Mirmeli79 Kirjoitettu June 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2007 Ja taas vähän liftiä Lahdelle ;DLahtelaiseksi luen itseni, vaikka hitusen Orimattilan puolella asustellaankin.Juhlapukuja metsästän minäkin, joten ihan hyvä kuulla Josefiinasta jne jne.Puku pitäis tietää ekaks, niin sit vois suunnitella tukan. Kuten alta käy ilmi, meillä ei tuu pitkän kaavan mukaista hääpäivää, mutta toisiamme ja kuvia varten nähdään vähän vaivaa. Ei mulla kiire tuu tai mitään Ja miehen pukuhan löytyi heti ja helposti kengätkin. Paitaa ei hälle hommata ennen ku mun vaate tiedossa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sisupussi Kirjoitettu July 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 3, 2007 Häät Orimattilan Kehräämöllä ja vihkiminen Orimattilan kirkossa. 8-)Kertokaapa joku, jos keksitte, miten Orimattilaan majoitetaan parikymmentä ihmistä helmikuussa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pauliina2008 Kirjoitettu July 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 4, 2007 Täytyypi tännekin ilmoittautua.. Eli meillä hääpäivä 2.8.2008. Vihkiminen tapahtuu Ristinkirkossa (Joutjärven kirkossa olisimme astelleet muuten vihille, mutta siellä sattuu olemaan juuri tuona päivänä elojuhlat :-/), ja juhlat vietetään Kukonkoivussa Hollolan nuorisoseurantalolla. Olemme suunnitelleet viettävämme hääyötä Messilän aittamökissä, olen ainakin kuullut paikasta hyvää palautetta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siivekäs Kirjoitettu July 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 8, 2007 "Joutjärven kirkossa olisimme astelleet muuten vihille, mutta siellä sattuu olemaan juuri tuona päivänä elojuhlat"Voihan itku, itsekin olin vähän tätä suunnitellut. Mutta ei voi minkään. Pitää koittaa saada joku muu kiva paikka varattua, kunhan saan luvan alkaa tositoimiin ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siivekäs Kirjoitettu July 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2007 Joo muutettiin sitten päivää kun ei tuolloin 2.8.-08 se joutjärvi onnistu. Elikkäs reilulla kuukaudella eteenpäin lykättiin ja 20.9.-08 käppäillään joutjärven kirkon alttarille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siivekäs Kirjoitettu July 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 19, 2007 Hmh. Lepolassa ei oteta varauksia vastaan kun vasta tammikuussa koska siellä vaihtuu omistaja Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rockmydress Kirjoitettu July 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2007 Nastolan kirkossa vihitään 8/2008 ja hääjuhla Uudenkylän seurojentalolla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pipsa85 Kirjoitettu July 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2007 Joutjärven kirkossa vihitään 12.7.2008 ja Juhlat Vesikansan nuorisoseurantalolla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tintura76 Kirjoitettu August 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2007 Orimattilan kirkossa vihitään 20.10.2007 ja juhlat virenojan seurantalolla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mussu08 Kirjoitettu September 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 11, 2007 Meillä on 5.7.2008 vihkiminen ristinkirkossa ja juhlat vietetään Heinlammin kylätalolla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murmeli_ Kirjoitettu September 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2007 meidän suuri päivä on 28.6.2008. Vihitään Joutjärven kirkossa ja juhlat ovat Heinlammin kyläntalolla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikoliina Kirjoitettu September 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 18, 2007 Meidät vihitään 02.08.2008 Hollolan kirkossa.Häitä juhlitaan Poliisien "majalla", KilpiäisissäOn muuten ihana rantapaikka ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mar1kki Kirjoitettu September 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 28, 2007 Yks lahtelainen lisää ilmottautuu!Tasan kolme kuukautta jäljellä odottelua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sesilia Kirjoitettu October 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 7, 2007 hei, kertokaahan heinlammin kyläntalosta..kellä siellä juhlat on ollu....kuvia? meillä juhlat siellä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monsterimorsian Kirjoitettu October 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 8, 2007 Meillä hääpäivä 14.6.2008.. Vihkiminen joutjärven kirkossa ja juhlat Rentolassa Heinolan puolella.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ammuu Kirjoitettu October 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 15, 2007 Hääpäivä meillä on 2.8.2008. Vihkiminen Asikkalan kirkossa ja juhlat Ruotsalaisen rannalla Kalkkisten lomameijerillä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mussu08 Kirjoitettu October 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 16, 2007 hei, kertokaahan heinlammin kyläntalosta..kellä siellä juhlat on ollu....kuvia? meillä juhlat siellä! Kiinnostaisi myös. Miten ovat juhlat menneet? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monsterimorsian Kirjoitettu October 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2007 Minkälaisia kokemuksia ihmisillä on lahtelaisista morsiusliikkeistä? Minkälainen valikoima, palvelu, hintataso? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mussu08 Kirjoitettu October 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2007 Minkälaisia kokemuksia ihmisillä on lahtelaisista morsiusliikkeistä? Minkälainen valikoima, palvelu, hintataso?Oman pukuni ostin Josefiinasta. Palvelu oli mielestäni oikein ystävällistä ja myyjä autteli pukujen kanssa koko ajan. Valikoima ei ole kyllä kovin laaja. Oma maksoi 980 euroa ja siinä paikkeilla näytti muidenkin hinnat olevan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murmeli_ Kirjoitettu October 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2007 mä ostin oman puvun juhla-asusta. palvelu oli tosi hyvää.. jokseenkin joutui pikkasen odottaa kun ei ollut sovitus aikaa.. mun puku makso 500e sieltä saa aika hyvin halvemmal vanhan malliston pukuja.. mulle eka sanottii että vuokra 475€ ja myynti hinta oli jotain 700-800€ sitte ku mä emmin siinä vähän aikaa ni sano että myyn pois 500€. valikoima oli aika hyvä.. mä nyt olin aina ihastellu tuota pukua siitä asti ku se mallistoihin tuli ni ostin sen ekalla kokeilulla... kyllä sitten huvikseen kokeilin monia erillaisia pukuja sen jälkee huvikseni ja ne kaikki oli kauniita ja upeita muttei se mun the puku. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heinaneito Kirjoitettu October 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2007 Minäkin tänne ilmoittaudun Lahtelaisena morsiamena, vaikka häitä siis vietetäänkin Orimattilan kirkossa ja Kuivannon Maamiesseurantalolla 26.7.08.Minäkin ostin pukuni Josefiinasta, jossa ei mielettömän laajaa pukuvalikoimaa ole, mutta ne siellä olevat ovat kyllä sitten hyvistä mallistoista ja laadukkaita. Oma pukuni maksoi 850euroa sisältäen siis puvun, laukun, mahdolliset korjaukset sekä vannealushameen lainan. Kävin kaikki Lahden liikkeet läpi ja mielestäni paras palvelu oli tuolla Josefiinassa. Muissa paikoissa, eivät tytöt oikein osanneet sanoa juuta eikä jaata sovittamistani puvuista, kun olin siis itsekseni sovittamassa, niin olisin kaivannut vähän mielipidettä. Muissa paikoissa sai vuokrapukuja ja alushameita sai ostaa tai vuokrata. Käsittääkseni myös muissa paikoissa korjaustyöt maksoivat erikseen. Tosin niissä oli osa puvuista jonkin verran halvempia kuin Josefiinassa, koska myynnissä oli myös käytettyjä pukuja tai vanhempaa mallistoa... Tällaisia kokemuksia minulla. Jaa niin, ja Josefiinassa on ilmainen puvun säilytys, tästä asiasta en muiden liikkeiden kohdalla tiedä. Ja puvun ostaja saa -20% ostaessaan Josefiinasta esim. kengät, hunnun tai tiaran. Ei siis ole tarkoitus pitää Josefiinan mainospuhetta, mutta sieltä vain tiedän asoista eniten, kun sieltä päädyin The Pukuni löytämään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sanpaa Kirjoitettu November 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 13, 2007 Minäkin ilmottaudun tänne Meillä vihkiminen Joutjärven kirkossa 14.6.2008 ja juhlat Kansanopistolla. Jollain muullakin tais olla sama päivä ja kirkko!? Tuli mieleen lueskellassani kirkon koristelusta, mitä olette laittaneet? Itse en ole ajatellutkaan moista vaikka kaiken maailman muut pikkuhömpötykset pyörii mielessä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiiTu Kirjoitettu November 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 20, 2007 Tännekin ilmoittaudun, vaikka Hollolan puolella häitä vietetäänkin 9.8.2008. Vihkiminen tapahtuu Hollolan kirkossa, ja jatkot Herralan seurojentalolla. Oltiin vähän myöhässä paikkojen suhteen, mutta kyllä tuo Herralan seurojentalo vaikuttaa tosi symppikseltä... Pitoplavelu tulee näillä näkymin siitä läheltä Eilan pitoplavelusta. Siellä niin mukavaa palvelua...Muutoin vielä ollaan vasta kovin suunnitteluvaiheessa. Bändi on nyt mietitty, mutta vielä ei oo mitään päätetty...Eiköhän nää tästä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riikkis Kirjoitettu December 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 3, 2007 Taidanpa ilmoittautua minäkin... Eli häitämme vietetään 02.08.2008 Hollolan kirkossa ja jatkot (näillä näkymin) Harjulan vanhalla tanssilavalla. Siirsimme häitämme viikolla koska Hollolan kirkolla olisi ollut samaan aikaan Keskiaika markkinat (26.07.2008), eikä haluttu sitten siinä seassa vihkimistä. Paikalla kun on oletettavasti puoli Lahtea ja koko Hollola... :)Pitopalvelun olemme tilanneet vääksyläisestä Pito-Almasta, jota on paljon kehuttu, toivottavasti on siis hyvä!!! Puvunkin olen jo löytänyt, Lahden Juhla-asusta, juuri oman näköiseni. :-X Bändi on vielä etsinnässä...kohta taitaa olla jo kiire :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miumiu Kirjoitettu February 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2008 (muokattu) Meidät vihitään Lahdessa 08.08.2009 Ristinkirkossa (kunhan vaan saataisiin ensin se varattua sille päivälle,kun vasta toukokuussa ottavat v.2009 varauksia vastaan)ja juhlat Casselissa. Muokattu: January 19, 2009, käyttäjä: miumiu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts