimistohuone missä se tapahtuu... okei, älä nirhi jos osoittaudunkin olevani ihan hakoteillä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
inka79 Kirjoitettu September 13, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2004 Vanni kyllä kerkkoossa asutaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest December_Bride Kirjoitettu September 13, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2004 Eipä ole kokemusta ko. paikasta, eikä näillä näkymin tulekaan ainakaan omakohtaisia, tuon asian tiimoilta ainakaan Mutta veikkaisin että taitaa olla vihkivän virkamiehen toimistohuone missä se tapahtuu... okei, älä nirhi jos osoittaudunkin olevani ihan hakoteillä!En nirhi ei pelkoa...sillä ajattelin viettää lopun elämäni sulhon kanssa jossain muualla kuin naisvankilassa.. ;D ;DNo, eipä silläole juurikaan merkitystä missä me toisemme saamme..Kiitos Vanni! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vanni Kirjoitettu September 14, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2004 Vasookuu ;D Mielelläni jakelen tämmöisiä tosi vakaita ja luotettavia vinkkejä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
inka79 Kirjoitettu September 15, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 15, 2004 mä olen joskus ollut todistajana maistraatissa(siis vuonna 1 tai 2) ja silloin oli sellainen beigen värinen huone jossa ns. alttari ja siellä vihkijä hääpari ja todistajat ..sai ainakin silloin viedä omia kukkia mukana jos halusi.. mut en tiedä mitä on nykyään.. oli ainakin silloin mun mielestä kiva paikka ja semmonen rauhallinen 8) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vanni Kirjoitettu September 26, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 26, 2004 Uhhuh, johan tosiaan on tällä saralla aika hiljaista nykysillään... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kleio Kirjoitettu October 1, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2004 No liitynpä sitten seuraan iloiseen. Vielä kuluu aikaa tässä foorumeita pläräillessä, niin en ole vieläkään ehtinyt joka paikkaan lueskelemaan.. Elikkä ei-porvoolainen Porvoossa vihittävä ilmottautuu mukaan! Kysyttiin toukokuussa tuon tuomiokirkon varaamista ulkopaikkakuntalaisina, ja sanoivat että kesälle 2005 voi varata tammikuusta alkaen, joten päädyttiin ekaan syksyn lauantaihin 3.9.2005. Ja hääpaikaksi haluttiin kartano, johon mahtuu samaan tilaan yli 100 ihmistä syömään ja ihastuttiinkin sitten Kiialaan. Joten siellä julitaan! Innolla oottelen ja suunnittelen jo häitä. Kaikki "palvelut" otan Hesasta joten enpä ota kantaa kukka- ym asioihin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vanni Kirjoitettu October 4, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 4, 2004 Hei, kiva kun päätit liittyä seuraan ;D Kiialan kartano on muuten ihan tuossa meidän kotimme lähettyvillä, vois sanoa että melkein kivenheiton päässä (jos jaksaa voimalla viskata..) Sitä harkitsimme itsekin ensialkuun juhlapaikaksi, ne holvikellari-tilat vaikuttavat todella tunnelmallisilta -mutta vuokra on turhan kova Asiaa ei auta yhtään se että ruokaa ei saa itse sinne viedä, vaan sen toimittaa heidän oma pitopalvelunsa/Café Cabriole. Mutta jos oltaisiin voitettu lotossa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hurmalai Kirjoitettu October 6, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2004 Porvoossa ollaan menossa naimisiin 21.5.05 Tuomiokirkossa ja jatkot on Grandin talossa ihan keskustassa! Varasimme kirkon heinäkuussa ja ainakin seurakuntalaisille oli vielä aikoja vapaana. Kuulemma ulkopaikkakuntalaiset saavat varata vasta vuodenvaihteen jälkeen.... Tietääkö kukaan minkä hintainen on Kahvila Helmen hääsviitti ja kuuluuko hintaan mitään mukaan? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vanni Kirjoitettu October 6, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2004 Hei hurmalai.Itse olen tässä pähkäillyt ihan samaa, kun kiinnostaisi kovasti -paikka vaikuttaa niin romanttiselta Sen tiedän, että huoneen hintaan kuuluu skumppapullo ja jotain naposteltavaa, vaan eipä tuo tieto paljon auta kun ei hinta ole tiedossa. Yritin netistä etsiä mutta ainakaan silloin en saanut ko. sivua auki ollenkaan... Täytynee kokeilla taas.Niin te siis olette paikkakuntalaisia? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hurmalai Kirjoitettu October 7, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 7, 2004 Moikka Vanni,Paikkakuntalaisia ollaan molemmat, mitä nyt itse olen käynyt asustelemassa muutaman vuoden Kymenlaaksossakin. Mulla on puvun metsästys kovasti meneillään ja samaten bändiä ollaan vielä vailla. Jos ei tarttisi hintaa miettiä, niin sitten kaikki ongelmat olisikin jo ratkaistu. Onneksi on kuitenkin vielä aikaa!!! Alan panikoimaan vasta uuden vuoden jälkeen... :PMitenkäs sun omat suunnitelmat? t. Miia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vanni Kirjoitettu October 7, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 7, 2004 Höö, väkisin rupesin pähkäillemään, kun tämä armas kaupunkimme on niin pieni, jotta mahdetaankohan me sitten jopa ehkä tietää toisemme Riippuu tietty ihan ikäluokasta.Mulla on suunnitelmia kovastikin, ideoita vaikka millä mitalla, mutta mistään ei tunnu tolkkua sen enempää tulevan. Voithan sie käydä vilkasee suunnitelmia tuolla päiväkirjassa, jos jaksat. Voi olla puuduttavaa ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
inka79 Kirjoitettu October 16, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 16, 2004 onko täällä tosiaan näin hiljaista ??? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hurmalai Kirjoitettu October 18, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 18, 2004 Käypä katsomassa Miian & Christianin päiväkirjaa. ;D Hankin juuri viikonloppuna puvun itselleni!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vanni Kirjoitettu October 24, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2004 Voi mähnä, oikeasti. Mitäs piristystä tänne nyt vois keksiä... ???Tehdään pikagalluppi paikallisille. (pahoitteluni heille, jotka eivät sitä ole, vaan tulevat tänne "vain" juhlimaan )* * * * * Mä olen kyllä kehno tuohon ekaan varsinkaan vastaamaan... milloin lie viimeksi käynyt missään ulkona noissa merkeissä... Mutta, hmh. Nevadaa olen sietänyt ihan hyvin, siellä kun se musiikki on enempi sitä tyyliä mistä minä pidän -eikä asiakaskunta ole sitä teinipopulaatiota mitä muut paikat tuntuvat pursuavan... Ruokaravintolakin on muuten aika paha kysymys. Kun en ole läheskään kaikissa käynyt! : Mutta hintaansa nähden Seireenissä on hyvät ruuat, ja isot annokset! Niiden friteeratut jalopenot on aivan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kleio Kirjoitettu October 27, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2004 Kiva kiva! Ruokavinkkejä! Käydään kohtalaisen usein siellä teilläpäin syömässä, vaikka tullaankin sinne " vain" juhlimaan Me ollaan ihastuttu Timbaaliin (siellä oli meiän ekat ravintolatreffit) ja siihen pieneen espanjalaiseen siinä lähellä, missä on sellanen hauska suomalaisnainen tarjoilemassa ja sen espanjalainen mies kokkaa. Namia ruokaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
inka79 Kirjoitettu October 28, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 28, 2004 jeps musta se olisko sen nimi el alba tai jotain jossa on tää suomalainen ja espanjalainen..kauhee kun ei tuu nimet mieleen niitten tyttö on mun pojan koulukaveri..ainakin poika on kehunu kun viettävät aina synttäreitä siellä että hyvät on sapuskatja niistä juottoloista kyl mä eniten käyn nevadassa joskus harvoin gigglingissä tai seireenissä 8) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jennynen Kirjoitettu November 1, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 1, 2004 Onpas siitä kauan kun täällä on käyty Menomesta on varmaan Giggling, vaikka nyt perjantaina siellä on niin kuollutta ja huonoa musiikkia :-/Lempi syömisravintola on varmaan kiinalainen tai thaimaalainen, nami Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hurmalai Kirjoitettu November 1, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 1, 2004 Eniten taidetaan käydä syömässä Sevillassa ja Seireenissä. Tosin Rosson uudistettu ilme ja lista ovat osoittautuneet hyviksi molemmat. Terra Mia oli loistava paikka ennen omistajan vaihdosta. Nykyään se on niin tyyris paikka, ettei viitsi sillä hinnalla pastaa lähteä syömään. Timbaaliinkaan ei olla vielä eksytty, mutta kehuttu paikka se kyllä on. Niin, sen espanjalaisen raflan nimi on El Alba. Liekö Porvoossa enää parasta menomestaa, kun kaikki on jo koluttu niin useaan kertaa ( terv. ent. baarikärpänen ;D ) Nevadassa tulee viihdyttyä enimmäkseen, vaikka sekin alkaa muistuttaa teinihelvettiä... Giggessä harvakseltaan. ( Siellä vasta teinimeininki on!! Auta armias, jos et ole "trendikkäästi" pukeutunut, tulee pahaa silmää kaikilta pikkupimuilta...) Seireenin yökerhossa on taas liian iäkästä porukkaa mun makuun, vanhemmilla miehillä kun on tapana iskeä silmänsä muhun...mistä sitten johtuukaan. Mukavin paikka tuopin tai parin ottoon on ehdottomasti Glory Days! Harmi vain, että se on aina niin täysi! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feli Kirjoitettu November 1, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 1, 2004 Heipähei.Täällä olisi yksi mahdollinen Porvoon morsian. Itse olen Helsingistä kotoisin, mutta sulho Poorvoosta. Porvoo on niin kiva ja kaunis kaupunki että haluan naimiaset siellä pitää Ollaan niitä pikku kirkkoja mietitty, ja Svenskborgia - se kun on niin halpa. Onko kellään kokemuksia siitä? Eikös sinne saa omat ruuat & juomat viedä?Niin ja häiden suunnitteilla oleva ajankohta on huhtikuu 2005. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vanni Kirjoitettu November 2, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2004 Hei, Feli, ja tervetuloa harvaan ja hiljaiseen joukkoomme ;D Minulla ei ole kyllä tietoa tuosta mainitsemastasi paikasta, eikä paljon muistakaan kyllä, joten lienee parempi odotella josko joku tietäväisempi joskus tänne vielä eksyy sinua valaisemaan Vai on sulho porvoolaisia. Varoitan, pieni paikka, kaikki tietää ja tuntee toisensa jotain kautta kuitenkin ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts