Guest Jenska Kirjoitettu August 28, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2012 Heips! Mietin kuumeisesti hääpuvun ostoa. Olen rv 16 ja vatsa alkaa kasvaa kovaa vauhtia. Laskettu aika helmikuun alussa ja häitämme juhlitaan kesäkuun alussa, joten hääpuvun ostoon jää hyvin minimaalisesti aikaan. Mitä mieltä olette, kannattaisiko mennä ostamaan nyt mahdollisimman pian vai suunnata sitten maalis-huhtikuussa vasta puvun ostoon? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
helmiäinen2013 Kirjoitettu August 28, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2012 Itse ostaisin vasta lähellä häitä..Oman kokemuksen mukaan keho muuttuu tosi paljon siinä raskauden/synnytyksen/imetyksen aikana. Maha pienenee omaan tahtiinsa synnytyksen jälkeen ja rinnat muuttavat kokoaan vähän väliä (alun maidonnousu, sen tasaantuminen yms.) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotto Kirjoitettu September 8, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2012 Mäkin ostaisin vasta häiden lähellä. Keho muuttuu paljon ja palautumista vaikea etukäteen ennustaa. Mulla vauva nyt puolivuotias ja loppuraskaudessa rinnanympärys levisi niin ettei vanhat rintsikat mahdu edelleenkään ympärykseltään kiinni vaikka raskauskiloista kutakuinkin oonkin jo päässyt. Samoin lantio leveämpi nyt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeNNi Kirjoitettu September 12, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 12, 2012 Meidän poika syntyi huhtikuun alussa, häät oli elokuussa 4 kuukautta myöhemmin. Puvun tilasin netistä jo raskauden puolivälissä. Löytyi mieluinen, sivuilla oli annettu hyvät mitat ja puvun selässä oli nyörit. Istui kuin nakutettu päälleni hääpäivänä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
J<3T Kirjoitettu September 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2012 Onko tämä ensimmäinen lapsesi? Ensimmäisen kohoralla kroppa muuttuu kaikista eniten. Toki seuraavatkin raskaudet muuttaa sitä jonkin verran. Itse ostaisin puvun vasta lähempänä hääpäivää, samoista syistä mitä täällä on jo mainittu. Onko vuokrapuku mahdollisuus? Silloinhan vuokraamo tekee muutokset pukuun lähempänä hääpäivää, mutta unelmiensa puvun voi jo käyrä varaamassa. Tai mikseipä sitä ostopukua voisi vierä ompelijalle... Puvun mallia kannattaa miettiä - aiotko imettää lastasi hääpäivänä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts