syksyllä2012 Kirjoitettu August 15, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2012 En malta olla kokeilematta, löytyykö täältä muita Satakuntalaisia. Porille ja Raumalle näytti olevan omat keskustelunsa, mutta onko täällä pienemmistä kunnista porukkaa? Itse asustelen nykyään Tampereella, mutta lapsuuteni olen asunut alle 3000 asukkaan kunnassa, ja sinne ollaan tulossa häätkin viettämään syyskuussa.Muita? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaylan Kirjoitettu August 16, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2012 Raumankin ketju on ollut kuolleena jo aika pitkään... Ja samma här, asustelen Tampereella, mutta häitä juhlitaan Satakunnassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
syksyllä2012 Kirjoitettu August 22, 2012 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2012 no eipä meitä montaa näytä täällä olevan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kihaajo Kirjoitettu October 19, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 19, 2012 Täällä ilmoittautuu yks Raumalainen syyskuu -13 morsian. Täällä foorumissa on muutenkin aika hintsusti tarjolla palveluita Satakunnan alueelta.Minulla hukassa hyvä bandi ja kuvaaja. Olen aika nirso varsinkin kuvaajan suhteen, joten ehdotuksia otetaan vastaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaimoksi2014 Kirjoitettu January 15, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2013 Me juhlimme häitä 2014 Luvialla Tasalassa.Niin kuin aloittajakin, asustelen itse jo muualla,mutta häitä on kiva tulla viettämään kotiseudulle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ipsu_ Kirjoitettu February 11, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2013 (muokattu) * Muokattu: March 11, 2013, käyttäjä: I-P Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katinka26 Kirjoitettu April 8, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2013 Me sanotaan tahdon elokuussa 2015 Reposaaren kirkossa Porissa. Mies on paljasjalkainen porilainen, minä Kokemäeltä Harjavallan kautta porilaistunut daami. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talven morsian Kirjoitettu February 22, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2015 Satakunnasta täälläkin ja häitä vietettiin viime helmikuussa Sammin Ratsutilalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky7 Kirjoitettu March 24, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2015 Täällä yksi satakuntalainen 2016 kesälle häitä suunnitteleva. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jemppuli Kirjoitettu July 10, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2015 Tiedättekä satakunnassa hyviä valokuvaajia? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
raumlaine morsia Kirjoitettu August 19, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2015 Raumalla juhlitaan häitämme 2017. zorronya 1 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts