Guest Tuuls22 Kirjoitettu November 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 7, 2006 kauniin näköinen ulkopuolelta kyl toi midgård harmi ettei netistä löydy kuvia.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bride_to_be Kirjoitettu November 17, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 17, 2006 Moi!Meillä oli Gourmet Catering Erkki Ahonen. Tykättiin menusta tosi paljon ja kaikki kehu ruokia. Sitä jäikin viel kotiin vietäväksi. Niil on nettisivut jos googletat. Meil oli se halvin menu, 25 e alv mukaan laskettuna. Ei ollu pöytiin tarjoilua ihan noutopöydällä mentiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tuuls22 Kirjoitettu November 18, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 18, 2006 meille ois aika paljon toi 25 e nuppi...kerrottuna 60 1500 eli koko meiän budjetti missäs on kaikki porvoon morsiamet luurannu? ootteko muuten kuullu et kamppulan seurakuntakeskus on vuokrannu urut! jes, ei tarvi tyytyä pianomusiikkiin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heidig Kirjoitettu November 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 19, 2006 Pitkästä aikaa eksyin tännekin Perjantaina kävin ompelijalla suunnittelemassa mun pukua alustavasti, sillä avon vanhemmat lähtee huomenna Intiaan ja lupasivat hankkia sieltä mulle kankaat Muuten onkin suunnittelu ollu vähän jäässä kun on niin kiire opintojen kanssa. Joululomalla on sitten taas aikaa Tuuls22, luin lehdestä tuosta, että Kamppulassakin on nyt urut. Tosi kiva homma kyllä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tuuls22 Kirjoitettu November 23, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 23, 2006 jos oisin ite tienny ennen viime tammikuuta että ollaan menossa naimisiin niin mäkin oisin saanu kankaat intiasta..hei kertokaas nyt rehellisesti, että missä siellä on halvin hiustenleikkuu? tarttis tasoittaa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heidig Kirjoitettu November 23, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 23, 2006 Ainiin, saatiin myös meidän lempparipappi meidät vihkimään, eli Tapani Mäki-Panulan. On meidät kummatkin kastanut ja kummankin vanhemmat vihkinyt Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lilja80 Kirjoitettu November 23, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 23, 2006 Hei Heidig! Miten voi olla mahdollista, että saitte jo tietoonne papinkin? Minä varasin pari viikkoa sitten kirkon ja silloin sanottiin, että ensi kesälle ei ole mitään tietoa papeista vielä. :-? Ja eikös se Tapani Mäki-Panula ole jäämässä eläkkeelle, hänet mekin haluttaisiin jos vain saisi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tuuls22 Kirjoitettu November 23, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 23, 2006 mitä, tietoja papeista? mulla on häät toukokuussa eikä oo kuulunu mitään, vaikka pyyntö papista (katariina kiilunen) laitettiinkin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heidig Kirjoitettu November 23, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 23, 2006 Hei Heidig! Miten voi olla mahdollista, että saitte jo tietoonne papinkin? Minä varasin pari viikkoa sitten kirkon ja silloin sanottiin, että ensi kesälle ei ole mitään tietoa papeista vielä. :-? Ja eikös se Tapani Mäki-Panula ole jäämässä eläkkeelle, hänet mekin haluttaisiin jos vain saisi.Tiettyä pappiahan voi pyytää etukäteen itse, jos on joku tietty toiveena. Mäki-Panula on jo eläkkeellä, mutta ymmärtääkseni tekee avioliittoon siunauksia yms. silloin tällöin. Avomieheni äiti tuntee hänet hyvin ja kysäisi ohimennen ja hän lupautui Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeepCool Kirjoitettu November 24, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 24, 2006 Mitä kivoja hääyökohteita Porvoossa tai lähikunnissa paitsi Haikon Kartano? Porvoon Mittaan emme halua - saimme sieltä sen verran tökeröä palvelua, kun yritimme varata hääyötä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heidig Kirjoitettu November 24, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 24, 2006 Cafe Helmi ymmärtääkseni vuokraa morsiusparille huoneen http://www.cafehelmi.net/Me yövytään Porvoon Mitassa. Just tällä viikolla varasin huoneen KeepCool: ikävää, että saitte huonoa palvelua :-/ Mulle hyvä palvelu on ihan ykkösjuttu, josta olen valmis maksamaan enemmän. Mä hoidin varauksen e-mailitse ja se sujui jouhevasti. Nyt rupesi mietityttämään. Pitänee käydä tsekkaamassa paikka livenä kun ens viikolla tullaan Porvooseen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeepCool Kirjoitettu November 25, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 25, 2006 Heidig: älä meidän takia säikähdä! Luulen, että meillä kävi vaan tosi kurja tuuri. Varatessa hotelli sekoili päivämäärien kanssa, myöhäinen huoneenluovuotus ei käynyt ja mielestäni aamiainen huoneessa oli sikakallis. Tuli vaan epävarma olo ja homma tuntui tosi joustamattomalta. Mutta joskushan nämä ovat näitä "kemia"juttuja. Ehkä omalla persoonallani houkuttelin henkilökunnasta pahimman eslle...? ;D Itse kun alalla työskentelen, olen ehkä vähän turhan vaativa...Uusi hotellihan se on ja kun netistä kuvia katselin niin se Ulla Möllersvärdin huone oli ihan liikkis.Pitää katsastaa tuo Cafe Helmi. Kiitos vinkistä.Mä haluaisin kyllä Haikon Kartanoon, mutta sulkun mielestä "kaikki menee sinne"... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeepCool Kirjoitettu November 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 26, 2006 Amatöörikuvaaja, ohoi!!!Osaisiko kukaan ehdottaa / suositella ammatöörikuvajaa taltioimaan hääjuhlamme Porvooseen ensi kesäkuussa?Kiitos kaikista vinkeistä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heidig Kirjoitettu November 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 26, 2006 http://www.hannaseppa.com/Tuollaisen olen joskus jostain bongannu. Hinta ei oo ainakaan paha, laadusta en sitten tiedä mitään.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tuuls22 Kirjoitettu November 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2006 toi vois olla sopiva meille hyvä hinta, ja kuvatkin näytti tarpeeks hyviltä mun makuun tuossa oli vaan et kirkko + vastaanotto tai vastaanotto, eikö pelkkiä muotokuvia....täytyypä pistää postia oikein hykerryttää toi hinta, tietää ainakin tasonsa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeepCool Kirjoitettu November 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2006 Kiitos kuvaaja-vinkistä! Hinta ainakin loistava ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lilja80 Kirjoitettu December 8, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 8, 2006 Mitä bändejä teillä Porvoolaiset on ollut soittamassa tai tulossa soittamaan? Onko ihan paikallisia vai muualta. Suosituksia ja kehuja otetaan mieluusti vastaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tuuls22 Kirjoitettu December 8, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 8, 2006 mie sit aion valita kuvaajaksi hanna sepän otamme koko 6h paketin, ja maksamme kokonaisuudessa hänelle 91,50e 600-700 kuvaa ja kaikki itelle! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tuuls22 Kirjoitettu December 9, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2006 niin mistähän löytyis halvin kampaus porvoossa? entä mistä aiotte kukkanne hankkia? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tuuls22 Kirjoitettu December 11, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2006 jos joku haluaa yrittää tunnistaa mua kuvasta, käy päikyssä t: entinen porvoolainen, mutta siellä naimisiin menevä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tuuls22 Kirjoitettu December 30, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2006 onko vielä porvoolaisia morsiamia? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tuuls22 Kirjoitettu January 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2007 nyt on kyl käyny kato täällä! missä ihmeessä kaikki on...ois kiva kuulla oottako pappeja jo saanu tietoon? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lilja80 Kirjoitettu January 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2007 Todellakin, on kyllä aika hiljaista. Mä en ole edes soittanut seurakuntaan ja kysellyt. Mua kiinnostais kuulla bändeistä kokemuksia, mutta täällä ei oikein taida olla muita Porvoolaisia? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tuuls22 Kirjoitettu January 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2007 eipä taida olla lilja...mie muuten soitin kirkkoherranvirastoon ja kuulin että heillä olis vasta huhtikuulle saakka työlistat tehtynä. kannattaa kyl kysyä papin puhelinnumeroa jos on siis tiedossa kenet haluais...ite sain kiilusen puh.nron kysymättä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heidig Kirjoitettu January 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2007 Käytiin tänään häämessuilla, huh mitä meininkiä ;D Sormukset tilattiin meille kummallekin, muuten olikin aika turha reissu..Porvoolaisista bändeistä en osaa minäkään pahemmin mitään sanoa. Mun isä on hommannu jonkun tuttavansa bändin meidän häihin soittamaan, sitä perinteistä humppaa...Mut humppaamisen jälkeen soittaa meidän tuttu dj-kaveri levyjä loppuillan Meillähän tuo pappiasia sovittiin muutama kuukausi sitten, taisin siitä täällä kertoa. Eli Mäki-Panula tulee meidät vihkimään. Sulhaseni äiti sopi tuon asian hänen kanssaan erikseen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts