Eagle Kirjoitettu September 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2007 Empsulta kävi käsky. Uudet Porin pirut pystyyn. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merja Kirjoitettu September 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 26, 2007 Käyty korkkaamassa uusi Porin pirut foorumi.Kaikki porilaiset tulkaa miittiin perjantaina 28.9. klo 18.Paikkana Olivo.Käykää ilmoittautumassa naikkaritapaamiset ketjussa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kirsikk.a Kirjoitettu September 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 27, 2007 Kait mäkin voin Porin piruihin ilmottautua, vaikka porilainen en olekaan. :Ulvilassa asustellaan, miekkonen alkuperäinen ulvilalainen, minä kotoisin pohojanmaalta. Elokuussa 2009 olisi tarkoitus mennä naimisiin. Ulvilan kirkossa vihkiminen ja juhlat jossain :-?Luultavasti juhlat Ulvilassa, katsotaan löytyykö sopiva paikka. Hannulan Hovista haaveilen, mutta siitä kun ei tietoa löydy mistään, niin täytyy odottaa siihen asti, että aloitan paikkoihin soittelun.Mutta mukana siis ollaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eagle Kirjoitettu September 27, 2007 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu September 27, 2007 Tervetuloa joukkoon Kirsikk.a. Meillä oli juhlat Ulvilan Villa Hellerannassa ja oli ihan mukava paikka. Ruoka oli hyvää : Voin suositella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maar-i Kirjoitettu September 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 28, 2007 Tää ilmoittautuu taas Porin Piruihin!Häät suunnitelmissa toukokuussa 2008. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaMaria Kirjoitettu September 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 28, 2007 korkkaanpa mäkin tämän. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neitoperho-78 Kirjoitettu September 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2007 Täällähän on paljon uusia ihmisiä! Olisiko kukaan riisikoria vailla? Mulla olisi kori myynnissä. Meillä oli siinä ruusun terälehtiä vieraiden heiteltäviksi kirkosta poistuttaessa. Katso linkki!http://www.naimisiin.info/cgi-bin/yabb21/Y...um=1183365311/0 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mönkiäinen Kirjoitettu September 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2007 Löysinpäs minäkin tänne Harmi, etten ole huomannut tuota miittiä, ois ollut hauska nähdä Porilaisia naikkareita ihan livenä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helga Kirjoitettu September 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2007 Korkataan tämäkin porilaisten ketju . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaMaria Kirjoitettu October 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2007 Löysinpäs minäkin tänne Harmi, etten ole huomannut tuota miittiä, ois ollut hauska nähdä Porilaisia naikkareita ihan livenä No tulet sitten seuraavaan miittiin ;Dpidetään sellanen vielä ennen vuodenvaihdetta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maikku83 Kirjoitettu October 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2007 Jahas, korkkausta vailla tämä ketju Multakin meni ihan ohi toi miitti.. noh, ehkä ens kerralla =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kirsikk.a Kirjoitettu October 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 3, 2007 Eagle, muuten toi Villa Helleranta ois hyvä, mutta halutaan yks iso tila koko hääporukalle, ja se ei sielä onnistuisi. :-/ Senkin takia se olis hyvä paikka, kun asutaan aika lähellä sitä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Me2Yhdessa Kirjoitettu October 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 4, 2007 Korkkauksella minäkin... ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Janika Kirjoitettu October 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2007 Liityn ketjuun mukaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
star Kirjoitettu October 21, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 21, 2007 Mites mä löysin tänne vasta nyt 8-)Noh, mukana ollaan kuitenkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaMaria Kirjoitettu October 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2007 Tapaaminen Porin naikkareiden kesken Soittoruokala Saha keskiviikko 5.12. klo 18 käykääpä katsomassa ilmottautumisketju osoitteessa. http://www.naimisiin.info/cgi-bin/yabb21/Y...1082108437/1320ja kaikki vaan rohkeasti mukaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Me2Yhdessa Kirjoitettu November 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2007 Piti nostaa tuolta toiselta sivulta ylös... : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leleth Kirjoitettu December 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 12, 2007 Onko kenelläkään antaa vaikka yv:nä kuvia Villa Hellerannasta? Kun juhlapaikkaa etsitään Pori-Ulvila akselilta n. 50 hengen hääseurueelle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ripale Kirjoitettu December 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 12, 2007 Leleth hei! Meillä myös ajatuksena (tai mulla enemmän) Villa Helleranta. Meidän hääporukka olis sellaiset 70-80 hlöä. Eli jos jollain kuvia, niin mulle kans. Kiitos ja niiaus! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emmiina Kirjoitettu January 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 3, 2008 Toivottavasti teistä arvon leidit on apua. Mulla on nettiosoite hukassa. Kyseessä on firma josta voi vuokrata kukkia, astioita, kehyksiä, kaikkea häätavaraa ja mun mielestä se oli Porissa. Osaako kukaan auttaa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emilian79 Kirjoitettu January 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2008 Minäkin ilmoittaudun mukaan joukkoon. Olen nyttemmin espoolaistunut, mutta olen Porista kotoisin ja häitä vietetään Porissa kesällä 2009. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikku-my Kirjoitettu January 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2008 Toivottavasti teistä arvon leidit on apua. Mulla on nettiosoite hukassa. Kyseessä on firma josta voi vuokrata kukkia, astioita, kehyksiä, kaikkea häätavaraa ja mun mielestä se oli Porissa. Osaako kukaan auttaa?www.juhlaunelmat.fi kenties? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
alizah Kirjoitettu February 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2008 (muokattu) Yksi porilainen myös ilmoittautuu.Häät 080808.Blogini löytyy täältä! Muokattu: February 20, 2008, käyttäjä: alizah Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeminia Kirjoitettu February 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2008 Tässä taas yksi Porilainen pirutar ilmoittautuu mukaan kööriin..Häät meillä 13.9.2008 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morsian 1.8.2009 Kirjoitettu February 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 29, 2008 Ilmottaudun myös porilaiseksi morsiammeksi.Naimisiin me mennään 1.8.2009 Ulvilan kirkossa.Oon uusi käyttäjä täällä ja oon vielä vähän hukassa, et mitä kaikkea kivaa täältä naikkareiden sivuilta oikeen löytyykään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts