Butterfly Kirjoitettu September 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2005 Mikähän sen yhden Vanhassa kaupungissa sijaitsevan kukkaliikkeen nimi olisi. Liike oli kerran jossain telkkariohjelmassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanuli Kirjoitettu September 22, 2005 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2005 Amadeus? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Butterfly Kirjoitettu September 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2005 Varmaan joo! Kiitoksia. Pitäisi ottaa kunnon Porvoon-kiertely tässä joku päivä ja käydä läpi nämä kaikki potentiaaliset kampaamo/meikkaamot ja kukkakaupat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mrs Melen Kirjoitettu September 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 24, 2005 Porvoolainen Porvoomorsian 2006 ilmoittautuu mukaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kleio Kirjoitettu October 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 3, 2005 Heippa Ella_Onnia! Meillä juuri vietettiin häät Kiialan kartanon puolella ja voin ehdottomasti suositella Cabriolen porukkaa! Palvelu toimi moitteettomasti parin palaaveeraamisen tuloksena. Huomaamattomat ja huomaavaiset tarjoilijat ja mistään ei tarvinnut olla huolissaan. Hoitavat paljon häitä ja selkeällä ammattitaidolla. Voin suositella! Ruoka oli vieraiden mielestä mahtavaa, me ei sitä paljon saatu syötyä jännityksen ja korsetin takia Meidän "perusmenu" (tosin kyllä monta lajia + mahtava kakku) oli 27 e per nuppi, lapsilta joko ei mitään tai puoleen hintaan riippuen iästä. Kun haluttiin iltapalaksi Cabriolen ihania piiraita, eivät ne kohtuuttomia maksaneet ja menivät hyvin kaupaksi. Menun muutoksetkin olivat helppoja. Juomat sai kartanoon viedä itse, viinatehtaasta en tiedä. Tarjoilijat ja koristeet/pöytäliinat ym. maksavat erikseen. Cabriolelta saa sähköpostiin listan kaikesta kun pyytää. Mutta siis kaikki toimi moitteettomasti! Ja bonuksena: tehtaalla saa kuulemma otettua ihania valokuvia, jos sattuu satamaan eikä käy studiossa (se oli meidän varasuunnitelmamme, mutta sitten ei satanutkaan). PIstä vaan privaa jos haluat kysellä enemmän, tosin ei tuosta teidän puolestanne niin paljon tiedä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hakuli Kirjoitettu October 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 4, 2005 Yksi Porvoo-morsmaikku ilmottautuu mukaan porukkaan! Häät 19.11.2005 Tuomiokirkossa (halukkaat voi tulla siis vakoilemaan) Olen vähän mattimyöhänen ja aloitin oman päikynkin vasta pari päivää sitten. Mut ehdin kuitenkin ennen rouviintumista Kerkkoon NS-talossa jatkot. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ella_Onnia Kirjoitettu October 6, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2005 Kiitos paljon vastauksestasi Kleio ;D! Emme vielä ole käyneet tutustumassa Kiialan kartanoon, sillä häihin on niiiiin pitkä aika. Tarkoituksena olisi mennä käymään ensi helmi-tammikuussa paikalla (eli vuosi ennen häitä ), jolloin näkisi millainen paikka on jne. Sopiiko Tiiliholvi edes talvihäihin jne ???Mukava kuulla kuitenkin alustavia tietoja juhlien onnistumisesta (ruoka, tarjoilu jne) sekä hinnoista alustavaa budjettia silmällä pitäen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Butterfly Kirjoitettu October 6, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2005 Tiiliholvi on varmasti ihana talvihäissä kynttilöineen jne! Näin täällä joskus kuvia sellaisista holvihäistä mutten muista olivatko ne Kiialassa vai jossain muualla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sagalund Kirjoitettu October 8, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 8, 2005 Heips - ihan liian pitkästä aikaa.... Mä voin yrittää selittää jotain, mutta ei se auta. Laiska mikä laiska. Ja häihin on hilkun yli 2 kk...Vanni - voi olla : me ostettiin kesällä huisisti viinipulloja, pullo pari kerrallaan. Mä oon tietty vaan sokeena huitassu Alkon läpi enkä oo bongaillut tuttuja... hyi minä!!Ihanaa, teitä uusia on tosi tosi monta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bride_to_be Kirjoitettu October 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 11, 2005 moi! Onko kellään muulla tullu sellasta vaihetta ettei häitten suunnittelu kiinnostais tippaakaan? mulla sellanen just päällä mut sit samalla stressaan et millon mitäkin pitää varata ja kattoa ja onkohan jo myöhästä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ella_Onnia Kirjoitettu October 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 13, 2005 moi! Onko kellään muulla tullu sellasta vaihetta ettei häitten suunnittelu kiinnostais tippaakaan? mulla sellanen just päällä mut sit samalla stressaan et millon mitäkin pitää varata ja kattoa ja onkohan jo myöhästä...Mulla on ihan toisinpäin :! Häihin on puolitoista vuotta aikaa ja sen muistaminen on välillä aika vaikeaa :-[... Mutta onneksi voi suunnitella valmiiksi kaikenlaista ja on aikaa tutkiskella vaihtoehtoja. Jossain vaiheessa voi kyllä tulla PLÄÄH-olo, koska on aloittanut tämän hössötyksen hyvissä ajoin ;D! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Butterfly Kirjoitettu October 27, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2005 Kokemuksia kampauksesta ja meikkauksesta Haikon Kartanosta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bride_to_be Kirjoitettu November 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 13, 2005 Onpa ollu hiljasta! Aattelin vain kysyy että oletteko ostaneet/ostatteko hääpuvut vai teetättekö? Kun noi hinnat on mulle aika korkeet ni mietin teettämistä. Eihän se oo sanottu että se tulisi halvemmaksi, mutta onko teillä kokemuksia eri ompelijoista täällä Porvoossa joilta voisin kysellä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Butterfly Kirjoitettu November 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 13, 2005 No minä tiedän Lehtimäestä sellaisen mukavan rouvan kuin Kotiompelimo Haikkola Saila Tmi. Hänen vanhojentanssipukujaan on ollut näytillä Raatihuoneentorin näyteikkunoissa. Taitaa tehdä myös hääpukuja. Onhan noita muitakin, Uusimaassa on joskus sellainen palsta paikallisten yrittäjien yhteystietoja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sagalund Kirjoitettu November 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 15, 2005 Me käytiin vanhan kirjaston rakennuksessa ompelijalta kysymässä, ja koska mun hääpuku vaati kaavasuunnittelua ja oli "niin monimutkainen" niin olisi maksanut n. 500 e + kankaat. Käytiin ostamassa kankaat ja lisätarvikkeet, summa oli melkein 250 e, jolloin meidän äiti totesi, että ehkä hän voisi sittenkin ommella sen puvun Puku on nyt ommeltu (syytäkin, häät on ihan pian!) eikä se taatusti ole ihan samanlainen kuin mitä ompelijalta olisi tullut, mutta minä olen tyytyväinen! Nätti tuli. Ja taatusti ainutlaatuinen Ompelijan nimi on nyt jo unohtunut, mutta yhteystiedot saan kyllä kaivettua, jos kuka hänen luonaan haluaa käydä. Todella miellyttävä nainen, oli seinillä kuvia hänen tekemistään hääpuvuista onnellisten morsianten yllä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bride_to_be Kirjoitettu November 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 15, 2005 Kiitos teille kun neuvotte. En vielä tiiä mitä sen puvun suhteen teen vai meenkö roskasäkissä ??? Onhan tässä vielä melkein puol vuotta aikaa saada jotain aikasiks, kun tässä näitä vauvakilojakin pudottelen ni ei voi heti toivoonsa menettää ettei siitä mitään tuu ja ostan puvun jo aikasin.Ja onnea hakulille jos en ehdi ennen 19.11. tänne uudestaan! Viettäkää upea päivä! Tuuthan tänne sitten kertomaan miten meni ja antamaan neuvoja Sen päivän suhteen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bride_to_be Kirjoitettu January 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2006 Hyvää uutta vuotta! :Nyt sain lähetettyy muutaman kyselyn pitopalvluille. Toivottavasti ei oo liian myöhästä..Onko kukaan teistä päätyny vuokraamaan pukua? Miten se tapahtuu? Siis tarkoitan että tapahtuuko se samalla tavalla kun ostokin että ensin valitaan ja sitten lähempänä häitä katotaan että esim. helma on sopivan mittainen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest m.i.j.j Kirjoitettu January 18, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2006 nostelempa tätä ketjua vähän ylöspäin ja kyselen lisääporvoolaisia morsiamia ensi kesäksi? ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
riksu-06 Kirjoitettu January 18, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2006 Meillä on häät 29.4. Porvoossa, onko täällä muita paikkakuntalaisia? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bride_to_be Kirjoitettu January 23, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2006 mie ainaki. Tääl on aika hiljasta nykyään.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
roos Kirjoitettu January 29, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2006 Me mennään naimisiin Porvoon Pikkukirkossa 2.9.06! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bride_to_be Kirjoitettu January 31, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2006 Missä te vietätte hääyön? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
roos Kirjoitettu January 31, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2006 Vietetään luultavasti hääyön Haikon Kartanossa, koska sinne olis lyhyt venematka. Olisi aika kivaa lähteä keskellä yötä veneellä pois juhlapaikalta. Täytyy miettiä...Onko sulla hyviä ideoita? Missä te tulette viettämään hääyön? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bride_to_be Kirjoitettu February 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 5, 2006 Oi! Toi venematka kuulostaa tosi romanttiselta...Oon miettiny samaa, mutta hinnat vaan on aika kalliit. Tosin ei viittis ottaa ihan tavallista huonetta, koska se on melkein sama laittaako rahat siihen, vai nukkuuko (vai nukutaanko.. :) kotona ja ostaa sinne samalla rahalla jotakin. Ei oo paljoo ideoita... Kuinka aikasin kannattaa hotellihuone varata? Laittakaa lisää ideoita pliis!Meille kaikki on eksoottista, kun ei olla oikein muualla oltu ku kotona ja sillon meidän pikkunenkin on jossain muualla yötä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Butterfly Kirjoitettu March 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2006 Kampaaja- ja meikkaajavinkkejä sekä hintoja olisi kiva vieläkin saada. Kokemuksia Haikosta yöpymiskohteena sekä Haikon kauneushoitolasta Mielipiteitä eri papeista Kukkainfoa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts