km80 Kirjoitettu December 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 5, 2005 Täytyy minunkin tunkea nokkani tähän ketjuun, vaikka häät olivat jo toissa kesänä Minä en allekirjoita tuota Karolineburgin huonoa palvelua! Meillä ainakin kaikki sujui hienosti, meidän mielipiteitämme kuunneltiin ja kunnioitettiin. Sitä pitää vain tiukasti sanoa, jos on erimieltä jostakin asiasta ja sanoa selvästi mitä haluaa. Ainakin me saimme paikan henkilökunnalta kullanarvoisia vinkkejä juhlien järjestämiseen ja juhlapäivämme oli oikein onnistunut Ikävää jos kaikilla niin ei ole käynyt... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilliputti Kirjoitettu December 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 16, 2005 km80, mä olen kuullut, että karolineburgissa tarjoilijat saattaa olla tosi töykeitä vieraille ja mm. joissain häissä olivat pukeutuneet ihan farkkuihin ja t-paitaan. Näähän voi olla ihan juttuja mutta... : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonjaK Kirjoitettu December 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 22, 2005 Joulun tarkoitusKeskellä kiireiden, arkisten askarten, mietin ja murehdin: "Tuleeko jouluni jouluksi, saanko kaiken valmiiksi, mitä antaisin Sinulle, mitä tekisin toisille, entä jos jääkin jotain tekemättä, kyselen hymyilemättä." Näen peilistä kasvot kovat, pelästyn, koska ne ovatkin ikiomat. Kyllä nyt on pakko pysähtyä ja hetkeksi hiljentyä. En ikinä tätä maailmaa valmiiksi saa, eikä se huomaa yhtä ahertajaa. Ei joulu tule sydämeen, jos kaiken tuhlaa kiireeseen, silloin oman juhlani vain pilaan kun riemuitsisin siitä sen sijaan. JOULUN TARKOITUS ON AIVAN TOINEN, JA SEN SANOMA SUURENMOINEN! JOSPA ANNANKIN LAHJAKSI AIVAN UUTTA, ITSESTÄNI VAIKKA ILOISUUTTA! RAKKAUTTA JA LÄMPÖÄ JAKAKAAMME, NIIN ITSEKIN SITÄ SILLOIN SAAMME. MITEN IHANAA ONKAAN JOULUN ODOTUS, KUN RINTAA EI PAINA AHDISTUS. ---- tonttu tuntematon ---- Oikein rauhallista ja lämpöistä joulua Kainuun morsiammille! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
km80 Kirjoitettu December 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2005 km80, mä olen kuullut, että karolineburgissa tarjoilijat saattaa olla tosi töykeitä vieraille ja mm. joissain häissä olivat pukeutuneet ihan farkkuihin ja t-paitaan. Näähän voi olla ihan juttuja mutta... :WHAT?! Meidän häissä ainakin olivat koko hankilökunta pukeutuneina mustiin housuihin/hameisiin ja valkoisiin paitoihin, ihan piti kuvista tarkistaa Ja en ole tähän päivään kuullut keneltäkään häävieraistamme huonoa palautetta heidän käytöksestään... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Secrecy Kirjoitettu January 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2006 Vai on kko remontissa... Mutta tuskin se meitä haittaa. Tietääkö kukaan kuinka ajoissa vihkimisaikoja pitää/saa olla varaamassa ulkopaikkakuntalaisen? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ennu. Kirjoitettu January 15, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2006 Minä kävin muutama viikko sitten sovittamassa hääpukuja Sotkamossa Muoti ja Käsityössä enkä mene enää toista kertaa. Palvelu oli todella huonoa enkä meinannut saada yhtään pukua sovittaa, vaikka olin varannut ajan. Hinnat ovat kylläkin ihan kohtuulliset ja valikoimaakin löytyy, mutta itse ostin puvun muualta.Mulle kävi myös just näin. En suosittelisi paikkaa... > Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
km80 Kirjoitettu January 15, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2006 Vai on kko remontissa... Mutta tuskin se meitä haittaa. Tietääkö kukaan kuinka ajoissa vihkimisaikoja pitää/saa olla varaamassa ulkopaikkakuntalaisen?Me saatiin varattua ihan heti samana päivänä kuin paikkakuntalaisetkin eli 1.9. kun ajat tuli jakoon. Muistaakseni kysyivät kuitenkin, että kuuluuko jommankumman vanhemmat kyseiseen seurakuntaan? Näin ainakin hämärästi muistelen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Secrecy Kirjoitettu January 16, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2006 Muistaakseni kysyivät kuitenkin, että kuuluuko jommankumman vanhemmat kyseiseen seurakuntaan?No toivottavasti tätä ei vaadita kuitenkaan. Riittääköhän "korvaukseksi", jos näin on joskus ollut.. Kiitos kuitenskin päivämäärästä. Tiedänpähän milloin pitää olla kärkkymässä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clementine Kirjoitettu January 23, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2006 Hei! Tietäisikö joku täällä, mistä saisi rakennekynnet Kajaanissa? Voitteko suositella jotakin hyvää paikkaa? Olisin tiedosta niin kiitollinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lil`A Kirjoitettu January 24, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 24, 2006 Suositelkaa kivaa ja rentoa pappia Kajaanista ;DRakennekynsiä laittaa muistaakseni Kauppakadun kauneushoitola (Marjaana tai jotakin) ja se Vero Modan vieressä oleva. Ilmeisesti tekevät geelikynsiä...? Kantsii soittaa paikkoihin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
km80 Kirjoitettu January 25, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2006 Suositelkaa kivaa ja rentoa pappia Kajaanista ;DTaina Manninen vihki meidät ja on todella ihana ihminen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ennu. Kirjoitettu January 25, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2006 Suositelkaa kivaa ja rentoa pappia Kajaanista ;DRakennekynsiä laittaa muistaakseni Kauppakadun kauneushoitola (Marjaana tai jotakin) ja se Vero Modan vieressä oleva. Ilmeisesti tekevät geelikynsiä...? Kantsii soittaa paikkoihin.Kauppakadulla on Merjaana ja Vero Modan vieressä Kauneusaitta. Oon kuullu, että tuo jälkimmäinen on halpa, mutta ei kovin laadukas. Omaa kokemusta on ripsien kestoväristä... värin laittaja vähän "mokas" ja mä kuljin sitte kuukauden päivät silmä mustana. : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lil`A Kirjoitettu January 25, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2006 Taina Manninen vihki meidät ja on todella ihana ihminen Hmm, naispapista vähän haaveilinkin... taidamme pyytää häntä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lil`A Kirjoitettu January 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2006 Entäs kaupungin kuvaajat; kenestä hyvää sanottavaa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonjaK Kirjoitettu January 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2006 Kuvaajan nimeä en nyt millään saa päähäni, mutta Kuva-Pisteen vaalean mies kuvaajan on otoksia olen nähnyt ja tykkäsin. Vaikutti olevan myös erittäin innostunut ammatistaan. Kerran kun tapasin hänet, en meinannut eroon päästä, kun erhdyin kysymään valokuvauksesta jotain! Puhetta olisi riittänyt aiheesta enemmänkin. Sellainen rennon oloinen kaveri.Mutta minullakin olisi tärkeä kysymys: kuka on Kajaanissa/kainuussa tosi hyvä OMPELIJA? Hääpukuni haluaisin teettää ja etsin ammattitaitoista ompelijaa, jolla on kokemusta hää/vanhojenpäiväpukujen ompelemisesta. Pitäisi luonnistua korsetti luineen ja muinee. Kertokaa pliis! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Vanilla_ Kirjoitettu January 30, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2006 Itse otin rakennekynnet Monassa ja olin todella tyytyväinen. Hinta oli muistaakseni n. 80 e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samikki Kirjoitettu January 31, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2006 Entäs kaupungin kuvaajat; kenestä hyvää sanottavaa? Pörin kuvaamo on todella laadukas paikka ja miellyttävä palvelu. Ottaavat aivan ihania kuvia. Kannattanee soitella ajoissa, koska heillä on varmasti kesälauantaisin kysyntää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lil`A Kirjoitettu January 31, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2006 Pörin kuvaamo on todella laadukas paikka ja miellyttävä palvelu. Ottaavat aivan ihania kuvia. Kannattanee soitella ajoissa, koska heillä on varmasti kesälauantaisin kysyntää.Mietinkin tuota Pöriä... Onneks meillä ei oo hätäpäivää, kun häämme on sesongin ulkopuolella... Ehkä soittelen sinne heti huomenna enivei. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonjaK Kirjoitettu February 1, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2006 Onko hyvistä ompelijoista kellään tietoa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lady_Myria Kirjoitettu February 1, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2006 Onko hyvistä ompelijoista kellään tietoa? Kontiomäessä on joku nainen, mutta enpä nyt muista nimeä. : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macao Kirjoitettu February 2, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2006 Heissan, Onko kenelläkään kertoa lisää kokemuksia kuvaajista? Pöriä olin vähän itse ajatellut, mutta entäs Hynninen? Onko kukaan käynyt siellä? Lisäksi kaipaisin kertomuksia Siriuksessa häitään viettäneiltä/viettäviltä. Millaista oli? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hattara Kirjoitettu February 2, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2006 Pöriä olin vähän itse ajatellut, mutta entäs Hynninen? Onko kukaan käynyt siellä?Minä kävin Hynnisellä otattamassa ison läjän studiokuvia mm. perheeni kanssa. Muutama kuvista oli ihan siedettäviä, mutta suurimpaan osaan olimme koko porukka pettyneitä. Moni kuva meni pilalle jo ihan siitäkin syystä että jollain oli silmät kiinni tai muuten vaan "kelvoton" ilme. Ihan perusjuttuja siis! Kuvaajan kanssa ei löytynyt yhteistä säveltä, hän ei osannut ohjailla meitä oikein. Myöhemminkin kuvia lunastaessani kuvaaja oli tosi tympeän oloinen, mutta muu henkilökunta sentään ihan asiallista ja mukavaa.En voi suositella, jäi harmittamaan että kalliista kuvauksesta ei tullut montakaan hyvää kuvaa. Hinta oli muistaakseni ihan keskitasoa, mutta kokonaissumma oli iso kun otimme useamman erän kuvia. En aio mennä toiste kuvattavaksi tuohon liikkeeseen.EDIT: muokattu viestiä selvyyden vuoksi, huonoa palvelua saatiin nimenomaan Hynnisellä eikä Pörillä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lil`A Kirjoitettu February 2, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2006 Minä kävin tuolla otattamassa ison läjän studiokuvia mm. perheeni kanssa. .Tarkoitat ilmeisesti Hynnistä (ei Pöriä) ? Entäs Kuva-Pistestä onkos kokemuksia? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilliputti Kirjoitettu February 2, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2006 Me käytiin kuvissa Pörillä. Mielestäni kuvat on hyvin onnistuneita, mieluisia olisi löytynyt paljon! Ainoa asia mikä jäi vaivaamaan oli, että varatessa sanoin haluavani myös mustavalkokuvia ja seepie(?)kuvia, varsinaiseen kuvaukseen mentäessä en muistanut niistä erikseen mainita ja nepä sitten jäivät ottamatta. :-/ No, teki meille jälkeenpäin värikuvasta mustavalkoisen ja tuli kyllä ihana! Taustat kannattaa tarkistaa myös etukäteen, meillä muutamassa kuvassa on tosi ruma kangas taustalla, mutta onneksi kuvia otettiin erilaisilla taustoilla.Kuva-pisteellä on ainakin ikkunassa hyviä kuvia, ne on kaikki miljöökuvia, muutamia studiokuvia heiltä olen nähnyt , eikä ne minusta ollut kovin hyviä. Elikäs jos kuvaus miljöössä niin sitten varmaan kannattaa harkita. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonjaK Kirjoitettu February 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2006 Minä olen myös saanut huonoa ja erittäin ylimielistä palvelua Hynnisellä > Kuvaajan kanssa silloin asion. En kylläkään kuvaus, vaan digin osto asioissa. Jäi kyllä sieltä ostamatta. Mutta yhä olisi ompelija tarpeen! Paljastakaa salaiset tietonne! Onko joku tosi hyvä? Tai kannattaako joku paikka kiertää kaukaa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts