isle Kirjoitettu April 29, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 29, 2013 Tai itse asiassa Ranualla meidän häitä juhlitaan Mut ajattelin kuitenkin kuuluvani tähän Rovaniemi-osastoon.. Me suunniteltiin Simojärven rannalta yhtä isompaa mökkiä juhlapaikaksi. Vieraslista ois tarkan seulan jälkeenkin 70 henkilön mittanen, mut juhlapaikalle ei kuulema mahu kun 60, joten täytyy hieman vielä karsia, valitettavasti... Ossaatko muuten suositella paikkaa, mistä sais kampauksen ja meikin edullisesti (ja hyvän näköset tietty..) ? Ite ajattelin Roin puolella käyä ne laitattamassa. Paljonko teillä on tarkotus kutsua vieraita? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinkaliina Kirjoitettu April 30, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 30, 2013 Aaa, okei teillä on tommonen tilanne. Meillä tulee kutsuja lähetettyä noin 120 henkilölle, mutta uskon, että lopullinen osallistujamäärä on siinä 100 hlö kieppeillä... Eli aivan sopivasti! Mie en kyllä valitettavasti osaa auttaa tossa kampaus- ja meikkiasiassa. Me ei enään asuta Rovaniemellä, mutta koska molemmat ollaan sieltä kotoisin niin halutaan häät järjestää siellä. Mun täti on kampaaja ja se tekee mulle hääkampauksen. Meikkaus pitää sitten varata Rovaniemeltä, joten hyvää semmosta paikkaa pitääkin ite miettiä kans... Toki saa muutkin huudella hyviä kokemuksia näistä!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
isle Kirjoitettu May 3, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 3, 2013 Näytti aika kivalta paikalta tuo Ounasvaaran maja, piti vähän tehdä tutkimusta Aika saman tyyppinen on sisältä se meijänki juhlapaikka, tosin huomattavasti pienempi. Nyt mä sain viimein varattua sen kirkonki 28.6. Ja juhlapaikanki alustavasti. Kiva että voi alkaa nyt sit oikeasti jo miettimään kaikkia hankintoja, varauksia ym. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinkaliina Kirjoitettu May 4, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2013 Niin on, ja kyllähän tuo ensi vuosi tulee yllättävän nopeaa! Meillä menee kohta laskuri jo alle vuoteen Oletteko miettineet valokuvaajaa? Mie olen senkin varannut jo! Helpottaa, kun isoimmat asiat on jo varattu eli kirkko, juhlapaikka, valokuvaaja ja kampaaja (on tätini joten siksi jo nyt tiedossa). Myös mekko on tiedossa, mutta tilaan sen vasta loppukesästä, jos liikkeeseen tulisi joku hyvä tarjous mekon ostajalle, esim lyhennys kaupan päälle joko sinä olet pukuja katsellut? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
isle Kirjoitettu May 4, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2013 Mä luulen, että mennään ihan sillä että sulhon täti kuvaa harrastuneisuuttaan (vielä ei olla kysytty) ja jos ei, niin eiköhän vieraat sen verran kuvaa että saadaan hääpäivä ikuistettua Mulla on jo puku, kävin n.1kk sitten sen hommaamassa. Edullisesti sai ja sopi vielä mun vartalon mallille (mitä nyt pitäis pikkusen kiloja puotella että näyttää vielä paremmalta) niin samapa tuo oli hommata Joko teillä on pitopalvelu varattu? Meillä sen sais juhlapaikalta, taijetaan ottaa se jos ei ole kovin pahan hintainen. Tuleeko teille bändiä tms.? Me ajateltiin hommata jonkun näkönen, vaikka kahen miehen orkesteri soittamaan niin saa tanssia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinkaliina Kirjoitettu May 4, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2013 Me otetaan pitopalvelu tuon juhlapaikan kautta eli sekin on hanskassa! Eipähän tarvii ressata niiden kanssa aikatauluista sun muusta kun kaikki on yhdestä paikkaa bändiki kyllä tahotaan soittamaan loppuillalle! Yhdeltä bändiltä oon jo tarjouksen pyytänyt. Nyt me mietitään keksittäiskö oisko tutuilla tai tutun tutuilla bändiä jonka sais kunnon hyvä veli hintaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SilverBride Kirjoitettu May 4, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2013 Tinkaliina, mitä bändiltä olet tarjouksen saanut? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinkaliina Kirjoitettu May 5, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2013 Aki Mikkosen bändiltä pyysin tarjousta. Nyt ois mietinnässä oisko muita hyviä bändejä keneltä kysyä. Hyviä vinkkejä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SilverBride Kirjoitettu May 6, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2013 (muokattu) Millasta musaa Akin bändi soittelee? Meillä tanssihäät, joten pitäis taittua se puoli. Tarjouksen olen pyytänyt vasta Tesipeliltä. Muokattu: May 6, 2013, käyttäjä: SilverBride Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
isle Kirjoitettu May 6, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2013 Tiiättekö te mitään yhen/kahen miehen orkesteria, joka kiertelis soittelemassa yksityisissä juhlissa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Palmo Kirjoitettu May 7, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2013 (muokattu) . Muokattu: April 12, 2023, käyttäjä: Palmo Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinkaliina Kirjoitettu May 7, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2013 Se Akin bändi on myös pop/rock painotteinen ja tulee soittaan meille vähän illempana kun menojalkaa vipattaa me voisin kyllä kan kysyä tesipeliltä ja putkiradiobändiltä tarjoukset! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shannah Kirjoitettu December 10, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 10, 2014 Meillä oli häät elokuussa Lähteentien pirtillä. Voin kylläs suositella lämpimästi! Palvelu toimi hyvin ja kaikki mitä ehdotimme onnistui! Ruoka oli hyvää ja tila on viihtyisä. Pirtille mahtuu ilmeisesti jopa yli 100 ihmistä, meillä vieraita oli vain 35, joten tilaa riitti hyvin, mutta ei kuitenkaan tuntunut liian avaralta. Myös hinnat oli mielestäni kohtuullisia, niin ruokien hinta kuin tilavuokrakin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heikku90 Kirjoitettu January 10, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2015 Moikka kaikki! Onko kukaan mennyt pyhällä naimisiin? Ollaan itse suunniteltu, että mentäis pyhällä naimisiin syyskuussa. Onko kukaan viettänyt vihkimisen jälkeen hääjuhlaa Hotelli Pyhätunturissa ? Oliko minkä hintainen? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
naimisiin2021 Kirjoitettu June 9, 2019 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2019 Herättelen tätä ketjua. Onko muita joilla vielä häät edessäpäin? Mitä suunnitelmia (bändit/soittajat, vihkipaikka, juhlapaikka..)? kaikki kiinnostaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts