Murmeli_ Kirjoitettu February 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2008 aa... täällä onkin näin paljon uusia tervetuloa kaikki tänne!sanpaa meillä on sama kirkko mutta 2viikkoo teijän jälkeen mä en ainakaa mitenkää koristele kirkkoo... eiköhän se oo itessään jo nätti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monsterimorsian Kirjoitettu February 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2008 Kiitos kaikille, jotka kertoivat pukuliikkeistä.. Minäkin löysin oman pukuni Josefiinasta, jossa palvelu oli kyllä ihan omaa luokkaansa. Sillä myyjällä on todella silmää, mikä sopii kenellekin ja hän kuuntelee toiveita ihanasti.. Hienoa on myös, että puvun saa säilyttää siellä ja korjaukset ja alushameen vuokra kuuluu hintaan.. Kiersin kaikki Lahden liikkeet, mutta kun muissa painottivat vuokrausta, kapeni valikoima pieneen, kun minun kokoisia pukuja ei ollut paljon ja varsinkin kun halusin olkaimet/niskalenkin/lyhyet hihat.. Glamourissa palvelu oli ihan hyvää, mutta juhla-asussa myyjä valitsi sovitettavaksi joitain aivan minulle sopimattomia pukuja (siis jo kokonsa puolesta), eikä hän oikein osannut muutenkaan kuunnella minun toiveitani...Joutjärven kirkon oomme aatelleet koristella niin, että takimmaisia penkkirivejä laitetaan köynnöksillä kiinni, niin, että ihmiset istuis eteen ja sitten niiden avonaisten penkkirivien päähän kenties jotain.. Niitä köynnöksiä ainakin hyödynnetään sitten myös juhlapaikalla.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marsku Kirjoitettu February 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2008 Täällä yksi lahtelainen!Päivämäärä edelleen hakusessa. Kaikki muut suunnitelmat kyllä enemmänkin mielessä Juhlapaikka mietinnässä, missä voisi vihkimisenkin suorittaa. Sitten kai voisi lähteä sitä päivää hakemaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mami_86 Kirjoitettu February 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2008 täällä myös morsian hollolan puolelta.... elikkäs hollolan kirkolla sanomme tahdon 19.7.08 ja siitä jatkamme herralan seurojentalolle... täällä hommat on aika hyvin hanskassa, puvun ostin yksityiseltä (maksoi 350€ ja oli juuri sellainen kuin halusinkin)... bändi on varattu, ruuat teemme talkoovoimin, kutsuista puuttuu enää tulostetut tekstit.... hmm, niin ja kukat, meikki, kampaus ja valokuvaus on varattu... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
VeraMaria Kirjoitettu April 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 15, 2008 Täällä yksi Lahtelainen morsian ilmoittautuu joukkoon mukaan. Meillä juhlitaan 6.9.08 häitä. Vihkiminen tapahtuu ristin kirkossa ja juhlat vietetään Asikkalassa lehmonkärjessä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Icediamond Kirjoitettu April 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 22, 2008 (muokattu) Täytyy sanoa etten taida kuulua minnekään sillä ollaan menossa naimisiin Heinolassa ja tämä oli lähin ketju jonka löysin Saanko silti liittyä seuraanne arvon ladyt Eli tosiaan ollaa pari pk-seudulta mutta päätettiin useasta syystä valita juhlapaikaksi Heinola, sijainniltaan hyvä eri puolelta Suomea tulevia sukulaisia ajatellenkin.Vihkiminen meillä tapahtuu 080808 maistraatissa ja avioliiton siunaus hääjuhlineen 23.8 Muokattu: April 22, 2008, käyttäjä: Icediamond Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monsterimorsian Kirjoitettu April 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2008 Toki tänne saa tulla.. Ei se Heinola niin kaukana Lahdesta oo. meidät vihitään Lahdessa, mutta juhlat on sitten Heinolan puolella Rentolassa.. etäisyydeks kirkolta juhlapaikalle tulee joku 20-30 km Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PikkuPirun Kirjoitettu June 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2008 Lahesta oleva morsmaikku ilmottautuu..Vihkiminen tapahtuu 070809 Nastolan kirkossa klo 14.00 -> Upseeri kerholle vastaanotto...Vieraita Hesasta ja Lahesta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buttercat Kirjoitettu June 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 30, 2008 Höh, mä luulin jo ilmoittautuneeni tänne Mutta siis juu, Heinolasta olen, Heinolan kaupungin kirkossa on vihkiminen ja juhlat Opekon juhlasalissa.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnnaSusanna Kirjoitettu July 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2008 Minäkin ilmoittaudun; häät vietetään 15.08.2009 Hollolan kirkossa ja juhlinta jatkuu Messilän Kartanoravintolassa 30-50 -luvun tyyliin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanna_2010 Kirjoitettu August 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2008 Uusi morsian ilmoittautuu viettämään häitänsä Lahdessa. Hääpäiväksi on suunnitteilla 10.7.2010, joten melko ajoissa olen liikenteessä Kirkoksi yritämme saada Hollolan kirkkoa, mutta juhlapaikan suhteen olen edelleen epätietoinen. Tarkoituksena on saada paikka varattua nyt viimeistään syksyllä, mutta koska en ole Lahdesta kotoisin, niin kovin huonosti on eri juhlapaikoista konkreettista kokemusta tiedossa. Miehenikään ei tässä oikein osaa auttaa, vaikka lahtelainen onkin. Kaikesta avusta olisinkin siis kovin kiitollinen Alustavan kutsulistan perusteella juhlijoita tulee n.120 ja toiveissa olisi löytää juhlapaikka nimenomaan Lahdesta. Toisaalta myös Hollolan suunta on mahdollinen. Myllysaarta (ehdoton suosikki, tosin hieman ahtaat ja sokkeloisest tilat), Lokkia ja Messilää olemme ajatelleet alustavasti. Myös kansanopisto on ollut puheissa mukana, mutta ilmeisesti tämän paikan ympäristö ei ole sellainen, että juhlaväki voisi osin oleilla myös ulkona.Pakko kommentoida heti AnnaSusannan kirjoitusta. Kuulostaa ihanalta juhlia 30-50-luvun tyyliin Meillä juhliminen tapahtuu nykyaikaisin menoin, mutta kiinnostaisi kuulla lisää siitä, miten konkreettisesti tämä näkyy juhlissanne? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
euski Kirjoitettu August 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2008 ^Olin juuri toukokuussa häissä jotka vietettiin Lahden kansanopiston ruokasalissa. Ihan mukava paikka se oli pienille häille, ja kyllä siinä kansanopiston takapihalla vieraat viettivät aikaa.Omat häät ovat ensi kesänä Heinolassa. Tosin paikka hieman epäselvä vielä mutta kirkko on jo varattu. Me asutaan Nastolassa, ja nyt on vähän mietityttänyt että olisko sittenkin pitänyt varata Nastolan kirkko, mutta ehkä toi Heinola on hyvä ratkaisu kun olen sieltä kotoisin ja kirkkoon liittyy paljon muistoja, toisin kuin Nastolaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanna_2010 Kirjoitettu October 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2008 Ajattelin vielä tätä kauttakin kysäistä, josko jollain olisi kokemuksia Wanhasta Walimosta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ehve Kirjoitettu October 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2008 Täällä myöskin ensi kesänä Lahdessa häitään viettävä. Häät 060609, vihkiminen Launeen kirkossa ja juhlat Hollolan Hirvessä. Nimimerkki jo unohtui, kun joku etsi juhlapaikkaa. Käy netissä katsastamassa Hollolan Hirvi, on mielestäni ihana paikka kesähäille.Tuoreilta rouvilta olisi kiva kuulla kommentteja Lahden kampaamojen hääkampaus -ja meikkien hinnoista ja tyytyväisyydestä. Samoin kommentteja kukkakaupojen hinnoista olisi kiva kuulla. Tiedän, että näistä on omat ketjunsa, mutta tuorein tieto puuttuu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamelia Kirjoitettu January 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2009 Heip, täällä uusi lahtelainen morsian ilmoittautuu Meillä häät vasta 2011 kesällä, päivämääräkään ei ole vielä varmasti lukkoonlyöty mutta jompikumpi kahdesta vaihtoehdosta se on. Sen näkeepi sitten lähempänä =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eowya Kirjoitettu January 19, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2009 Oho, ottaako Ristinkirkko vasta noin myöhään varauksia, jos nyt luin oikein että toukokuussa ottavat loppukesästä pidettäviin häihin?Meill häät Salpausselänkirkossa 19.9.2009 ja juhlat Pyrylässä Villähteellä, ihana paikka! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miumiu Kirjoitettu January 19, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2009 Niin siis se viesti oli v. 2008 helmikuussa kirjoitettu ja v. 2008 toukokuussa alkoivat ottaa v. 2009 kirkkovarauksia... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PikkuPirun Kirjoitettu May 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2009 Meilläkin kirkko sitten vaihtui Launeen kirkko ihan käytännöllisyys ja budjetti syistä. Se on ihan upseerikehron vieressä ja minut on kastettu kyseisessä kirkossa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evigt Kirjoitettu August 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2009 Heissan Lahden leidit, täällä yksi ensi kesän morsian. Kamalasti ei taida muita kesän 2010 morsioita linjoilla olla, tai ainakkaan tässä ketjussa. Meidät vihitään 17.7.2010 Mukkulan kirkossa ja hääjuhlaa vietetään Poliisien majalla parin kilometrin päässä kirkosta. Me tosin asutaan nyt Keski-Suomessa, mutta molempien perheet asuvat Lahdessa/lähellä sitä, joten tuttu kaupunki on, hyvässa ja pahassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJHK Kirjoitettu September 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2009 Täällä yksi lahtelainen morsian! Tosin häitä vietetään ensin vihkimisellä Hämeenkosken kirkossa ja juhlien Toivolan nuorisoseurantalolla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vihqu Kirjoitettu November 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 9, 2009 Ilmottaudun mukaan. Tosin Heinolassa menemme naimisiin emmekä ole kumpikaan Heinolasta tai Lahdesta. Asumme pk-seudulla, mutta valitsimme tuon sukulaisten kannalta. Heinolan kk kirkko on aivan ihana ja siellä meille on kirkon siunaus tulossa, juhlat juhlimme Hopeaniemessä 28.08.2010 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ninetta Kirjoitettu November 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 23, 2009 Mukana! Häät elokuussa 2011, vihkiminen Hollolan kirkossa ja juhlapaikkana on Lehmonkärki DJHK: Ootko Hämeenkoskelta? Mun sulho on kotosin sieltä niin saatattepa olla tuttujakin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJHK Kirjoitettu December 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 6, 2009 Mä olen Hollolasta kotoisin, mutta mun sulho on myös Hämeenkoskelta. HMMM Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ninetta Kirjoitettu December 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 10, 2009 Hih, no sit ne iha varmasti ainaki tietää toisensa luulen ainaski ko siellä kaikki tietääpi toisensa jotain kautta ^^ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nina84 Kirjoitettu January 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2010 Täällä myös yksi lahtelainen morsian! 21.8.2010 menemme naimisiin Joutjärven kirkossa ja juhlat on Lepolan loma- ja kurssikeskuksessa Ahtialassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts