Guest hurmalai Kirjoitettu February 23, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2005 Heips! ;D Kuulin huudon ja piti tulla poikkeamaan. Kyllä tuo 4.3. passaa. ;DViimeeksi oltiin Rossossa...Miten olis Sevilla tai Seireeni? Seireeni taitaa olla vähän edullisempi. Niin ja tervetuloa uudet morsiot! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sagalund Kirjoitettu February 23, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2005 Seireeni?Monelta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanuli Kirjoitettu February 23, 2005 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2005 Seireeni kuulostaa hyvältä. Klo 19.30? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sagalund Kirjoitettu February 23, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2005 Sekin kuulostaa hyvältä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vanni Kirjoitettu February 23, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2005 Juuuu. Aimuuten, koskas se seireenin saunakabinetti valmistuikaan...? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sagalund Kirjoitettu February 27, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2005 Mä en kuullutkaan saunakabinetista Kertokaa ihmeessä lisää ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hurmalai Kirjoitettu February 28, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 28, 2005 19:30 on bueno! ;DMikä saunakabinetti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vanni Kirjoitettu February 28, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 28, 2005 Nehän on tekemässä sinne saunatiloja virkistystä varten. Pitäisi valmistua ihan näillä tienoilla... tai joskus ??? ps. Miulta loppui tänään duuni... :'( Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sagalund Kirjoitettu March 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 1, 2005 ps. Miulta loppui tänään duuni...Voi ei Onko uudesta tai jatkosta mitään aavistusta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vanni Kirjoitettu March 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 1, 2005 No eipä ole. Kävin yhdessä haastattelussa tänään... paikkaan, jossa ei ole edes hakua päällä eli eivät tällä hetkellä tarvitse työntekijää. Mutta tahtoivat haastatella minut silti "vastaisuuden varalta" :Tosi mälsää. Tokihan tiesin että olin tuolla vain sairasloman sijaisena... mutta silti. Etenkin jurppii, koska ko. henkilö ei ole vieläkään palailemassa takaisin työhönsä, eli oikeasti en edes ollut hänen sijaisensa vaan pelkästään "joulu/kiireapulainen". Mikseivät voineet sanoa sitä ihan suoraan silloin kun sinne hain > Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sagalund Kirjoitettu March 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2005 Eli, Seireeni ylihuomenna pe 4.3 klo 19.30 ja ainakin Saga, Hannah, Vanni, Hurmalai paikalla. Muita? Te paikalliset (ketkä oikeasti asuttekin Porvoossa), pitääkö sieltä varata pöytää? Mä oon kerran käynyt lounasaikaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragazza Kirjoitettu March 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2005 Eevi on hyvä putiikki, ei käy kieltäminen. Ehkä hiukan hintava, kun ei kilpailijaa koko kaupungissa ole, ainakaan semmoista josta suuri yleisö olisi tietoinen ;D Niin ja omistajan koira on mahdottoman suloinen karvapallo! Suloinen on ja sitä kelpaakin ihastella ikkunasta, mutta allergisena en ole uskaltautunut sisälle koko liikkeeseen eikä tulisi mieleenikään vuokrata/ostaa sieltä pukua, jossa saattaa olla "koirasaastetta". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragazza Kirjoitettu March 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2005 Noihin vanhoihin juttuihin kommentteja vielä vaikka tulevatkin ehkä lievästi myöhässä...Joku kertoi kuulleensa Vanhasta Laamannista pelkkää hyvää... minä taas olen kuullut pelkkää pahaa. :-/ Ja itse olen käynyt siellä neljä kertaa (tykkään antaa muutaman mahdollisuuden ) ja vain kerran olin ihan tyytyväinen. Kerran lasit olivat ihan törkylikaisia ja kun ystävällisesti kysyin olisiko toista lasia niin tarjoilia tokaisi, että tuolta voit hakea... Hämmentyneenä lähdin ITSE hakemaan uutta lasia ja huomasin koko lasivaraston olevan samaa tasoa. Ruoasta en pitänyt ja hinta oli törkeä. Eräällä kerralla istuin terassilla ja odottelimme tunnin ennen kuin saimme kiinnitettyä tarjoilijan huomion. Sen jälkeen odotimme puoli tuntia, että saimme tilattua. Tämän lisäksi kesti yli tunti, että saimme ruokamme. Kun toivat ruokia viereiseen pöytään niin ihmettelivät kovaan ääneen, että "hei ne on lähteny" No IHME!? 8) Olivatkin ainoat järkevät. Koko asiakaskunnan valituksista tarjoilijat vain närkästelivät eikä mistään hyvittelystä ollut tietoakaan. Minusta hinta ja laatu eivät TODELLAKAAN kohtaa Laamannissa.Café Helmen buduaarista taas on pelkkää hyvää sanottavaa hHintaa en muista, mutta siihen kuului aivan loistavan herkullinen ja todella reilun kokoinen aamiainen höystettynä uunituoreella Hesarilla. Tämä kaikki tuotiin ylös huoneeseen tai parvekkeelle toivomaamme aikaan. Huone oli fantastinen ja yltiöromanttinen ja avaimen saimme aikaisemmin niin, että tulimme paikalle kun siltä tuntui. Huoneessa odotti tosiaan se kuohuviinipullo ja jotkut suklaakonvehdit. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanuli Kirjoitettu March 3, 2005 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2005 Ragazza, tuletko syömään meidän kanssamme perjantaina? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vanni Kirjoitettu March 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2005 Hitsinvitsi, sehän on huomenna! Pöytä ois syytä varata. Minen kerkii, on töitä : ;D Teen tässä hiukan hanttihommia parempia ootellessa. eivaan, hei, miten tää homma nyt sitten pelaa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragazza Kirjoitettu March 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2005 Ragazza, tuletko syömään meidän kanssamme perjantaina? Kiitos kovasti kutsusta! Olen kuitenkin menossa huomenna 2-vuotissynttäreille, joten ajankohta ei sovi. Ehkäpä toisella kertaa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sagalund Kirjoitettu March 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2005 MEIDÄN AUTO EI KÄYNNISTY!!! Sulho on yrittänyt aamuyhdeksästä asti - mutta ei niin ei niin ei. Damn. >Mun siis piti tulla bussilla ja sulho olis hakenut mut sitten joskus myöhään kotiin. Mutta ei. Auto ei käynnisty. Mun piti tulla bussilla ja lähteä autolla. Vika bussi Porvoosta kotiin lähtee 19.30 (eli silloin kun me vasta tavataan)... Mutta mä tulen silti! Soitin porukoille, ne siivoaa niiden remppakämppää (tekevät keittiöremppaa) niin, että varasängyn saa auki ja pääsen sinne nukkumaan. Vika bussi sinne lähtee sitten 21.45 Ja aamulla Hesaan... : elämä on ihanaa, onneksi me nähdään kohta!!!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanuli Kirjoitettu March 4, 2005 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2005 Vaaaaaannnnniiiiii....? Mihin jäit? ??? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vanni Kirjoitettu March 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2005 Hellurei!Te ilmeisesti olitte kaikki paikalla.En päässyt. Mies ylitöissä, enkä saanut ketään lapsenvahdiksi kun siskokin onnistui sairastumaan aamusella... ~huokaus~Mutta oliko teillä edes hauskaa? Ajoissa kotona? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sagalund Kirjoitettu March 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2005 Voi harmi Mulla meni pitkäksi, kotiuduin vasta ihan äsken (la-ilta kuuden aikaan) ;D mut kävin vanhemmilla nukkumassa viime yön ja olin tän pvän Hesassa.. 8)Ruoka oli hyvää, parituntinen vierähti tajuttoman nopeasti :Toivottavasti sä pääset seuraavalla kerralla mukaan!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hurmalai Kirjoitettu March 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2005 Harmi Vanni, ettet päässyt! Better luck next time! ;DMeillä oli tosiaan ihan hauskaa ja aika kului kuin siivillä! ;D Koska otetaan uusiksi? 8) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vanni Kirjoitettu March 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2005 Pian? ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanuli Kirjoitettu March 7, 2005 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2005 Jeps, ehdottakaa jotain! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vanni Kirjoitettu March 8, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 8, 2005 Hehee, jos saatte tän päivän Uusimaan käteenne ni vilkaskaas vihittyjä -kohtaa ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sagalund Kirjoitettu March 8, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 8, 2005 Ehdotusautomaatti-Saga (OIKEASTI, mä lisään ton tittelin mun ansioluetteloon...)ehdottaa:la 9.4? mulla olis silloin miiiiinus 8kk pvä Tiistain Uusimaa on tekstari-tilattu porukoilta - niiden on parempi säästää se ;D että pääsee vilkuilemaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts