Maibrith Kirjoitettu June 1, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 1, 2012 Onko teillä suositella ammattitaitoista kampaajaa ja meikkaajaa Vaasan seudulta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
amour-amour Kirjoitettu December 4, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 4, 2012 Olen käynyt teettämässä juhlameikin ja -kampauksen Artisticassa. Olin tyytyväinen lopptulokseen. Luultavasti menen samaan paikkaan hääkampaukseen ja -meikkiin. Muitakin ehdotuksia Vaasan keskustasta otetaan mielellään vastaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
emimm Kirjoitettu March 24, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2013 Olin kaasona vuosi sitten ystäväni häissä, ja olimme koko porukka ottamassa kampaukset ja meikkaukset Beautyholicissa. Olimme todella tyytyväisiä lopputulokseen, henkilökunta oli ystävällistä! Suosittelen, sinne meinaan itsekin mennä omana hääpäivänäni! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts