Guest tulevamorsio. Kirjoitettu August 25, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2012 ..häissänne?Jännittikö? Olen alkanut pohtia, uskaltaisinko lurauttaa jonkun suloisen rakkaushömpötyksen. Ääntä minulla ei omasta mielestäni ole, kuin ihan normaalin verran - jotkut kaverit taas ovat kehuneet. Mutta jos sitä vaikka onnistuisi salassa muutaman laulutunnin ottamaan.. Tai sitten jää ajatuksen tasolle.Luulen, että herra olisi kyllä todella otettu. Eihän siellä tietty häpäise itseään kun suvulle ja kavereille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malyn Kirjoitettu October 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2012 ^ oiii mietin ihan samaa! Haluisin niin toteuttaa tuon idea mun sulholle. Mulla on kyllä rytmitajua, mutta ei niinkään lauluääntä.. haittaneekohan tuo, jos laulaa vaikka alkuperäisen biisin laulajan 'päälle'? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bride Kirjoitettu October 29, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2012 ^ oiii mietin ihan samaa! Haluisin niin toteuttaa tuon idea mun sulholle. Mulla on kyllä rytmitajua, mutta ei niinkään lauluääntä.. haittaneekohan tuo, jos laulaa vaikka alkuperäisen biisin laulajan 'päälle'?Haittaa, älä tee sitä. Pyydä mieluummin jotain, joka osaa laulaa, esittämään vaikka jokin teille yhteinen tärkeä kappale. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malyn Kirjoitettu October 29, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2012 ^ hehee, olikohan tuo kaunis ilmaus sille, että tuore sulho lähtee karkuun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elspeth Kirjoitettu January 22, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2013 Haluisin ihan hirmuisesti laulaa miehelle kauniin laulun mutta oma lauluääni on hyvin heikko enkä taida pysyä edes nuotissa eli luultavasti haaveeksi jää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
- MEF Kirjoitettu January 22, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2013 Haluaisin mutta en tiijä... On ehkä liian "arvasin" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts