MotherLion Kirjoitettu July 21, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2012 Sellasta tietoo etsin et mistä voi ostaa sellaisia riisipaperin tyyppisiä ohuita pyyhkeitä, esim jos alkaa kasvojen iho kiiltään hermostuksesta (hih alttarilla), jostain olen lukenut et ne imee ihon rasvaisuutta.Samalla meikki pysyy raikkaana. Ja sopii vaikka sulhasen kasvoillekkin "pyyhkeitten" nimikin hakusessa.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu July 21, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2012 Tarkoitatko ehkä puuteripaperia? En itseasiassa tiedä, onko se tuotteen "virallinen nimitys", mutta olen löytänyt sellaista joskus ainakin Stockalta. Hyvin pitää kiillon poissa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotherLion Kirjoitettu July 22, 2012 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2012 Daliya..Puuteripaperia tarkoitin.. =) kiitokset kuin sain näin nopeaa vastauksen. Täytyypä käydä stockalta kattelemassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu July 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2012 Toivottavasti löytyy Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bero Kirjoitettu July 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2012 Myös Rizla-paperit ajavat saman asian. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fairybride Kirjoitettu July 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2012 Minä olen ostanut puuteripaperia Bodyshopista, sieltä siis pitäisi myös löytyä. Oivallinen tuote. =) Jos joka välissä lisää normi-puuteria, alkaa vähitellen olla aika pakkelissa... sen sijaan puuteripaperi poistaa kiillon imemällä rasvaa mutta lisäämättä ihoon uutta (ainakaan paksua) puuterikerrosta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m_my Kirjoitettu August 14, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2012 Hyvä idea tuo Rizla-paperi, jos oikeasti toimii! Stockalta tai Sokokselta olen minäkin ostanut, joskus muinoin kun ostin Bodyshopin papereita ne olivat ainakin silloin omaan makuuni liian paksuja ja puuterisia, haluan nimenomaan sellaisia joilla taputetaan vaan se kiilto pois. Sephoran paperit on parhaita, harmi vaan kun niitä ei taida Suomesta saada. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liljankukkanen Kirjoitettu June 26, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2014 Nostelen vanhaa ketjua suosittelemalla Stockmannilta saatavia Lehcaresor Rachel -puuteripapereita, joilla on kaiken lisäksi enemmän kuin erinomainen hinta-laatusuhde. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenni Elisa Kirjoitettu September 17, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2014 Hyvä tietää toi puuteripaperi, taidan hakea kaupasta! Tulin juuri koemeikistä, japyöilin kotiin parin kilsan matkan, ja oli vähän liikaa vaatetta päällä. Kaksi kaunista hikivanaa meni ohimoilla, ja tuli heti kauhuajatus mieleen, että mitä jos alan hikoilla samalla tavalla parin viikon päästä häissä? Toki ei ehkä vastaavaa urheilua tule harrastettua, mutta silti. Eli nämä puuteripaperit tulee niin hankintaan! Muutenkin, kun normaalisti en käytä mitään meikkivoidetta tai puuteria, niin tosi helposti tulee itselle kyllä tunkkainen olo meikissä, vaikka se kauniilta näyttäisikin. Hikoilu + meikkikerros on näin tottumattomalle ehostajalle kyllä kauhistus! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu September 17, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2014 Emotionissa oli kolmea eri valmistajan "puuteripaperia", hintaerot oli huimat. Ostin kokeeksi Durayn (ehdottomasti halvin) paketin. Se poistaa vain rasvaisuutta, mutta siinä ei siis ole puuteria. Vielä kun jostain löytäisi sellaista edullista puuterillista.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirtchili Kirjoitettu November 6, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu November 6, 2014 Meikkaaja laittoi kasvoihin jotain suihkutettavaa meikin kiinnitysainetta. Minun ei edes tarvinnut käyttää puuteripaperia vaikka olin sitä varannut mukaan. Kannattaa kysellä meikkaajalta meikinkiinnitysainetta jos käy meikissä ja kai noita aineita jossain Stockalla on myytävänäkin. Ajattelin kotiin hankkia jonkun aineen niin iltabilemeikin saisi pysymään paremmin. Pitää varmasti harjoitellan meikin kiinnistystä ihan arkimeikillä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts