Maijutius Kirjoitettu July 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2012 Haluaisin käyttää oikeita vaahteran lehtiä koristeluun ja muuhun hääaskarteluun. Olisiko teillä heitellä erilaisia vinkkejä miten kannattaa kuivattaa yms. Säilyykö ihan vaan kun kuivattaa, eli mureneeko helposti ja saako niistä tehtyä enää mitään kun kuivattaa? Muutenkin ihan kaikki vinkit ja kuvat on tervetulleita. Mulla tässä nyt kuitenkin kaks vuotta aikaa häihin, että ehtii vielä ensi syksynäkin ottaa uusiksi jos tämän syksyn keräys-kuivaus-askartelut menee pieleen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotto Kirjoitettu July 31, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2012 Mä oon lukenut jostain, että niitä kuivattuja voi suihkuttaa hiuslakalla niin säilyy paremmin. Tarvii koittaa. Tarkotuksena tänä syksynä kuivata lehdet ens syksyn häihin prässäämällä. Nyt oon ruvennut miettimään että pystyykö niitä kuivaamaan prässäämättäkin? Siis ihan sellaisenaan, että olis luonnollisemman näköisiä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest s1ppe Kirjoitettu October 6, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2012 Sellaisenaan kuivaamalla keltainen vaahteranlehti muuttuu ruskeaksi ja menee ihan käppyrälle:/ Tässä hyvä ohje kullekin kasville, vaahteranlehdelle suositellaan juurikin tuota prässäämistä:http://www.ess.fi/?article=296933 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts