Adelheid` Kirjoitettu June 8, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2012 Täällä voitais suositella toisillemme hyviä hää/avioliittoaiheisia leffoja. Ei haittaa vaikka olis kuinka siirappista !Itse voin aloittaa seuraavilla:- Miksi menin naimisiin? (otettiin vaan Filmtownin hyllystä joku ja osoittautui tosi hyväks ja koskettavaks leffaks ! )- Fireproof (yks mun suosikkeja ! ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sennay Kirjoitettu June 9, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2012 American Pie: The wedding! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mineayla Kirjoitettu June 9, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2012 American Pie: The wedding! Tää on kyllä huippu.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lauraliini- Kirjoitettu June 9, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2012 ^ Toi on kyllä hauska! En tiedä miksi mä oon niin tykästynyt kuka sanoo tahdon (my best friend's wedding) -leffaan.. <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
fairy_ Kirjoitettu June 10, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2012 Jumping the broom, mun tänhetkinen suosikki! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Layne Kirjoitettu June 10, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2012 (muokattu) -Hääheila (The Wedding Date) TÄÄ ON MUN SUOSIKKI, IHAN HUIPPU!-Kuokkavieraat (Wedding crashers)-Just Married-Rakastunut bestman (Made of Honor), täähän tuli just tv:stä. Ihana Patrick DempseyNäistä mä tykkään Edit: Mä lasken tänkin ehkä jollain tapaa hääleffoihin, ja tykkään kovasti: Karkausvuosi (Leap year) Muokattu: June 10, 2012, käyttäjä: Layne Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lady Kirjoitettu June 10, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2012 - "Häät mielessä" - pidin itse tosi paljon!- "Neljät häät ja yhdet hautajaiset"- "Tahdon naimisiin" (Muriel´s wedding) - omasta mielestä tosi huono leffa, mut hääaiheinen kuitenkin - "Odottamaton ehdotus"- "27 dresses- hääkuumetta"- "Kreikkalainen naimakauppa"- "Mamma Mia" (musikaali) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lady Kirjoitettu June 10, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2012 Ai niin , yksi jäi...- "Tahdon mutta en sittenkään" - sama idea kuin tossa Jennifer Lopezin tähdittämässä "Häät mielessä"-elokuvassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TINDE2013 Kirjoitettu June 10, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2012 The wedding Weekend (jostain ysärin lopulta? mutta musta ainakin tosi hauska ja symppis)Bride Wars (ihana!)Father of the Bride (myös ihana) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinta Kirjoitettu June 11, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2012 Bridesmaids, huippu! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
GingerKid Kirjoitettu June 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2012 Ikisuosikit hääleffoista on Neljät häät ja yhdet hautajaiset ja The Wedding Singer - Häälaulaja. Hauskaa ja viatonta häähömppää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luppis_ Kirjoitettu July 25, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2012 Itse suunnittelen reissua videovuokraamoon hakemaan Sinkkuelämää ykkösen ja Twilight nelosen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu September 4, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2012 Love wedding marriage, jossa pääosassa Mandy Moore, tuli justiinsa katsottua summanmutikassa. Kohtalainen muuten, mutta hyvä palauttamaan maan päälle Bridezillas:in jälkeen Mihinkö rakastuin hänessä alunperin? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Augusta* Kirjoitettu September 4, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2012 Meidän kylällä ei ole enää videovuokraamoa, mikä on kyllä suuri puute! Välillä sitä vain kaipaa kunnon leffailtaa, kun voi raahustaa verkkareissa videovuokraamoon ja valikoida sieltä kasan hääleffoja tai muuta hömppää ja iiiison pussin irtokarkkeja. Varsinkin jos on yksin kotona esim viikonloppuna. Mutta lähimpään videovuokraamoon on 80km. Bläääh. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu September 5, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 5, 2012 Meidän kylällä ei ole enää videovuokraamoa, mikä on kyllä suuri puute! Välillä sitä vain kaipaa kunnon leffailtaa, kun voi raahustaa verkkareissa videovuokraamoon ja valikoida sieltä kasan hääleffoja tai muuta hömppää ja iiiison pussin irtokarkkeja. Varsinkin jos on yksin kotona esim viikonloppuna. Mutta lähimpään videovuokraamoon on 80km. Bläääh.Noh kyllähän elokuvia saa muualtakin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milla- Kirjoitettu September 5, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 5, 2012 Häät mielessä Ei se nyt mikään älyttömän hyvä ollut, mutta hääaiheinen kuitenkiln. Jennifel Lopez on pääosassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu December 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 20, 2012 Menee hieman OT:ksi, mutta: hääaiheiset tv-sarjat! Justiinsa kattelen Don't tell the bride UK:ta (Häät sulhasen tapaan) ja leikin ajatuksella, että jos tuohon joutuisi! Tosin tippa linssissä noita loppuja katselee.. Muita sarjoja: Bridezillas, Whose Wedding Is It Anyway?, Platinium Weddings, My Big Fat American Gypsy Wedding (huh huh), Say yes to the dress. Suomessa: Satuhäät, Meidän häät, Neljät häät, ja ens kesälle ilmeisesti tulossa Kuninkaalliset häät. Joskus tais olla joku kakkuohjelmakin..? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adelheid` Kirjoitettu December 20, 2012 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu December 20, 2012 Morsianten sota on todella tragikoominen! Se on yhtä aikaa aivan kamala elokuva mutta toisaalta jotenkin koskettva. Enemmän ehkä ystävyydestä kertova. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iines01 Kirjoitettu December 23, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 23, 2012 Katottii eilen Wedding Daze. Oli kyllä hauska! Pääosassa American Piesta tuttu Jason Biggs ja Isla Fisher. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu March 5, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2013 (muokattu) Uusin löytöni: Momster of the Bride (nimi varmaan kertoo jo tarpeeksi... )EDIT: tuo on siis jenkkiSARJA. Tuon lisäksi vielä paria muuta sarjaa: Bridalplasty (morsiamet kisaa kauneusleikkauksista), Big Easy Brides (kaikenmaailman sekopäät menee 24h kappelissa New Orleansissa naimisiin), Tori and Dean Storibook weddings, Shredding for the wedding (parit laihdutuskisassa), Wedding Wars (parit selviytyjä-tyyppisessä kisassa), Brides of Beverly Hills. Ja Say yes to the dress bridesmaids --kyllä ne jenkeissä jaksaakin tehdä hääsarjoja! Ja lisätään elokuvalistalle vielä 21 tapaa pilata avioliitto Muokattu: March 7, 2013, käyttäjä: Tipzilla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kata89 Kirjoitettu March 6, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 6, 2013 Kuka sanoo tahdon -leffa on mun ykkössuosikki ja se on kyllä sitten siirappinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoryEmily Kirjoitettu March 16, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 16, 2013 Tällä hetkellä mun lemppari hääleffa on morsianten sota. Ihan huippu! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annok Kirjoitettu April 11, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 11, 2013 21 tapaa pilata avioliitto oli hauska suomalainen leffa, vaikkakaan ei toki pelkästään hääaiheinen. Tuo elokuva tuli mieleen, kun katselin että Vuoden se kestää on kans tulossa ensi-iltaan huomenna, senkin tahdon nähdä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iiinez Kirjoitettu April 16, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2013 Sarjoista näköjään Neljät häät pyörii taas uusintana Nelosella. Kyllä ei oo kukaan yhtä julma morsiamelle kuin toinen morsian. Villiä menoa! Viihteenä kyllä uppoaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annok Kirjoitettu April 30, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 30, 2013 Nyt on jostain syystä useempiakin hääleffoja tulossa tai jo parhaillaan teattereissa. Viime viikonloppuna käytiin katsomassa Vuoden se kestää, minä tykkäsin mutta muu seurue ei niin paljon. Kesäkuussa tulee teattereihin Yhdet häät ja kolme anoppia, se on kans nähtävä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts