KeepCool Kirjoitettu March 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 8, 2007 Onko kenelläkään kokemusta valokuvaaja Jori Gustafssonista?http://www.jorikuva.fi/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aakoo_81 Kirjoitettu March 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 9, 2007 Saako Tools kysäistä, että missä teidän häitä juhlitaan? Aivan varmasti se löytyisi tuolta etsiskelemällä, mutta laiskuus on taasen huipussaan :On tää paikan valinta kyllä jotenkin olevinaan niin hirveen vaikeeta. Kun joka paikassa tuntuu aina olevan sekä hyviä että huonoja puolia (... miksei juhlapaikkaa ja zero miinuksia...) Onneksi sentäs tuo avo on toistaiseksi vielä ihan mukana näissä valmistelujutuissa. Lupasi jopa vaikka "tarvittaessa vaikka piirtää emännälle miten me ollaan asiat suunniteltu, jos ei muuten onnistu" ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tuuls22 Kirjoitettu March 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 9, 2007 gammelbackan seurakuntakeskus sekä vihkiminen että juhla siellä...pst. olin Tools puoli vuorokautta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aakoo_81 Kirjoitettu March 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 9, 2007 Jaa, oonkohan just sillon sattunut kirjottelemaan vai taasko mun silmät on harittaneet miten sattuu : Se voi olla, kun esimerkillisenä työntekijänä käyttää firman aikaa kaikenmaailman naikkareihen kirjotteluun, että sitä lueskelee/kirjotteleekin ihan mitä tahansa. No, mut ymmärsit kuitenkin, että kenestä oli kyse ;D ... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tuuls22 Kirjoitettu March 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 9, 2007 tietysti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heidig Kirjoitettu March 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2007 Onko kenelläkään kokemusta valokuvaaja Jori Gustafssonista?http://www.jorikuva.fi/Ei oo vielä, elokuussa vasta Jos päädytte häneen niin saisinko kuulla sitten kokemuksia jne? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeepCool Kirjoitettu March 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 18, 2007 Tietenkin, Heidiq! Laita vaikka kesällä yksityisviestiä niin muista vastailla - ja antaa viimehetken kuumia vinkkejä Lisäyksenä vielä, että tuo Porvoon kuvausajankohta on vasta kesäkuun alussa, jolloin järjestämme perheille ja ystäville juhlat kotimaassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlotte83 Kirjoitettu March 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2007 Täällä ilmoittautuu taas yksi porvoolaismorsian. Häitä vietetään la 30.08.2008. Pikkukirkko on varattuna vihkimistä varten ja hääjuhlaa vietetään Brankkiksella. Nykyään asutaan Vantaalla ja kun helsinkiläisen sulhasen kanssa ruvettiin häistä puhumaan niin oli ihan itsestään selvää että Porvoossahan ne sitten vietetään, vaikka vähän harmittaa ettei Tuomikirkossa niitä valoja päästäkään vannomaan. Nyt sitten asialistalla seuraavaksi pitopalvelun hankkiminen, jos jollain on kokemusta Gourmet cateringin Erkki Ahosesta tai Antero Kurkosta, ni ois kiva kuulla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
saikku83 Kirjoitettu March 21, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2007 Me kävimme sulhon kanssa katsastamassa pikkukirkon lisäksi Askolan kirkon. Se oli tunnelmallinen puukirkko ja ympäristö oli hurmaava. Me ihastuttiin ja voi olla et päädytään valitsemaan vihkikirkoksemme. Meillä on juhlat Askolassa, joten se kävisi mainiosti... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diana L Kirjoitettu March 21, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2007 Mä luin pari päivää sitten että Tuomiokirkko (sisällä) on ehkä valmis joulukuussa 2007..? Mutta ehkä häitä ei vielä voidaan järjestää siellä silloin.. Vaikka he haluisivat ehkä järjestää joululla 2007 jotain jouluohjelmaa siellä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tuuls22 Kirjoitettu March 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2007 niinkö nopeasti...kuulin et menis jonnekin vuoteen 2009? mut onkohan se sitten vaan se katto mikä kestää niin kauan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aakoo_81 Kirjoitettu March 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 25, 2007 Mä kyllä olisin kanssa veikannut, että sen Tuomiokirkon korjaamisen kanssa menee myöhempään kuin jouluun 2007... Siis katon kanssa varmaan meneekin, mutta että päästäiskö ne sinne sisälle sitten aikaisemmin... Voihan se olla.Meillä on kanssa vähän "vääntöä" tuosta, että kumpiko kirkko olisi parempi, Askolan kirkko vaiko sitten Porvoon pikkukirkko. Tosin, me ei olla vielä edes selvitetty, että olisiko kumpaan mahdollisuuksia päästä silloin, kun ollaan häitä suunniteltu pidettäväksi. Sehän tietysti vähän helpottaa tuota valintaa, jos toiseen ei pääse ;D Avo tahtoisi tuonne pikkukirkkoon, kun se on sen mielestä paremmassa paikassa ja kun meidän sukulaiset ei ole nähneet Porvoota, niin näkisivät sitten sen siinä samalla ( :). Itse taas kannatan tuota Askolan kirkkoa, koska mun mielestä se on kivan näköinen ja sitten se on kuitenkin tämä "meidän" kirkko täällä. Ei sillä, en ole koskaan siellä käynyt sisällä, ulkoa vaan katsellut sitä... Että sitten jos olisi tuo Tuomiokirkko vaihtoehtona, niin se tietysti olisi puitteiltaan aivan omaa luokkaansa. Mutta kun ei niin ei. Olenko mä hiukan huono ihminen, kun pidän kauheesti peukkuja, että me ei saataisi vihkiaikaa tuolta pikkukirkosta...? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tuuls22 Kirjoitettu April 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 3, 2007 nostelemassa kyllähän se tuomiokirkko ois ollu ihana, ja pikkukirkko on niiin pieni sen rinnalla. kyllä teidän kannattaa oman kylän kirkko varata Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
saikku83 Kirjoitettu April 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 3, 2007 Tänään varasin Askolan kirkon. Päivä on nyt sitten 5.7.2008. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aakoo_81 Kirjoitettu April 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2007 ... Voi huokaus Meillä on edelleen täällä käynnissä tämmönen juupas-eipäs -keskustelu tuosta kirkosta. Itse haluaisin tuohon meidän kylän (elikkäs Askolan) kirkkoon, avo taasen pikkukirkkoon. Oli tuo sulhanen jopa ollut niin tämän asiansa takana, että oli oikein oma-aloitteisesti ja itse soittanut Porvoon kirkkoherranvirastoon ja tiedustellut mahdollisia vihkiaikoja ja muita tietoja kirkosta. Voiko sitä nyt sitten oikein jyrätäkään tässä asiassa Mä olen yrittänyt sille sanoa, että mitä jos sitten kuitenkin tuo Askolan kirkko... Se nyt on kuitenkin "meidän" kirkko, ihan kivan näköinen sekin (kuten jo sanoin, niin tuomiokirkko olisi tietysti asia erikseen, mutta pikkukirkko ja Askolan kirkko on aikalailla samalla viivalla), molemmista kirkoista joutuu kuitenkin juhlapaikalle kulkemaan jollain ja sitten tietysti mehän joudutaan askolalaisina maksamaan pikkukirkosta. Mutta sitten kun ei tämä asia nyt mulle ole NIIN tärkeä kuitenkaan, että tietysti sitä voisi tässä vaikka sitten antaa periksi, jos toinen kerran oikein haluaa...... Pitäisi löytää kuvia noista kirkoista sisältä... ( : ei, millään ei voi mennä käymään siellä paikan päällä itse :) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiinatii Kirjoitettu April 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2007 Meillä häät 7.7.2007 Pikku kirkossa ja jatkot Seikkailusaaressa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tuuls22 Kirjoitettu April 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2007 tervetuloa tiinatii mitäs ikäluokkaa oot? *ettii mahdollisia tuttuja ;D* Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
saikku83 Kirjoitettu April 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2007 Oih! täällähän on uusi immeinen..*toivottaa tervetulleeksi* Mekin mietimme Seikkailusaarta juhlapaikaksi. Vaikutti puitteet aikas mahtavilta! Varmaan ihana kesähäiden viettopaikka. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiinatii Kirjoitettu April 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2007 Olen 24v Porvooseen aikuisiällä muuttanut. Toivotaan seikkailusaaren toimivan upeana hääpaikkana. Odotukset on kovat ja toistaiseksi ei harmaita pilviä suunnitelman yllä (: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tuuls22 Kirjoitettu April 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2007 hassua, asuin porvoossa koko lapsuusiän 20veeks saakka enkä tiiä mikä on seikkailusaari :-[ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiinatii Kirjoitettu April 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2007 Emäsalon vanha Tourist Center myytiin Seikkailulaaksolle ja siitä tuli Seikkailusaari. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tuuls22 Kirjoitettu April 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2007 ookei ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aakoo_81 Kirjoitettu April 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2007 Piti ihan tulla tännekin hehkuttamaan, kun nyt meillä on juhlapaikka varattuna [smiley=2vrolijk_08.gif] Kirkkoa se avo ei ole vielä ehkä päättänyt, mutta eiköhän se tästä...Päivä on nyt sitten 22.9. kuluvaa vuotta. Melkein alkaa jännittää jo Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tuuls22 Kirjoitettu April 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2007 hienoa aakoo Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aakoo_81 Kirjoitettu April 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 15, 2007 Ja taas me ollaan hiukan edistytty. Eilen tuo sulhanen oli soittanut kaverilleen, ja kysynyt niitten bändiä soittamaan meidän juhliin. Eli nyt on sitten musiikkipuolikin hoidossa. Tosin, ei sitä hintaa ollut sitten hoksannut kysyä... Ne miehet, ne miehet Vaikka toisaalta, se niitten bändi haluttiin, että ei sillä hinnalla nyt niin suurta merkitystä ole. Nyt vain sitten pitäis jotenkin järjestellä se "väliaikamusiikki" sinne juhliin. Tosin sulhanen kyllä muisteli, että bändi on tämänkin homman hoidellut jotenkin niissä häissä, missä ovat olleet esiintymässä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts