Morsian_88 Kirjoitettu August 22, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2013 Mun tytär tulee olemaan mun morsiusneito, hän on silloin 5,5v uskoisin että kaikki menee hyvin Sulhaspoikana on ehkä poikani joka on silloin 2v <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mittumaarit Kirjoitettu September 20, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2013 Meillä suunnitelmissa morsiustytöksi veljentytär 3v Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukkamaaria2014 Kirjoitettu October 26, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu October 26, 2013 Meille morsiusneidoiksi tulee olemaan 6- ja 9-vuotiaat tytöt. Molemmille hankitaan samanlaiset kauniit mekot. Neitojen tehtävänä on jakaa häävieraille saippuakuplat ja ruusunterälehtien ripotteleminen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sith Kirjoitettu October 26, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu October 26, 2013 Miehen 10 ja 12 vuotiaat tyttäret saavat näillä näkymin tehdä kunniakujan meille seremonian jälkeen valomiekoin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christabel- Kirjoitettu January 9, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2014 Meillä tytöt tuolloin viikkoa vaille 3v ja toinen 4v. Lähipiiriin kuuluva morsiuspoika 3,5v Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hirilore Kirjoitettu January 9, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2014 Meille ei tule morsiuslapsia, kun mun sisaruksilla on yhteensä 5 lasta ja miehen veljillä on tällä hetkellä yhteensä 3 muksua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vilma15 Kirjoitettu March 5, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2014 Meille tulee norsiustytöksi yhteinen kummityttömme joka on häiden aikaan reilu 2 vuotias. Sulhaspojiksi pyydämme omia kummipoikiamme jotka ovat häiden aikaan 3,5v. ja melkein 4v. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pedra Kirjoitettu March 17, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2014 Meillä morsiustyttönä tyttäremme 1,5 v. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tylleröinen-88 Kirjoitettu March 18, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 18, 2014 Meillä oli sulhaspoikana miehen 6v kummipoika ja morsiustyttöinä hänen 5v siskonsa ja miehen siskon 5v tyttö. Tytöt ovat lähes parhaita kavereita, joten ei tarvinnut pelätä että ainakaan toisiaan ujostelisivat. Sulhaspoika seisoi bestmanin kanssa edessä ja morsiustytöt kävelivät minun ja isäni edellä kaasojen kanssa. Kaasoja oli myös kaksi, joten kumpikin nappasi kädestä yhtä morsiustyttöä. Toimi meillä tosi hyvin, kun kaasot "määräsivät tahdin" niin etteivät tytöt jääneet ihmettelemään käytävälle liian pitkäksi aikaa. Ja oli varmaan helpompi myös kävellä käytävää ihmisten edessä, kun oli aikuinen siinä vieressä. Oltiin etukäteen sovittu, että sitten kun lapsia alkaa kyllästyttää tai ujostuttaa, niin kipaisevat penkkiin vanhempiensa viereen istumaan, mutta eivät malttaneet vaan kaikki kolme seisoivat tosi hienosti ja nätisti alttarin vieressä edessä koko seremonian ajan, voi että olin ylpeä meidän morsiuslapsosista <3 Muuta tehtävää heillä ei ollut, sulhaspojalla tietysti sormustyynyn pitäminen ja tuominen meille oikeassa kohdassa. Onneksi sormukset oli hyvin solmittu kiinni tyynyyn Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hea Kirjoitettu July 3, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 3, 2014 Meillä on 7 täyttävä morsiustyttö ja 9-v. sulhaspoika. Ovat sisaruksia ja miehen veljen (=bestman) lapsia. Tehtävänä heillä on jakaa ohjelmalehtiset vieraille kirkon ovella ja kulkea hääparin edellä kirkon käytävää sekä JOS meillä tulee jotain heitettävää (ohraa), niin huolehtivat, ehkäpä äitinsä kanssa, siitä että halukkaat vieraat saavat jotain heitettäväkseen. (En vain välttämättä halua mitään jyviä kampaukseeni tms. niin saa nähdä, joutuvatko vieraat tyytymään taputtamiseen.) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.I Kirjoitettu July 4, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 4, 2014 Meillä on kaksi tyttöämme 3 ja 6v. Poikamme 8v. Ja kummitytöt 8 ja 10v sekä miehen siskontyttö 8v. Että ihan hyvin porukkaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kilosilli Kirjoitettu January 20, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2015 Tarkoitus olisi pyytää kummipoikaamme. Olisi häiden aikaan 2,5-vuotias. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balafre Kirjoitettu January 20, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2015 Sormuspoikana toinen omista pojistani, toiselle keksitään jokin toinen oma kunniatehtävä. Pojat häiden aikaan 6 ja 7.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pippuripähkinä Kirjoitettu June 3, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2015 Olen tässä pari päivää pyöritellyt ajatusta morsiustytöistä. Oma pikkusiskoni häiden aikaan 11v, veljentyttö 9v ja yksi siskontytöistä 10v. Mutta pitää vielä kypsytellä. Lisäksi mietin että 7v kummipojalle olisi kiva myös jokin tehtävä saada. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adiela Kirjoitettu July 1, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2015 Itse ajattelin pyytää omaa kummityttöäni. Hän olisi häiden aikaan 2 vuotta ja 2 kk Ensin mietin ettei meillä tule ketään, että eihän meillä ole yhtään sellaisia varteenotettavia lapsia. En taas osannut ajatella että 6viikkoinen kummityttönihän on oletettujen häiden aikaan jo 2 - vuotias. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ihaapa Kirjoitettu January 3, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu January 3, 2016 Suunnitelmissamme on pyytää häiden aikaan 5½-vuotiasta kummi-/veljentyttöäni morsiusneidoksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
giraffe Kirjoitettu January 8, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2016 Meillä tulee miun serkkutytöt, häiden aikaan 10v. ja 5v. 5v neiti on jo todella innoissaan roolistaan ja on jo harjotellut kukkien heittoa hokee äidilleen "joko ne häät on jo" :DD Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ihaapa Kirjoitettu January 9, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2016 Tuon takia olen miettinytkin että tohdinko vielä sanoa mitään.. Raukka odottaa muuten niin intona ja häihin aikaa 8 kk.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maakaliina Kirjoitettu February 2, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2016 Meillä tulee mun kummityttö 5v, sulhon kummityttö 3v ja bestmanin tytär 2v. Onpahan vara jonkun jänistääkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts